Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Czw Kwi 18, 2024 11:19 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 21 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: Tuning 223 vs simsona
PostWysłany: Nie Maj 06, 2012 5:34 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Wrz 16, 2005 3:53 pm
Posty: 1092
Miejscowość: Konin
1500 wkłądać w jawkę to troche bez sensu... Generalnie wszsytko jest możliwe, gość w czechach zrobił jawkę która jeździ około 120 km/h.

Co do zakresu przeróbek, różnie to każdy widzi. Ja bym nie oszczędzał na zapłonie i gaźniku, oba te elementy seryjnie do niczego się nie nadają.

Później cylinder tłok, tu raczej pojemność jak największa na pewno nei 50...

_________________
http://www.bikepics.com/members/garry1

Kompleksowe remonty motocykli!! Kontakt na mail: garry1@wp.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Tuning 223 vs simsona
PostWysłany: Wto Maj 08, 2012 8:37 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Mar 22, 2012 4:07 pm
Posty: 175
Miejscowość: Odcinek
Pojazd: W stajni:
Romet ogar 205
Jawa 350 Twin Sport
Romet Pony
Cross romet ogar 125 projekt
Czeka cię kupe roboty :D
Nie lepiej zrobić swapa jakiegoś japońca :>

_________________
Niechaj Życie polega na przywracaniu polskiej motoryzacji do DAWNEJ ŚWIETNOŚCI :D


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Tuning 223 vs simsona
PostWysłany: Wto Maj 08, 2012 9:32 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Lut 15, 2010 5:15 pm
Posty: 56
Pojazd: 997ccm & 76ccm
Pierw to może powiedz jakie masz doświadczenie w tym..
Conqeror- Jak zawsze się z Tobą zgadzam, tak teraz się nie zgodzę. Może i jest to jakaś alternatywa dla niektórych aby wkładać te silniki do ogara, ale to dla wielu nadal jest profanacją i nie będzie się to spotykało z poszanowaniem takich przeróbek. Co innego jeżeli mówimy tutaj o innych silnikach, bardziej z klimatem. Chociaż tutaj nie ma wyboru, żeby wszedł inny silnik w ramę jawki.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Tuning 223 vs simsona
PostWysłany: Pią Maj 11, 2012 8:54 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Sty 16, 2012 5:37 pm
Posty: 84
Pojazd: kaszlak.
Ogólnie rzecz ujmując, to mając znajomości, jakiś warsztat to może się zmieścisz w tych 1500zł i zrobisz całkiem fajny silnik. Problem leży teraz po stronie tego co chcesz zrobić.. bo wiadomo trzeba pokombinować samemu jak zrobić zasilanie dodatkowych dwóch okien, bo nie ma tam wielkiego pola do popisu, tudzież nie jest to jakaś często spotykana przeróbka, toteż nie masz się czym posiłkować przy takiej przeróbce, jednak zasilanie dodatkowych okien płuczących membraną było by najlepszym rozwiązaniem.
Oczywiście na pojemności 50ml osiągnięcie 100km/h na skrzyni 3b jest praktycznie nieosiągalne, można się rozpędzać na bonneville, ale to bez sensu, więc na wstępie trzeba by było zwiększyć pojemność skokową, albo zrobić coś z skrzynią..

Kończąc jak każdy inny post: nie sztuką jest kupić mocniejsze, sztuką jest wzmocnić to co się ma.

_________________
Dorabianie króćców do różnych motorów, pod membranę i nie tylko.. - spawane metodą TIG.
Kostki pod membranę, wypełniacze komory korbowej - podkowy, wg. własnego pomysłu!!

Kontakt tylko i wyłącznie GG: 8313103


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Tuning 223 vs simsona
PostWysłany: Pią Maj 11, 2012 10:14 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Lut 15, 2010 5:15 pm
Posty: 56
Pojazd: 997ccm & 76ccm
Tylko w 223 zwiększenie pojemności jest bardzo dużym problemem. Osiągnięcie 70ccm jest już dużym wyzwaniem dla przerabiającego..


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Tuning 223 vs simsona
PostWysłany: Sob Maj 12, 2012 11:18 am 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Sty 16, 2012 5:37 pm
Posty: 84
Pojazd: kaszlak.
Dlatego trzeba samemu myśleć co jak, bo nie ma gotowych wzorców jak np. w simsonie..
Jeśli ktoś bierze się za to na poważnie to wydaje mi się, że nie ma bariery nie do przeskoczenia.

_________________
Dorabianie króćców do różnych motorów, pod membranę i nie tylko.. - spawane metodą TIG.
Kostki pod membranę, wypełniacze komory korbowej - podkowy, wg. własnego pomysłu!!

Kontakt tylko i wyłącznie GG: 8313103


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 21 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Tuning simsona

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

Bolo070

23

8374

Pią Wrz 28, 2007 10:04 pm

SzyMZek Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Tuning simsona s70

Patryk5991

6

2629

Sob Sty 15, 2011 5:46 pm

Patryk5991 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Tuning Simsona

krecik1

11

4786

Pon Paź 31, 2011 7:55 pm

dudu44 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Tuning Simsona SR50

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

gotten

15

10454

Pią Lis 23, 2007 12:50 pm

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Samodzielny Tuning Simsona

konsii3

9

4109

Czw Gru 06, 2007 9:44 pm

r4g3 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.049s | 22 Queries | GZIP : Off ]