Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pią Kwi 19, 2024 6:49 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 305 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 21  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Sie 11, 2005 7:53 am 
Offline
VIP
VIP

Rejestracja: Sob Sie 06, 2005 10:40 am
Posty: 1064
Miejscowość: Sztabin
Niom widze że rozmowa wre <lol> A propo, na stronie Marcina widziałem ten opis, ale są dwa drobne problemy, jeden to jest taki że będę musiał go czytac patrzac na silnik, zeby wiedziec co i jak zrobic, a drugi to wlasnie ze malo zdjec, tylko kilka schematow... Oczywiscie wykorzystam i ten poradnik, ale szkart ma jeszcze sporo innych pomysłów na tuning, więc też można to wykorzystać... A propo, szkart, liczę ze dla mnie będzie jakas znizka, jako user forum <lol> A ten gotowy poradnik moglbys sprzedawac na allegro, tam tego sporo widzialem, bys niezla ase z tego mial... ;) Pozdro!!

_________________
YEAH HELLS BELLS!!! :'D


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Sie 11, 2005 1:08 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Cze 04, 2005 2:55 pm
Posty: 1152
Miejscowość: Poznań
Pojazd: F20 Mpack
he i jak założysz np. do 15000 obr. to mogą się wypaczać


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Sie 11, 2005 6:10 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Sie 03, 2005 9:30 am
Posty: 132
Miejscowość: Białystok
apollan napisał(a):
nie kolego to nie przez lozyska silnik uzyskuje wieksze obroty. lozyska wysokoobrotwe wytrzymuja wyzsze obrotu w odroznieniu od zwyklych. ;P
Chyba nie do konca wiesz o jakie li lozyska chodzi. Lozyska wysoko obrotowe o ktorych mowie to nie lozyska poprostu wytrzymujace wysokie obroty tylko lozyska posiadajace znikome opory. Po zalozeniu takich lozysk mozna zakrecic wal i czekac czekac czekac az stanie :) Jedynym minusem takej zabawy jest to ze takie lozyska kosztuja w granicach 100zl/szt. :)


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Sie 11, 2005 6:20 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców

Rejestracja: Czw Maj 05, 2005 2:33 pm
Posty: 2390
Miejscowość: Bytom/Lubliniec
Pojazd: VW Golf Mk3 1.9td '92,
3xMr01 Ryś'58,'59,'60 :]
Były ;( :
Romet Ogar 200'86 (223 70ccm),
Yamaha RD 350 YPVS '90
buahhahhah nie wmowisz mi ze dzieki lozyska silnik uzyskuje wieksze obroty od nominlanych. jednakze lozyska wysokoobrotowe dodatnio wplywaja na trwalosc silnika

_________________
There are two kinds of motorbikes: two strokes, and four jokes. taak

Uczyłem się indyjskich tradycji, szukałem wyciszenia, ćwiczyłem jogę, uczyłem się "Kamasutry", spróbowałem herbatę "Lipton" i zdecydowałem dalej pić wódkę. takk


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sie 12, 2005 2:35 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Sie 03, 2005 9:30 am
Posty: 132
Miejscowość: Białystok
.Mysl se jak chcesz ja to wiem. Pomysl se czy jadac na hamulcu czy bez uzyskasz wieksza predkosc tak samo jest tu.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sie 12, 2005 4:15 pm 
Offline
VIP
VIP

Rejestracja: Sob Sie 06, 2005 10:40 am
Posty: 1064
Miejscowość: Sztabin
zaraz, z tego co wiem to w silniku jest 5 lozysk, czyli trzeba wsadzic w to 500zl? <wow>

_________________
YEAH HELLS BELLS!!! :'D


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sie 12, 2005 4:18 pm 
Offline
Site Admin
Site Admin

Rejestracja: Pią Wrz 23, 2005 7:40 pm
Posty: 233
Miejscowość: Lubartów[LUBELSKIE]
Pojazd: Daewoo Leganza 2.0 16V+LPG
Zbyt wiele od lozysk nie nalezy oczekiwac.. a jazda na chamulu to zupelnie inna sprawa.. policz sobie przelozenia.. miedzy kolem a silnikiem i w skrzyni biegow.. kupic wszystkie lozyska nowe ale nie w sklepie motoryzacyjnym tylko w takim z lozyskami.. ja swoje kupilem na gieldzie :)


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sie 12, 2005 5:04 pm 
Offline
VIP
VIP

Rejestracja: Sob Sie 06, 2005 10:40 am
Posty: 1064
Miejscowość: Sztabin
KrzysieK, ale kupiles te zwykle lozyska, czy wysookoobrotowe?

_________________
YEAH HELLS BELLS!!! :'D


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sie 12, 2005 5:05 pm 
Offline
Site Admin
Site Admin

Rejestracja: Pią Wrz 23, 2005 7:40 pm
Posty: 233
Miejscowość: Lubartów[LUBELSKIE]
Pojazd: Daewoo Leganza 2.0 16V+LPG
Zwykle na gieldzie.. ale nie w motoryzacyjnym bo tam to maja szajs


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Sie 13, 2005 7:41 am 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Sie 03, 2005 9:30 am
Posty: 132
Miejscowość: Białystok
D@nDee napisał(a):
zaraz, z tego co wiem to w silniku jest 5 lozysk, czyli trzeba wsadzic w to 500zl?

Na poczatek mozna wymienic tylko te na wale
KrzysieK napisał(a):
Zbyt wiele od lozysk nie nalezy oczekiwac

Z tym to sie moge zgodzic zbyt wiele takie cos nie da jezeli nie zrobimy terz innych przerobek.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Sie 13, 2005 7:50 am 
Offline
Site Admin
Site Admin

Rejestracja: Pią Wrz 23, 2005 7:40 pm
Posty: 233
Miejscowość: Lubartów[LUBELSKIE]
Pojazd: Daewoo Leganza 2.0 16V+LPG
Ja bym zaczal od przerobki walu - cylidndra i tloku to najbardziej odpowiada za obroty w ogarze.. trzeba by zmniejszyc skok tloka tym samym nie zmienjszajac pojemnosci i sily sprezania, a da to wieksze obroty - mniejszy skok tloka. Wystarczy popatrzec jak wygladaja tloki waly i cylindry od skuterow i dlaczego osiagada predkosci obrotowe o ok. 8000 obr/min


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Sie 13, 2005 3:34 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Sie 03, 2005 9:30 am
Posty: 132
Miejscowość: Białystok
wszystko jest wazne. Kazda pierdulka: lozyska, wal, cylinder glowica itd. Gdy zrobi sie jedna zecz to nawet nie poczuje sie roznicy ale gdy polaczymy to wszystko w jedna calosc to zmiana napewno bedzie widoczna <lol>


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Sie 13, 2005 3:41 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Maj 05, 2005 8:48 am
Posty: 739
Miejscowość: Piekary Śląskie
KrzysieK, jak ty chcesz zmniejszyć skok tłoka ? trzeba by zmienić korbowód na jakiś krótszy bo nie ma sensu chyba oryginalnego przerabiać :>


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lis 02, 2005 9:42 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Paź 29, 2005 6:03 pm
Posty: 481
Miejscowość: Warszawa
Pojazd: Mazda 626 2.0
zebrałem prawie wszystkie informacje na temat tuningu jakie znalazłem w internecie

Oddławianie silnika jawy 50
-trzeba rozpiłować kolanko przy gażniku do rozmiarów gażnika lub kupić nowe
-trzeba ustawić zapłon 1,8mm-2mm przed gmp(górny martwy punkt tłoka)
-trzeba uciąć kolanko o około 10cm ,tak żeby wchodziło do tłumika na 3cm-4cm
-zastosować dysze o większym przelocie 68-70
-dać wiekszą zębatke z przodu z13 Po oddławieniu można tuningować
1.tuning tłumika
-wyjąć ostatnią przegrodę
-bardzo dobrze uszczelnić tłumik
-dać tłumik od jawy 350
-samemu zbudować tłumik np. taki http://www.jawa50tuning.wz.cz/vyfuk/vyfuk.jpg
2.tuning cylindra
-Zwykły cylinder
wypolerować kanały
sprawdzic symetrie okien jak coś nie tak wyrównać
wyrównać połączenie kartery-cylinder
okno wydechowe obniżyć o 1cm
zrobić szlif:)
poszukać na internecie kolesia który przerabia cylindry na np 6 kanałów około 300zł 4 kanały 250
-cylinder 60cm3
przerobić cylinder według ludzi z czech albo pojechać do czech i kupić
3 Tłok
podpiłować górną nuzkę o 1mm
zrobić pływający sworzeń
wytoczyć tłok w środku do sworznia
4 kartery
wypolerować skrzynie korbową
zrobić podkowę
5 głowica
stoczyć o 2mm
6 Wał
oddać do regeneracji
dać łożysko igiełkowe zamiast tulei
oddać do odchudzania i cieniwania
7 inne
łozyka wysokoobrotowe
Prosze jeszcze coś zaproponować


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Lis 02, 2005 11:12 pm 
Offline
VIP
VIP

Rejestracja: Sob Sie 06, 2005 10:40 am
Posty: 1064
Miejscowość: Sztabin
Ten trick z tymi kanalami to dobra rzecz, ale kto zna takiego goscia co to zrobi? Jak ktos zna, to dajcie namiary.... Ja z checia sprobuje... Akurat mam na stanie niepotrzebny cylinder...

_________________
YEAH HELLS BELLS!!! :'D


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 305 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 21  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Tuning silnika

Kamis

14

8520

Pon Gru 19, 2005 5:22 pm

bosek3 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów tuning silnika 019

Wołodja

7

5427

Sob Sty 07, 2006 8:50 am

kuba848 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. tuning silnika S-38

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

jachu09

15

13275

Pią Lut 15, 2008 9:00 pm

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów tuning silnika

hubert723

14

6081

Wto Sie 26, 2008 2:08 pm

romek_s51 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. [017] Tuning silnika

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3 ]

dj_bialy1988

42

16776

Wto Mar 10, 2009 8:19 am

ślonzok Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.057s | 22 Queries | GZIP : Off ]