Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Śro Kwi 24, 2024 4:49 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 29 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: Przeróbka Jawki 50 na dwa cylindry
PostWysłany: Pon Gru 26, 2011 10:07 am 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Lip 07, 2010 9:48 pm
Posty: 481
Miejscowość: Odolanów
Pojazd: Komar 2351 '79
Romet Ogar 205 '86
WSK 125 M06B3 '81
Simson S51 '86
Spaw nie wytrzymie takiego obciążenia

_________________
Komar: dwa koła, jedna pasja!

ROMET pod znaku czerwonego Pegaza

Komar 2351 - http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Komar/124552

WSK 125 - http://polskajazda.pl/Motocykle/WSK/125/124998


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Przeróbka Jawki 50 na dwa cylindry
PostWysłany: Pon Gru 26, 2011 12:17 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Lut 04, 2009 8:10 pm
Posty: 2981
Miejscowość: Mińsk Maz.
Pojazd: Fiat Maluch Town
Fiat Regata 1.7D
Wartburg 1.3
Innocenti Elba
Ford Cougar 2.0
Niech sobie mózg zespawa...

Sent from my HTC Hero using Tapatalk


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Przeróbka Jawki 50 na dwa cylindry
PostWysłany: Pon Gru 26, 2011 2:32 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Gru 07, 2010 2:48 pm
Posty: 418
Miejscowość: Tomaszów Lubelski
Pojazd: Yamaha DT80 LC II 53V - 1994



Był :
komar 2350 - 1978
komar 2350 - 1975
Komar 2350 - 1978
Motorynka m3 z silnikiem charta
Romet 2375 - 1981
Simson S51 - 1989
a co myślicie o złączeniu wałów nakrętkami w jedna szeroka do połowy wkręcić gwint jednego walu i gwint drugiego i na każdym wale dać kontrę by się mnie odkręcało ??? wiem że to idiotyczny pomysł ale jak innaczej by złączyć te wały napewno nie spawem :F

_________________
Co z nami będzie gdy spotkamy się na zakręcie ?? - Redukcja gaz i odcięcie


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Przeróbka Jawki 50 na dwa cylindry
PostWysłany: Pon Gru 26, 2011 2:35 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 04, 2007 5:11 pm
Posty: 1230
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki [WGM]
Pojazd: Yamaha TZR 250
Fantic Strada 125(160)[350 :F] LC
Aprilia AF1 125 Futura
Yamaha RD 80 (160 :F)MX
Jawa 90 Roadster
Fiat Seicento Sporting Abarth
Opel Astra F Caravan
Saab 9-3 Arc
przemek5535 napisał(a):
to idiotyczny pomysł

taak


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Przeróbka Jawki 50 na dwa cylindry
PostWysłany: Pon Gru 26, 2011 3:06 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 06, 2008 11:51 am
Posty: 739
Miejscowość: Grodzisk Maz.
Pojazd: .
ZID PTAHA 36cc `94,
Simson Sperber Sr 4-3`67,
Mr. 2 Żak,
Komar 3 2350`71,
Hercules KX5 `87,
Ogar 200`88,
WSK M06-L`64,
Penta Dakarino 50LC `98
Aprilia ETX 125 `00
Jedyne wyjście to połączenie jakimś sprzęgiełkiem kłowym.

_________________
Sprzedam nowe elementy gumowe do motocykli i motorowerów.

Na warsztacie: Ducati Dakarino 50LC

GG:5573098


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Przeróbka Jawki 50 na dwa cylindry
PostWysłany: Pon Gru 26, 2011 3:12 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 31, 2005 10:58 am
Posty: 1181
Miejscowość: Gniezno
Pojazd: Ogar 200
Kawasaki KLF 300
Audi A4 Avant 1,9 TDI

był:
Renault Scenic 1,9 dti
nagwintuj wał to postawię Ci piwo <spoko>

tylko i wyłącznie połączenie wałów sprzęgłem.

_________________
[quote="Dawideq"]kurwa spac nie mogiem brak alko we krwi jednak skzodzi :([/quote]

lachvj


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Przeróbka Jawki 50 na dwa cylindry
PostWysłany: Wto Gru 27, 2011 10:59 am 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Wrz 16, 2005 3:53 pm
Posty: 1092
Miejscowość: Konin
Niestety taka jest prawda że w polsce jest bieda i nikt nie myśli o przerabianiu tak silników bo większość z nas to biedni uczniowie którzy ogarami jeżdżą tylko do 18 roku życia :(

Co do technicznego rozwiązania połączenia wałów, należałoby wytoczyć na istniejące wały(na ich stożki) sprzęgłą i połaczyć na bolce. Innego rozwiązania nie ma. Jak wycentrować oba kartery żeby wały były współosiowo nie mam pojęcia. Najlepiej jakis długi pręt wytoczyć i przełożyć przez wszystkie 4 łożyska i wtedy to jakoś połączyć. Bez dostępu do maszyn(tokarek, frezarek) nie do zrobienia ;) A za wytoczenie czego kolwiek ceny będą wysokie ;p

_________________
http://www.bikepics.com/members/garry1

Kompleksowe remonty motocykli!! Kontakt na mail: garry1@wp.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Przeróbka Jawki 50 na dwa cylindry
PostWysłany: Wto Gru 27, 2011 2:59 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 18, 2011 2:13 pm
Posty: 111
Miejscowość: Gościęcino [GLE]
Pojazd: WSK 125
Wiem, wiem. Mój kolega i tak tego nie zrobi, ale ja chciałem po prostu dowiedzieć się, czy jest to możliwe technicznie. Nie mam więcej pytań

_________________
Każda wypowiedź napisana na tym forum przeze mnie, przedstawia moje zdanie na określony temat

Moja maszynka:
www.kentis.mojemoto.pl

Proszę o pochlebne opinie


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Przeróbka Jawki 50 na dwa cylindry
PostWysłany: Śro Gru 28, 2011 2:40 am 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Cze 12, 2007 12:11 pm
Posty: 120
Miejscowość: Racibórz
Pojazd: Kumbajn grubski biturbo
Wszystko jest możliwe* techniczne jeśli ma się :
1. Zaplecze techniczne (materiały, maszyny itp)
2. Zaplecze finansowe (nie jakieś przez pół roku skrobane 200zł)
3. Trochę oleju w głowie by wiedzieć co i jak.
4. Chęć...

Co do tematu najlepiej by było zapożyczyć patenty z 350'tek, typu wykonać podwójny wał i odlać środkowy karter lecz to nie dla szaraków z gimnazjum ;) Poza tym nie pchałbym się już wtedy w 50ccm z marnym chłodzeniem tylko kombinował coś większego z LC ;)

* Przykładem jest silnik Simsona V2 lub R2 lub Simson 4T, WSK 350 itp itd ;)

_________________
Zdravim

http://www.maras-tech.motocdi.com


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Przeróbka Jawki 50 na dwa cylindry
PostWysłany: Śro Gru 28, 2011 4:32 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 20, 2009 7:56 pm
Posty: 770
Miejscowość: okolice Chojnic
Pojazd: Motorynka 50-M-1 (1979r,)
Pojazd 2:Romet Kadet 780 (1984r.)
Pojazd 3:Romet Ogar 200 (1987r.)
Pojazd 4: Simson S51 E (1988r.)
Pojazd 5: Yamaha XS400 12E (1989r.)
Pojazd 6: Nissan Sunny N13 1.7D (1988r.)
Patrząc na 3-cylindrowy silnik Simsona myślę, że wiele rzeczy jest możliwych. Ale ani tego ani innych wariacji wielocylindrowych nie zrobi, nikt z tego forum. Słomiany zapał i nic więcej...

_________________
SIMSON S70 ENDURO
TEMAT:
wasze-sprzety-f31/simson-s70-enduro-1988r-grune-perle-t32919.html
FILM GOPRO!(str. 14)

YAMAHA XS400
wasze-motocykle-f90/yamaha-xs400-12e-dohc-1989r-27km-t35548.html
NOWY LAKIER!(str. 3)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Przeróbka Jawki 50 na dwa cylindry
PostWysłany: Śro Gru 28, 2011 4:45 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców

Rejestracja: Sob Lut 02, 2008 8:12 pm
Posty: 1175
Pojazd: Sei
Artizzz napisał(a):
nagwintuj wał to postawię Ci piwo.



Wisisz mi piwo lokurva


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Przeróbka Jawki 50 na dwa cylindry
PostWysłany: Śro Gru 28, 2011 5:13 pm 
Offline
VIP
VIP

Rejestracja: Nie Lis 21, 2010 11:22 am
Posty: 757
Pojazd: corolla e11 1.4 kurwa stens luj gnuj w chuj monster enerdżi
amico
Tyy, to już są dwa lokurva

_________________
MOTORI MINARELLI taak
DEZAMET taak


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Przeróbka Jawki 50 na dwa cylindry
PostWysłany: Śro Gru 28, 2011 7:43 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Wrz 16, 2005 3:53 pm
Posty: 1092
Miejscowość: Konin
Wszystko do zrobienia ale właśnie potrzeba zaplecza i kasy ;) I raczej taki silnik to pokazówka a nie do codziennej jazdy...

_________________
http://www.bikepics.com/members/garry1

Kompleksowe remonty motocykli!! Kontakt na mail: garry1@wp.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Przeróbka Jawki 50 na dwa cylindry
PostWysłany: Śro Gru 28, 2011 11:38 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 18, 2011 2:13 pm
Posty: 111
Miejscowość: Gościęcino [GLE]
Pojazd: WSK 125
Zaplecze jest... To znaczy łatwy dostęp do niego dzięki znajomościom. Ale fakt, potrzebne by było trochę kasy. Może przesadziłem ze słowem "trochę". Taka sumka piechotą nie chodzi

_________________
Każda wypowiedź napisana na tym forum przeze mnie, przedstawia moje zdanie na określony temat

Moja maszynka:
www.kentis.mojemoto.pl

Proszę o pochlebne opinie


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 29 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów [simson s51] cylindry 60cm

wolny1994

11

7412

Pon Cze 15, 2009 8:55 pm

BEBAK Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Większe cylindry Keeway

Byczq

2

3687

Pon Lip 30, 2012 11:07 pm

Huberts Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Kto przerabia cylindry do rometów ?

crossowiec

1

11893

Nie Gru 28, 2014 1:11 pm

Patryk82 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Przeróbka Yamaha dt 50 na 80

ekcaj88

5

4992

Pon Maj 28, 2007 7:17 pm

gwh Zobacz ostatni post

Brak nowych postów przeróbka siedzenia

Wojterr

10

4782

Pią Cze 29, 2007 5:43 pm

Scorpio Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 10 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.053s | 20 Queries | GZIP : Off ]