Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pią Kwi 19, 2024 3:45 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 22 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: Romet (jaki to?) rasowanie
PostWysłany: Pią Maj 15, 2009 10:44 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Cze 12, 2005 12:44 pm
Posty: 735
Miejscowość: Chojnice
Pojazd: Ogar 200
Weź najpierw trochę pomyśl zdejmij głowice obejrzyj ją i wtedy wszystko będziesz wiedział bo widać że silnika nigdy nie rozkładałeś i nie wiesz o co chodzi


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Romet (jaki to?) rasowanie
PostWysłany: Pią Maj 15, 2009 2:31 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Czw Maj 14, 2009 4:46 pm
Posty: 23
Pojazd: Romet
Tu się mylisz bo silnim miałem NIEprzyjemność 2 razy rozkręcać do części pierwszych i wiem mniej więcej jak to wygląda,
i gdzie co jest, inne pytanie czy podkładkę pod głowicę można zastąpić czymś innym i czy to coś da???

ktoś powie w jakiej kwocie powinien się zamknąć szlif cylindra głowicy??? to że tłok i pierścienie trzeba zmienic to wiem.
a nawet jeśli to temu co ma mi wyszlifować te części to wystarczy że to mu powiem i że cylek to nominał??? mogę powiedzieć żeby mi tak i tak zeszlifował (np, odrazu na większy?), bo widziałem na agszrocie różne wymiary tłoków


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Romet (jaki to?) rasowanie
PostWysłany: Pią Maj 15, 2009 7:08 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Cze 12, 2005 12:44 pm
Posty: 735
Miejscowość: Chojnice
Pojazd: Ogar 200
Zrobienie cieńszej podkładki pod głowice na pewno coś da lecz nikt nie powie ci dokładnie ile. Szlif cylindra robi się na następny nad wymiar tłoka ponieważ gdybyśmy od razu zrobili ostatni szlif i zatarli tłok to cylinder był by już bezużyteczny.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Romet (jaki to?) rasowanie
PostWysłany: Pią Maj 22, 2009 2:56 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Czw Maj 14, 2009 4:46 pm
Posty: 23
Pojazd: Romet
ok mam kolejne pytanie z innej beczki, nie będę nowego topicu zakładał otóż:

od kilku dni mam w komarze takie coś że jak go zapale i czy jest nagrzany czy nie to gdy dam gazu manetką na maxa to
rozpędza się przez chwilę w silniku nie ma wybuchu i dopiero po chwili wchodzi dalej na obroty jak by Wam to słownie pokazać

łyyynn .......cisza nie wchodzi na obroty łiiiiiIIIIIIIIIIIN (tu już na maksa wyje)

przeszkadza mi to przyruszaniu, również jeżeli przesune manetke do odpowieniego miejsca (właśnie w tą "dziurę" to gaśnie) bardzo mi to przeszkadza przy ruszaniu, przestawiałem na igle to kółko (mam trzy miejsca na iglicy do wyboru) i na każdym tak robi, oprócz tego próbowałem pobawić się ustawieniami na gaźniku ale raczej nie pomaga

ta wogóle to mam zamiar kupić ten gaźnik k60b (prawie mam już całą potrzebną kasę czekam tylko na jakieś ogłoszenie na allegro)

kolejny raz ponawiam pytanie w jakiej kwocie zamknie się szlif głowicy i cylindra, jesli ktoś wie

-------------

mam wątpliwości co do tego że jest to dezamet 023, bo on miał głowicę do szpica(w lewym górnym rogu) a moja jest ścięta, widziałemm własnie takie zdjęcie na googlach, tymczasem jak zobaczyłem dezameta 019 no... mój silnik jak cholera tylko że on ma 3 biegi a mój 2...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Romet (jaki to?) rasowanie
PostWysłany: Pią Maj 22, 2009 6:42 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Cze 12, 2005 12:44 pm
Posty: 735
Miejscowość: Chojnice
Pojazd: Ogar 200
Może ma 3 ale tylko 2 wchodzą?? Jak ja miałem 019 to nigdy nie było trzech. Miałem wybór albo 1 i 2 albo 2 i 3 chociaż i tak z tymi dwoma były problemy przy włączaniu


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Romet (jaki to?) rasowanie
PostWysłany: Pią Maj 22, 2009 10:47 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Lis 21, 2005 9:16 pm
Posty: 1086
Miejscowość: Ozorków
Pojazd: Opel Astra 1.4
Suzuki RG 80
zanim on zjedzie tą glowice na papierze to ja ....

tłumik sam zakładałem od 019 do 023 jest poprawa i to dość wyrażna

_________________
http://www.bikepics.com/members/conqeror/

SUZUKI RG 125 YPVS
Opel Astra 1.4 MPI


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Romet rasowanie
PostWysłany: Sob Maj 23, 2009 7:31 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Czw Maj 14, 2009 4:46 pm
Posty: 23
Pojazd: Romet
silnik był rozkręcany, i patrzany z osoba która wi cuś o tym, po za tym wymieniałem zminiacz biegów (vcały w silniku) i mógłby wejść tylko ten na 2 biegi co do głowicy to narazie lekko ja zjechałem i mam zamiar teraz hjeszcze trochę, inna sprawa to szukam cały czas tego gaźnika kutfa mater <lol>


długo patrzyłem na obrazki modeli silników 023 i 019 i doszedłem do wnosku że to dezamet 023 z cylindrem z 019, ponieważ cylinder i głowica w 023 miały inny układ żeberek a głowica w 023 była bardziej kanciasta, są 2 k60b na allegro teraz, chyba wezmę

jedyny szczegół to taki że nóżki do kopnika i do zmieniacza biegów wyglądają u mnie tak jak by były też wydarte z 019


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 22 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Rasowanie silnika

pawelrys

1

2843

Śro Mar 12, 2008 11:06 pm

ogar2007 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Rasowanie Hondy NSR 75

zachar50

0

2203

Nie Maj 09, 2010 3:49 pm

zachar50 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Rasowanie silnika 027

Zamotek

10

5539

Czw Maj 20, 2010 6:19 am

yazimoo Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Rasowanie polskiego silnika

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3, 4, 5 ]

KameQ

61

55877

Śro Lis 25, 2009 6:25 pm

ślonzok Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Tuning według Tomasza Sałka [Rasowanie silnika]

DeXteR_oGi

5

12897

Pią Sty 22, 2010 9:53 pm

BEBAK Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.055s | 22 Queries | GZIP : Off ]