Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Kwi 20, 2024 12:11 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 11 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: tuning chart
PostWysłany: Wto Kwi 22, 2008 5:51 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Paź 17, 2007 2:31 pm
Posty: 341
Miejscowość: ok.Biała Podlaska
Pojazd: RoMeT ChArT 210
witam chcę zrobić tuning mojego charta więc zapytałem mechanika bo jestem w tym zielony a on powiedział że za 70zł zrobi mi 4.0km z 2.8km ... czy taka moc nie zaszkodzi dla charta??


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Kwi 22, 2008 7:31 pm 
Wiesz może jakie owy mechanik planuje wykonać w nim przeróbki?
Bo cos mi się wydaje, że koleś zrobi Cie w balona spulany .


Góra
  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Kwi 22, 2008 8:02 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Paź 17, 2007 2:31 pm
Posty: 341
Miejscowość: ok.Biała Podlaska
Pojazd: RoMeT ChArT 210
czyli co ??


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Kwi 22, 2008 8:04 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Mar 11, 2007 1:35 pm
Posty: 1313
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Romet Chart 210 89r
Dawideq, pyta się Ciebie czy ten tuning robi Ci jakiś porządny fachowiec czy jakiś kolega robi Cię w balona :)

_________________
Kupię Romet Chart


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Kwi 22, 2008 8:08 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Paź 17, 2007 2:31 pm
Posty: 341
Miejscowość: ok.Biała Podlaska
Pojazd: RoMeT ChArT 210
kolega...a co ta za różnica... czasem kolega lepiej się zna niż nijaki fachowiec ...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Kwi 22, 2008 8:15 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Wrz 01, 2007 9:27 pm
Posty: 592
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Peugeot 306 1.8
4KM wcale nie jest trudno uzyskać. Trzeba tylko chcieć no i mieć kase ;]

Ale wał takiej mocy długo nie wytrzyma :/

_________________
Mechanika samochodowa, usługi lakiernicze. Niskie ceny :) GG:7438448


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Kwi 22, 2008 9:31 pm 
Ja ci proponuje 4 kanały, to sprawdzona i efketywna metoda .

4 PS nie powinno jeszcze mu zaszkodzić tak mocno. Zalezy jaki stan silnika


Góra
  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Kwi 23, 2008 1:57 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Mar 26, 2008 7:45 pm
Posty: 259
Miejscowość: Koronowo
Pojazd: Romet Ogar 200, marzę o MZ 150
Do takich przeróbek to od razu najlepiej wymienic Tłok, cylinder, głowice, pierścienie, sworzeń tłoka, wał wtedy możesz silnik podkrecac.

_________________
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;;;Ogar 200;;;;;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Kwi 23, 2008 2:00 pm 
thom napisał(a):
Tłok, cylinder, głowice, pierścienie, sworzeń tłoka, wał


To jest remont a nie tuning! :P


Góra
  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Kwi 23, 2008 3:55 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Sie 01, 2007 8:35 pm
Posty: 1330
Miejscowość: Przestańsko
Pojazd: EX 250F 2002
328i 98'
Dawideq napisał(a):
To jest remont a nie tuning!
Wiem, że on czasem pisze bez sensu, ale po wymianie wału i łożysk można zrobić bardzo dobry tuning. Np. ktoś na forum pisał, że dużo można zyskać, jak znajdzie się mniej ważący sworzeń :)

Ja tuning widzę na tej zasadzie. Wymiana wału i łożysk, plan głowicy, odchudzony tłok, większa dysza. Wystarczy :) W kanały nie bawiłbym się :P


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Kwi 23, 2008 7:11 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sty 25, 2007 10:56 am
Posty: 986
Miejscowość: Papieskie okolice
Pojazd: buty
Remont jest podstawą tuningu. mmateusz układ korbowo tłokowy musi mieć odpowiednią wagę. Lżejszy sworzeń przyda się przy tłoku na 60ccm który jest cięższy. Jego też pasuje odchudzic.

_________________
Pelas napisał(a):
ale to też możesz diagnoscie coś postawić i będzie dobrze. kumpel roxem którym gosciu w niemczech wygrywał zawodu na 1,4mili był na przeglądzie i diagnoste prawie w pion postawiło jak z rolek zjeżdzał xd oczywiscie pieczątka została wbita

ojapier


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 11 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów chart tuning

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

GLONEK

22

10643

Nie Lut 10, 2008 8:49 am

sidor Zobacz ostatni post

Brak nowych postów tuning chart

karolik8

10

4033

Sob Maj 03, 2008 12:39 pm

Grzechu Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Tuning Chart

Kostryn210

5

2266

Nie Lis 21, 2010 2:53 pm

yazimoo Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [Chart] Tuning Silnik

Konrad1996

10

5345

Sob Lis 07, 2009 6:06 pm

ślonzok Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [Chart] Tuning silnika

Qrios

8

15844

Nie Wrz 15, 2013 2:03 pm

Michał217 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.064s | 22 Queries | GZIP : Off ]