Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Czw Kwi 18, 2024 7:11 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 11 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Rasowanie silnika 027
PostWysłany: Wto Maj 18, 2010 6:54 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Maj 10, 2006 1:36 pm
Posty: 197
Miejscowość: Złocieniec
Pojazd: Romet ogar 205
Chodzi mi jaki warto zrobic tuning w tym silniku bez wiekszego wkladu finansowego, aby ten tuning bylo mozna wykonac samemu w swoim warsztacie. Piszcie tu jaki tuning i jak go dokladnie zrobic. Nie dawac linka ze stroną gdzie sa opisane wszystkie tuningi bo na kazdej stronie pisze co innego. Z góry wielkie dzieki:)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Rasowanie silnika 027
PostWysłany: Wto Maj 18, 2010 8:02 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Maj 10, 2006 1:36 pm
Posty: 197
Miejscowość: Złocieniec
Pojazd: Romet ogar 205
szukalem ale nic nie znalazlem:( mozesz dac linka do tego tematu?? jak juz cos takiego bylo to przepraszam...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Rasowanie silnika 027
PostWysłany: Śro Maj 19, 2010 11:02 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Dużo czytania i w sumie nie ma konkretów.
Ja zrobiłem tak:
-przeróbka cylindra na 50/4 (sam robiłem) (wydechowe na 26, płuczące 35, dolot do gaźnika 21mm)
-tłok od sima (MZA K20) + głowica od sima (cyl i głowica splanowane tak, że stopień sprężania był tak 10,5:1 albo 11:1 już nie pamiętam ale masakra to była jak na charta) (do tego podkładka z nierdzewki pod cyla 5,5mm aby mógł pracować tłok od simka)
-gaźnik stylepro 21mm (tzw. podróbka dellorto)
-spawak na 8800rpm (dość elastyczny - wiadomo 3b w charcie jest :/ )
-ogólnie duże płuki, niestety nadklejane kartery i cylek poxiliną gdyż nie miałem wtedy jeszcze dostępu do spawania aluminium ale grało to jak należy

Na takim secie vmax był 85-90km/h bez najmniejszego problemu, w przelocie można było lecieć w przelocie non stop 80km/h na 1/4 gazu, spalanie małe i ogólnie git.

Czy się opłaca? Stanowczo nie...Wały padają jak muchy, padły mi 4 wały (jak nie luz na korbie to znów czop się ukręcał tak, że magneto schodziło z kawałkiem wału), ogólnie konstrukcja silnika też super nie jest, maluśkie płuki, ciężko coś powiększyć bo wszędzie wypadają dziury (materiału dosłownie zero w niektórych miejscach) i główny problem skrzynia 3b, przy jakimś wyżej strojonym secie to jest udręka, że hej, a możliwość zmiany przełożenia zębatkami też jest masakryczna bo nigdzie nie ma zębatek do charta z inną ilością zębów, można dopasować z czegoś tam nie pamiętam z czego ale to jest, że tak powiem sranie w banie z tym wszystkim. Do sima włożysz byle gówno bez kompresji, a i tak zapierdala.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Rasowanie silnika 027
PostWysłany: Śro Maj 19, 2010 11:19 am 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Maj 10, 2006 1:36 pm
Posty: 197
Miejscowość: Złocieniec
Pojazd: Romet ogar 205
dzieki za wypowiedź yazimoo ale mi chodzi w sumie o lżejszy tuning, czyli podciecie tloka, czy splanowanie glowicy, kolanko juz przyciolem:P powiedcie mi o ile przyciąc nóżke i splanowac glowice no i co ewentualnie jeszcze by sie oplacalo zrobic, czy juz nie ma sensu wiecej tuningowac??


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Rasowanie silnika 027
PostWysłany: Śro Maj 19, 2010 2:03 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Emsi ma rację, taki tuning jak ty opisałeś totalne gówno da.

--------- 19 Maj 2010 14:12 Połączono ---------

Na upartego to możesz podciąć nóżkę tłoka o jakieś 2-3mm (ale nie w taki sposób jak wszyscy amatorzy, że całą tylko coś takiego http://bikepics.com/pictures/1957322/ ), okno wydechowe podnieść na 29-28mm i poszerzyć na 24mm (ładnie zaokrąglone, głównie boczne ścianki okna wydechowego bardzo zaokrąglone np. tak http://bikepics.com/pictures/1978458/ lub coś takiego http://www.bikepics.com/pictures/1870890/ ), okna płuczące podnieść na 35,5mm, wszystkie okna ładnie sfazować by nie było ostrych krawędzi, kolanko skrócić na maksa, tak żeby wchodziło 2cm max 3cm do wydechu. Jaki masz gaźnik? Jeżeli 14MC to załóż z czegoś dyszę 68 (o ile założona jest mniejsza). Porządnie wszystko wyreguluj.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Rasowanie silnika 027
PostWysłany: Śro Maj 19, 2010 3:44 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Maj 10, 2006 1:36 pm
Posty: 197
Miejscowość: Złocieniec
Pojazd: Romet ogar 205
gaźnik mam k60b:) czym te kanaly porobic?? pilnikiem czy jak?? chodzi oczywiscie o garażowe warunki:P


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Rasowanie silnika 027
PostWysłany: Śro Maj 19, 2010 3:51 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Pilnikiem jest lipa jak nie wiem, miniszlifierka, długi frezik i jedziesz przez kanał wydechowy. A płuki robisz frezikiem kulkowym dość małym i wjeżdżam normalnie tuleją albo od strony głowicy albo od karterów jak wygodniej.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Rasowanie silnika 027
PostWysłany: Śro Maj 19, 2010 7:24 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Maj 10, 2006 1:36 pm
Posty: 197
Miejscowość: Złocieniec
Pojazd: Romet ogar 205
to ja takiego sprzetu nie mam:P co najwyzej rozwiercic normalnym wirtlem... chyba sobie podaruje te pluki...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Rasowanie silnika 027
PostWysłany: Śro Maj 19, 2010 8:26 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Lepiej nie rób bo jak nie umiesz i nie masz czym to szkoda cyla niszczyć.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Rasowanie silnika 027
PostWysłany: Śro Maj 19, 2010 8:58 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Maj 10, 2006 1:36 pm
Posty: 197
Miejscowość: Złocieniec
Pojazd: Romet ogar 205
dobra to okien nie bede robil, co najwyzej podetne tlok i splanuje glowice:P co jeszcze zrobic??


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Rasowanie silnika 027
PostWysłany: Czw Maj 20, 2010 6:19 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Owszem daje ale nie w seryjnym silniku, emsi ma rację nic nie da, a silnik traci ogromnie na żywotności. Plan głowicy to owszem jest potrzebny jak mamy okno wydechowe np. na 23, płuczące na 33 i 1 pierścień na tłoku i kompresji to prawie nie ma w ogóle. Samo podcięcie tłoka nic nie daje.


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 11 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Rasowanie silnika

pawelrys

1

2843

Śro Mar 12, 2008 11:06 pm

ogar2007 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Rasowanie polskiego silnika

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3, 4, 5 ]

KameQ

61

55869

Śro Lis 25, 2009 6:25 pm

ślonzok Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Tuning według Tomasza Sałka [Rasowanie silnika]

DeXteR_oGi

5

12896

Pią Sty 22, 2010 9:53 pm

BEBAK Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [Ogar 205] rasowanie

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

Master Husky

21

8867

Sob Maj 23, 2009 7:31 pm

Master Husky Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Rasowanie Hondy NSR 75

zachar50

0

2203

Nie Maj 09, 2010 3:49 pm

zachar50 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.051s | 23 Queries | GZIP : Off ]