Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Czw Kwi 25, 2024 8:32 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 24 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Tuning simsona
PostWysłany: Pon Wrz 24, 2007 6:30 pm 
Offline

Rejestracja: Nie Wrz 23, 2007 8:32 pm
Posty: 5
Miejscowość: Dębica
Witam serdecznie :-)

Mam simsona s51 enduro electronic, rok produkcji to 1990, zmieniałem przednią zębatkę na 17 zębów i v-max to równe 65km/h, chce kupić cylinder 60cm3(polskiej produkcji firmy almot). Czy dzięki temu będzie jakiś przyrost prędkości, co sądzicie o tym cylindrze??




z góry dziękuje za odpowiedzi :-)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Wrz 24, 2007 10:31 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Wrz 24, 2007 10:09 am
Posty: 15
Miejscowość: Gogolin
Wiesz sprawdz to czy z ta zabatka 17z na liczniku ci pokazuje 65?? czy to mierzyles z samochodzem i ci pokazalo 65??

bo wiesz ze jak zambate sie daje wieksza to licznik poazuje coraz mniej a jak mniejsza to wiecej <faja>

bo na 17z to nawet jak bys mial niewiem jaki seimek to ci 65 nie poleci tylko 70 km/h to najmniej

_________________
"Proste są dla szybkich samochodów,
ostre zakręty są dla szybkich kierowców."


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Wrz 24, 2007 10:39 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Lip 24, 2007 8:08 pm
Posty: 1070
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Simson S51 Power
Jak kupujesz cylinder to sobie też kup głowic!
zobacz sobie na tą stronke www.simson.strona.pl

_________________
.:$im$on:.

MANCHESTERUNITED

www.polskajazda.pl/Simson/S,51/12685


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Wrz 25, 2007 9:55 am 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 19, 2006 8:18 pm
Posty: 2043
Miejscowość: TBG
Pojazd: MZ ETZ 250 83r
VFR 800Fi
Zakładając zębatke 17z na liczniku dalej będzie pokazywać to samo co na 15z, poprostu takie rozwiązanie napędu licznika. Lepiej będzie założyć 16z bo na większej może nie dawać rady i silnik nie osiągnie pełnych obrotów. 16z to optymalne przełożenie wzglęcem mocy i prędkości

Co do cylindra to nie polecam. Jężeli masz oryginał DDR to nie na majemniejszego sensu dokładać polskie 60ccm3.

_________________
emsi napisał(a):
Adamie co za ostre słowa płyną przez twój modem od neostrady :o


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Wrz 25, 2007 4:18 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
pawlak0908 napisał(a):
Jak kupujesz cylinder to sobie też kup głowic!

Głowica względem wielkości cylindra nie ma nic wspólnego. Więc nie opowiadaj głupot ;).

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Wrz 25, 2007 5:08 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Wrz 24, 2007 10:09 am
Posty: 15
Miejscowość: Gogolin
to ty nie opowiadaj glupot chlopcze bo miedzy orginalna glowica z 50cmm a 60cmm jest roznica i to duza!!sam miale obydwie i jae mierzylem



Bolo ja ci radze zebys sobie kupil ten cylinder wiadomo ze ddr sa lepsza ale 60 to 60 ja mam taki cylinde + glowice 60cmm do tego na poczatku walnolem 16z zebate ale od zeszlego tygodnia jezdze na 17 i narazie sie spisuje vmax teraz ma 83km/h[mierzone samochodem]

_________________
"Proste są dla szybkich samochodów,
ostre zakręty są dla szybkich kierowców."


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Wrz 25, 2007 6:03 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 19, 2006 8:18 pm
Posty: 2043
Miejscowość: TBG
Pojazd: MZ ETZ 250 83r
VFR 800Fi
Polskie 60 to kupa w porówaniu z DDR 50.... Kumpel ma oryginał silnik i tylko zębatka zmieniona na 16z i vmax prawie 80km/h....

Pozdro dla max tuningowców 60ccm3 <brawo>

_________________
emsi napisał(a):
Adamie co za ostre słowa płyną przez twój modem od neostrady :o


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Wrz 25, 2007 6:11 pm 
Offline

Rejestracja: Nie Wrz 23, 2007 8:32 pm
Posty: 5
Miejscowość: Dębica
mam dodatkowy licznik rowerowy, który dobrze pokazuje:P (mierzyłem z autem) wiem że głowica z 50 jest troszke mniejsza, ale czy dzięki temu nie będzie większego sprężenia?? a i jak już bym kupił ten cylinder 60 to będe musiał coś regulować w gażniku??


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Wrz 25, 2007 6:31 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 19, 2006 8:18 pm
Posty: 2043
Miejscowość: TBG
Pojazd: MZ ETZ 250 83r
VFR 800Fi
Zawsze po takiej wymianie powinno regulować się zapłon jak i gażnik.

_________________
emsi napisał(a):
Adamie co za ostre słowa płyną przez twój modem od neostrady :o


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Wrz 25, 2007 7:25 pm 
Offline

Rejestracja: Nie Wrz 23, 2007 8:32 pm
Posty: 5
Miejscowość: Dębica
też mam orginalny silnik i zębatke 17zębów więc nie wiem jakim cudem ciągnnie mu te 80km/h... prawie to wielka różnica!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Wrz 25, 2007 8:34 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Lip 24, 2007 8:08 pm
Posty: 1070
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Simson S51 Power
Jacek-J129, czy ja powiedziałem, że jest coś wspólnego miądzy cylindrem a głowicą? <hahaha>
Ty lepiej dobrze czytaj co kto pisze

_________________
.:$im$on:.

MANCHESTERUNITED

www.polskajazda.pl/Simson/S,51/12685


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Wrz 25, 2007 9:20 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
pawlak0908 napisał(a):
kupujesz cylinder to sobie też kup głowic!

pawlak0908 napisał(a):
czy ja powiedziałem, że jest coś wspólnego miądzy cylindrem a głowicą?


Z tego wynika jedno......
Koniec OT.

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Wrz 25, 2007 10:04 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Wrz 24, 2007 10:09 am
Posty: 15
Miejscowość: Gogolin
simson_s51 bolo ma elektronik ta jak włoży ten polski 60cmm to zapłonu nie trzeba ruszać

W gaźniku dyszę główna zmień z tej co masz na 0,75mm i to wszystko[/b]



Stosuj Polskie znaki /Jacek-J129

_________________
"Proste są dla szybkich samochodów,
ostre zakręty są dla szybkich kierowców."


Ostatnio edytowany przez PawelECO, Śro Wrz 26, 2007 7:09 pm, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Wrz 26, 2007 3:02 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 19, 2006 8:18 pm
Posty: 2043
Miejscowość: TBG
Pojazd: MZ ETZ 250 83r
VFR 800Fi
Bolo070 tylko jego silnik ma przejechane od nowości niecałe 13tys km i nigdy nie był rozbierany.

Wymieniając cylinder przeważnie zmienia się kąt wyprzedania zapłonu więc trzeba zawsze sprawdzić ustawienie. A gdzie to pisze że ma elektronika bo ja nie widze :P

Pozdro dla max tuningowców 60ccm3 <brawo>

_________________
emsi napisał(a):
Adamie co za ostre słowa płyną przez twój modem od neostrady :o


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Wrz 26, 2007 5:23 pm 
Offline

Rejestracja: Nie Wrz 23, 2007 8:32 pm
Posty: 5
Miejscowość: Dębica
na samym początku pisałem że mam elektronika :D a co do tej dyszy to na jaką mam wymienić?? wiem że na allegro są zestawy z dyszą i głowicą za 130zł ale ja wole widzieć ten cylinder zanim go kupie :) mam możliwość kupienia samego cylindra za 110zł w sklepie. myśle że kupienie samego cylindra i założenie do niego starej głowicy będzie najlepsze, tylko co z tą dyszą można ją dokupić osobno?? czy może kupić zestaw z allegro??


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 24 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Tuning simsona s70

Patryk5991

6

2632

Sob Sty 15, 2011 5:46 pm

Patryk5991 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Tuning Simsona

krecik1

11

4793

Pon Paź 31, 2011 7:55 pm

dudu44 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Tuning 223 vs simsona

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

Sopel234

20

8312

Sob Maj 12, 2012 11:18 am

spun Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Tuning Simsona SR50

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

gotten

15

10458

Pią Lis 23, 2007 12:50 pm

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Samodzielny Tuning Simsona

konsii3

9

4115

Czw Gru 06, 2007 9:44 pm

r4g3 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 17 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.050s | 20 Queries | GZIP : Off ]