Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Kwi 20, 2024 11:15 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 305 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 21  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Lis 03, 2005 9:33 am 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Paź 29, 2005 6:03 pm
Posty: 481
Miejscowość: Warszawa
Pojazd: Mazda 626 2.0
kiedyś jak miełem mieć simsona to szukałem o nim wsystkich informacji i zanalazłem taką strone www.2takt.prv.pl czy coś takiego już nie pamiętam.Gościu przerabiał cylindry z 2 kanałów na 4 lub 6 dobierał do tego hartowany porządny tłok robił szlif cylindra i za to wszystko 250-300zł.Trzeba by było poszukać na stronach o simsonie , bo tam to znalazłem, coś podobnego tyle że do simsona http://www.rztpower.com/


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Lis 03, 2005 4:22 pm 
Offline
VIP
VIP

Rejestracja: Sob Sie 06, 2005 10:40 am
Posty: 1064
Miejscowość: Sztabin
to poszukaj, bo ta stronka co dales to jest nieprawidlowa... A mi sie chce szukac.... :P Licze na Ciebie, bo mi na tym zalezy....

_________________
YEAH HELLS BELLS!!! :'D


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Lis 18, 2005 11:56 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Sie 03, 2005 9:30 am
Posty: 132
Miejscowość: Białystok
tu jest sporo o prostym tuningu http://2takt.w.interia.pl/


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Lis 19, 2005 8:18 am 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Wrz 27, 2005 6:03 pm
Posty: 86
Miejscowość: Lubawa
ja mam numer gg kolesia ktory to przerabia , koles jest z czestochowy
oto jego gg: 4810568


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Lis 19, 2005 10:01 am 
Offline
VIP
VIP

Rejestracja: Sob Sie 06, 2005 10:40 am
Posty: 1064
Miejscowość: Sztabin
Za gg masz duzy plus... Ale jeszcze jakis e-mail by sie przydal czy cs takiego, bo na gg to nie zawsze mozna sie dogadac

_________________
YEAH HELLS BELLS!!! :'D


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lis 23, 2005 7:31 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Maj 17, 2005 3:12 pm
Posty: 179
Miejscowość: Tarnów
Poczytajcie najpierw literature o działaniu silników dwusuwowych i liczne artykuły i felietony o ich usprawnianiu napisanych przez ludzi którzy sie na tym znają, a nie jakieś wypociny nastoletniego domorosłego mechanika. Bo jak czytam to co napisaliście to mało krzesła ze śmiechu niespadłem ...

_________________
Anty lame crusiade


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lis 23, 2005 8:18 pm 
Offline
VIP
VIP

Rejestracja: Pią Wrz 16, 2005 1:20 pm
Posty: 351
Miejscowość: Gorzów
info z neta na 100% się przyda ale samemu trzeba naprawdę dużo zrobić Ja jak idę do zakładu mechaniki precyzyjnej i mówię co chcę zrobić to kolesie zaraz pytają czy to się opłaca, a po co itp. Potem z ich pomocą lub bez sam to robię Niestety braku tokarki czy frezu nie przeskoczę i muszę się prosić Potem, żeby było taniej czekam miesiącami na części żeby w końcu wkur.... ślusarz zrobił mi coś prawie za darmo z poczucia winy że tak długo czekałem


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Gru 05, 2005 10:53 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Sie 03, 2005 9:30 am
Posty: 132
Miejscowość: Białystok
Dokłądnie. sprzet w domu przydał by sie bo bieganie co chwile do tokaza to nie zabawa. A co do tuningu to ostatnio wpadłem na pomyslł zastosowania w Ogarze gaznika od WSK 125 wraz ze zmienionym krućcem. Łatwa budowa gaznika i regulacja w połaczeniu z durzym przepływem mieszanki i poprawą kanałów powinna dac niezły efekt. Jak dokonam tego cudenka dam znac jak sie sprawuje i opis przeróbki.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Gru 06, 2005 6:50 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 24, 2005 3:43 pm
Posty: 215
Miejscowość: Zabłocie
Prawde mówiąc to też zastanawiałem się nad gaźnikiem od większego motoru. Ale czy rozstaw szpilek mocujących króciec do cylindra jest w WSC taki sam jak w Jawce? Bo jeśli nie to trzeba będzie wiercić nowe dziury, a do tego to już trzeba mieć raczej precyzyjny sprzęt (żeby nie spartolić cylindra).


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Gru 06, 2005 7:49 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Sie 03, 2005 9:30 am
Posty: 132
Miejscowość: Białystok
ja bede robił nowy kruciec od podstaw.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Gru 06, 2005 8:54 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Cze 04, 2005 2:55 pm
Posty: 1152
Miejscowość: Poznań
Pojazd: F20 Mpack
Ja proponuję tak:
- Polerka kanałów płuczących
-Polerka dolotu i wylotu, powiększenie gaźnika ikov - jest to możliwe
-Powiększenie dolotu
-Obniżenie dolotu o 1 mm
-zrobienie własnego wydechu
-podkowa do skrzyni korbowej
-tłog wg. T Stałka
-wzmocnienie sprzęgła(np. 2 podkładki
-cylinder 55 cm3

Myślę, że po takim tuningu 80 na z 12 nie będzie żadnym problemem. Grunt w tym, aby zrobić lepszy tłumik (dodający moc) a jednocześnie w miare cichy... :)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Gru 08, 2005 3:56 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 24, 2005 3:43 pm
Posty: 215
Miejscowość: Zabłocie
Cytuj:
Powiększenie dolotu

Chodzi Ci o powiększenie tej dziury przez którą paliwo wpływa do cylindra z króćca? Bo jeśli tak to nie wiem czy to ma jakiś sens bez zmiany gaźnika na większy.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Gru 08, 2005 11:12 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Cze 17, 2005 1:11 pm
Posty: 144
Miejscowość: Szczecin
Przecież napisał wyraźnie "powiększenie gaźnika"...


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Gru 09, 2005 4:01 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Wrz 27, 2005 6:03 pm
Posty: 86
Miejscowość: Lubawa
moim zdaniem dobre by było przerobienie króćca na własnej roboty zrobić go większym tak żeby wszedł gaźnik od sima, wtedy przeróbka na 19 mm lub 21 mm.
Wady: raczej nie uda ci się tego zrobić
Zalety: Regulowanie powietrza
Lepiej skonstruowany gaźnik
SSanie itd itd!


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Gru 09, 2005 4:02 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 24, 2005 3:43 pm
Posty: 215
Miejscowość: Zabłocie
Cytuj:
Przecież napisał wyraźnie "powiększenie gaźnika"...

No tak ale przecież taki troche powiększony gaźnik chyba aż tak na pobór paliwa nie wpłynie żeby trzeba było zwiększać dolot.


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 305 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 21  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Tuning silnika

Kamis

14

8521

Pon Gru 19, 2005 5:22 pm

bosek3 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów tuning silnika 019

Wołodja

7

5427

Sob Sty 07, 2006 8:50 am

kuba848 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. tuning silnika S-38

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

jachu09

15

13277

Pią Lut 15, 2008 9:00 pm

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów tuning silnika

hubert723

14

6082

Wto Sie 26, 2008 2:08 pm

romek_s51 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. [017] Tuning silnika

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3 ]

dj_bialy1988

42

16779

Wto Mar 10, 2009 8:19 am

ślonzok Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 11 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.062s | 22 Queries | GZIP : Off ]