Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Nie Paź 21, 2018 3:08 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 62 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: Rasowanie polskiego silnika
PostWysłany: Wto Maj 12, 2009 5:57 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Wrz 10, 2007 7:13 pm
Posty: 1123
Miejscowość: Rydy
Pojazd: Romet 50t-1 027 7UN!NG
Romet Komar
Romet Chart 210
Ja przerabiam silnik masakrycznie tzn. Membrana 5płuków, 3wydechowe, 65ccm, wypełniacze, gaznik 19mm (dysza 80)
dyfuzor strojony na 10.500obr. głowica o 0.5 obniżona poprzez wywalenie uszczelki ;) filtr powietrza mokry. To by było na tyle i licze na 90km/h z lekkiej górki. ;) Oczywiście bez zmiany przełożeń... A tutaj schemat tuleji:
http://img14.imageshack.us/img14/7209/tuleja.jpg" target="_blank
Wymiary By Krzychu z s*****y.net

_________________
Bike Pics
http://www.bikepics.com/members/djdanieloo1/" target="_blank

Simson Extreme Tuning:
[][][][][][][][][]

105ccm/8/2 Membran LC Nicasil
Zapłon Romet Chart
Gaznik 21mm
Skrzynia 4b (będzie 5b)
Dyfuzor 11 000RPM
Kosz S70

Bo liczy się REZO ^ ^


Ostatnio edytowany przez ślonzok, Śro Maj 13, 2009 6:09 pm, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Rasowanie polskiego silnika
PostWysłany: Wto Maj 12, 2009 7:43 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 04, 2007 5:11 pm
Posty: 1230
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki [WGM]
Pojazd: Yamaha TZR 250
Fantic Strada 125(160)[350 :F] LC
Aprilia AF1 125 Futura
Yamaha RD 80 (160 :F)MX
Jawa 90 Roadster
Fiat Seicento Sporting Abarth
Opel Astra F Caravan
Saab 9-3 Arc
Skąd weźmiesz cyl 65ccm?

---- Połączono -----

Chciałem dodać że na seryjnym przełożeniu nie ma szans żeby na 3 do rezo dokręcił ;]


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Rasowanie polskiego silnika
PostWysłany: Wto Maj 12, 2009 7:48 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Wrz 10, 2007 7:13 pm
Posty: 1123
Miejscowość: Rydy
Pojazd: Romet 50t-1 027 7UN!NG
Romet Komar
Romet Chart 210
Almot 60ccm po szlifie... Niby dlaczego nie ma dokręcić do rezo? Mogę Ci pare filmików pokazać jak na rezo chodzi ładnie nawet na 4b (simson). Ten schemat troszkę zle narysowałem ale tu głównie chodziło o szerokość okien ;)

_________________
Bike Pics
http://www.bikepics.com/members/djdanieloo1/" target="_blank

Simson Extreme Tuning:
[][][][][][][][][]

105ccm/8/2 Membran LC Nicasil
Zapłon Romet Chart
Gaznik 21mm
Skrzynia 4b (będzie 5b)
Dyfuzor 11 000RPM
Kosz S70

Bo liczy się REZO ^ ^


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Rasowanie polskiego silnika
PostWysłany: Wto Maj 12, 2009 7:55 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 04, 2007 5:11 pm
Posty: 1230
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki [WGM]
Pojazd: Yamaha TZR 250
Fantic Strada 125(160)[350 :F] LC
Aprilia AF1 125 Futura
Yamaha RD 80 (160 :F)MX
Jawa 90 Roadster
Fiat Seicento Sporting Abarth
Opel Astra F Caravan
Saab 9-3 Arc
A skąd weźmiesz tłok o wymiarze 43,5mm? A do rezo nie dojdzie bo to jest już naprawdę wysokie strojenie a chart ma tylko 3B ;]


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Rasowanie polskiego silnika
PostWysłany: Wto Maj 12, 2009 7:59 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Wrz 10, 2007 7:13 pm
Posty: 1123
Miejscowość: Rydy
Pojazd: Romet 50t-1 027 7UN!NG
Romet Komar
Romet Chart 210
Np. tu http://www.agmot.pl/sklep.php?k=32&cz=11" target="_blank Tłoki na wymiar ;)

---- Połączono -----

Są 43.00 i 43.75 ;)

_________________
Bike Pics
http://www.bikepics.com/members/djdanieloo1/" target="_blank

Simson Extreme Tuning:
[][][][][][][][][]

105ccm/8/2 Membran LC Nicasil
Zapłon Romet Chart
Gaznik 21mm
Skrzynia 4b (będzie 5b)
Dyfuzor 11 000RPM
Kosz S70

Bo liczy się REZO ^ ^


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Rasowanie polskiego silnika
PostWysłany: Wto Maj 12, 2009 8:01 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 04, 2007 5:11 pm
Posty: 1230
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki [WGM]
Pojazd: Yamaha TZR 250
Fantic Strada 125(160)[350 :F] LC
Aprilia AF1 125 Futura
Yamaha RD 80 (160 :F)MX
Jawa 90 Roadster
Fiat Seicento Sporting Abarth
Opel Astra F Caravan
Saab 9-3 Arc
Takie tłoczki na pewno nie będą pasować bez przeróbek <cfaniak>


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Rasowanie polskiego silnika
PostWysłany: Wto Maj 12, 2009 8:05 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Wrz 10, 2007 7:13 pm
Posty: 1123
Miejscowość: Rydy
Pojazd: Romet 50t-1 027 7UN!NG
Romet Komar
Romet Chart 210
Nie powinno by być większego problemu bo jednak wszystkie wymiary podaje się samemu. ;)

---- Połączono -----

Już wysyłam filmik jak kręci taki silniczek ;P
http://www.youtube.com/watch?v=zh4ERftDbvU

_________________
Bike Pics
http://www.bikepics.com/members/djdanieloo1/" target="_blank

Simson Extreme Tuning:
[][][][][][][][][]

105ccm/8/2 Membran LC Nicasil
Zapłon Romet Chart
Gaznik 21mm
Skrzynia 4b (będzie 5b)
Dyfuzor 11 000RPM
Kosz S70

Bo liczy się REZO ^ ^


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Rasowanie polskiego silnika
PostWysłany: Śro Maj 13, 2009 2:01 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Renault Laguna 2 1.8 16V 04'
Suzuki Bandit 400 90'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Nie wiem czy to jest mądre robić szlif na tłok 43mm. Przecież ta tuleja to ładnie cienka już będzie.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Rasowanie polskiego silnika
PostWysłany: Wto Cze 09, 2009 10:03 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Maj 26, 2007 5:36 pm
Posty: 1665
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: RS 125 & 50M1
"Bezpieczna" grubość scianki 1.5mm na strone, czyli 3mm w sumie. Zakałdając że tuleja ma równe 46 mm jak DDR, to nie ma problemów ;)

_________________
Poszukuje Części Do Motorynki 50 M 1!

BikePics <faja>

Jebać Dozowniki! <faja>


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Rasowanie polskiego silnika
PostWysłany: Pon Paź 12, 2009 9:39 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Paź 11, 2009 3:45 pm
Posty: 343
Miejscowość: Giżycko
Pojazd: Romet Pony
Simson Sr 50
Co do tuningu silnika 023 i reszty 2 biegówek to nie ma to najmniejszego sensu.Przy dwóch biegach i tak nie osiągniesz sukcesu.wydusisz z niego trochę mocy zmienisz przełożenie i dalej będzie praktycznie to samo chyba że będziesz miał dużo prostej.Skrzynia prędzej siądzie wał sprzęgł itd.Jeżeli chodzi o prędkość ogara 205 to 60 jest realne.Co do tych psędo 60 tek cylindrów to chłam.Kumpel miał taki z wałem się pożegnał już dawno a cylinder stracił kompresję zaraz po dotarciu.U siebie w motorynce mam zmienione przełożenie na zębatkę zdawczą 13 (oryginalnie bodajże 12)Odchudzony tłok zmieniony tłumik dobrze wyczyszczony układ wydechowy z nagaru.Silnik doprowadzony do stanu technicznego b dobrego tzn wymiana łożysk przeglądnięciu skrzyni biegów czy nie ma luzów zajęciem się kompresją itd.Co prawda nie ma licznika ale kolega mierzył skuterem i samochodem i rozpędza się do tych 60 ale nie od tak od razu.Trochę realności.

_________________
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Pony_50/24812" target="_blank

http://bikepics.com/members/juhas102/


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Rasowanie polskiego silnika
PostWysłany: Wto Paź 13, 2009 2:04 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Wrz 10, 2007 7:13 pm
Posty: 1123
Miejscowość: Rydy
Pojazd: Romet 50t-1 027 7UN!NG
Romet Komar
Romet Chart 210
Jak ty pierdol*** po pierwsze na AL-MOT'ach zrobiłem tyle km co ty za całe swoje życie więc się nie wypowiadaj: ,,Bo mój kumpel miał...,, Na 2 biegach też bd można wycisnąć...

Na almocie S60 zrobiłem już kilkanaście tysięcy km więc wiem co ten cylinder potrafi... Byłem między innymi w Oświęcimiu (300km) zrobiłem za kilka godzin. Jezdze dzień w dzień do szkoły kilkanaście km, jeżdżę w lasie, ścigałem się na torach... Więc proszę nie mówcie czegoś jak się sami nie przekonaliście...

_________________
Bike Pics
http://www.bikepics.com/members/djdanieloo1/" target="_blank

Simson Extreme Tuning:
[][][][][][][][][]

105ccm/8/2 Membran LC Nicasil
Zapłon Romet Chart
Gaznik 21mm
Skrzynia 4b (będzie 5b)
Dyfuzor 11 000RPM
Kosz S70

Bo liczy się REZO ^ ^


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Rasowanie polskiego silnika
PostWysłany: Wto Paź 13, 2009 6:34 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Paź 11, 2009 3:45 pm
Posty: 343
Miejscowość: Giżycko
Pojazd: Romet Pony
Simson Sr 50
No nie wiem jak uważasz.Ja mam takie zdanie a ty takie.Być może trafiłeś na dobry cylek agmotu.Wiem że on silnik przeznaczył na części.Ja bym wolał kupić zauszmy jakiegoś sima albo przynajmniej jawke.Wtedy można by wyżyłować przy przełożeniu wiele lepiej moc. :| a i apropo można zrobić szlif oryginalnego cylindra.tak naprawdę z tego co słyszałem to prawdziwa objętość ich wynosi 55 a nie 60.

_________________
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Pony_50/24812" target="_blank

http://bikepics.com/members/juhas102/


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Rasowanie polskiego silnika
PostWysłany: Śro Paź 14, 2009 8:22 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Wrz 10, 2007 7:13 pm
Posty: 1123
Miejscowość: Rydy
Pojazd: Romet 50t-1 027 7UN!NG
Romet Komar
Romet Chart 210
Cylindry do polskich silników tyczy Almotów, wersje S60 to 55cm a simsony S60 to 58ccm, no to jakoś dziwnie bo każdy cylek z Almotu mi chodzi super... Prosiłem nie mów jak sam nie testowałeś...

_________________
Bike Pics
http://www.bikepics.com/members/djdanieloo1/" target="_blank

Simson Extreme Tuning:
[][][][][][][][][]

105ccm/8/2 Membran LC Nicasil
Zapłon Romet Chart
Gaznik 21mm
Skrzynia 4b (będzie 5b)
Dyfuzor 11 000RPM
Kosz S70

Bo liczy się REZO ^ ^


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Rasowanie polskiego silnika
PostWysłany: Sob Paź 17, 2009 11:21 am 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Paź 26, 2005 11:16 am
Posty: 496
Miejscowość: Pułtusk
Pojazd: 80 B4 2.0 + zuo
Chce Cię troszkę "ostudzić", po pierwsze, nie wykonasz takiego samego cylka co ma (miał) Krzych, po drugie nie będziesz miał takiego samego dyfuzora z idealnie takimi samymi kątami, po trzecie przy 2 biegach taki silnik to masakra, po czwarte wał się w dezametach nie nadaje do takiego ciśnienia w cylindrze... można by tak wyliczać. Dobry przykład - Adaś.
Wiesz co... przypominasz mi innych tak "napalonych" rasowaniem. Szkoda tylko że te 99% super tuningowych silników pracuje ładnie tylko w teorii na forum...czasami zastanawiam się czemu Ci, którzy osiągneli super moc nagle rozbierają silniki i sprzedają na częsci, bądź robią i nie przejeżdzając 10km sprzedają nagle wszystko co zrobili. Czyżby efekt nie zadowalał ich? Realia nie są takie piękne a efekt czasami znacznie odkracza od tego w wyobraźni. Tylko Ci, którzy posiadają na prawdę dużą wiedzę potrafią bawić się pojedynczymi jednostkami kątów aby zrobić dobry silnik. Podstawą jest dobra konstrukcja a moc wykorzystasz tylko w bardzo wysokich obrotach.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Rasowanie polskiego silnika
PostWysłany: Pon Paź 19, 2009 1:04 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Wrz 10, 2007 7:13 pm
Posty: 1123
Miejscowość: Rydy
Pojazd: Romet 50t-1 027 7UN!NG
Romet Komar
Romet Chart 210
Mam pytanie czy to dotycz. mnie?

_________________
Bike Pics
http://www.bikepics.com/members/djdanieloo1/" target="_blank

Simson Extreme Tuning:
[][][][][][][][][]

105ccm/8/2 Membran LC Nicasil
Zapłon Romet Chart
Gaznik 21mm
Skrzynia 4b (będzie 5b)
Dyfuzor 11 000RPM
Kosz S70

Bo liczy się REZO ^ ^


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 62 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Rasowanie silnika

pawelrys

1

1476

Śro Mar 12, 2008 11:06 pm

ogar2007 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Rasowanie silnika 027

Zamotek

10

2387

Czw Maj 20, 2010 6:19 am

yazimoo Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Tuning według Tomasza Sałka [Rasowanie silnika]

DeXteR_oGi

5

7622

Pią Sty 22, 2010 9:53 pm

BEBAK Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [Ogar 205] rasowanie

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

Master Husky

21

3257

Sob Maj 23, 2009 7:31 pm

Master Husky Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Rasowanie Hondy NSR 75

zachar50

0

1063

Nie Maj 09, 2010 3:49 pm

zachar50 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.070s | 20 Queries | GZIP : Off ]