Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pon Kwi 29, 2024 12:21 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 42 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Tunning motorynki
PostWysłany: Czw Maj 01, 2008 9:05 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Mar 30, 2006 8:29 pm
Posty: 605
Miejscowość: Lublin
Pojazd: Ogarojawosim
Mam zamiar stuningować swój silnik w motorynce... 8-)

Co by dało, o ile powiekszyły by się osiągi (predkość, przyspieszenie):

-zmiana zebatki zdawczej z 12z na 13z... :hyhy:

-splanowanie głowicy o 2 mm... :)

-dysza paliwowa z większym otworem... :P

-coś jeszcze wymyśle, albo wy napiszcie tylko, żeby to nie było nic poważnego, w co trzeba pakować wiele kasy...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Maj 01, 2008 9:26 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Maj 19, 2007 10:40 pm
Posty: 23
Miejscowość: Honolulu
Gaźnik k60b. Szlif cylindra.

Planowanie głowicy odradzam - efekt jest, ale kosztem skróconej żywotności wału.
Dyszę również, będzie zalewało świecę. (problemy z regulacją gaźnika... ktoś mnie poprawi?)

_________________
"Magik, Fokus, Rah to skład co się leni..."


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Maj 03, 2008 5:11 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 18, 2008 2:41 pm
Posty: 303
Miejscowość: Dynów/Rzeszów
Tak jak mówi MaQ, Gaźnik k60b szlif cylindra zebatki nie musisz zmieniac inny tłumik

_________________
W zimie skuter :)

POZDRO DLA CAŁEGO MOTO KIRC

Knypek's Dj...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Maj 03, 2008 7:57 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Mar 11, 2008 10:04 pm
Posty: 299
Miejscowość: Wola Filipowska
Pojazd: Romet 50 T-1
Planowanie głowicy ja zaś polecam tylko nie tak jak piszą na forach tzn 2mm czy choćby 1 mm
piłować tylko jakieś 0,2-0,5mm drobnym papierem ściernym (400 lub 600) efekt jest taki, że głowica się błyszczy gdyż brak jest nagaru i zrównana jest powierzchnia głowicy. Morał z tego taki iż tuning z głową może wyjść na dobre :) Polecam jeszcze odchudzanie tłoka od wewnątrz
też bez przesady ale choćby 1 gram dobrze zrobi gdyż będzie mniejsze obciążenie na wał korbowy.

_________________
Wszędzie dobrze ale na Romecie najlepiej :D

Romet 50 T-1
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Rom ... _205/23302
WFM M06-S34


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Maj 04, 2008 10:55 am 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Sie 01, 2007 8:35 pm
Posty: 1330
Miejscowość: Przestańsko
Pojazd: EX 250F 2002
328i 98'
Sama dysza większa, powiększona gardziel, zębatka 13z dały mi +5 km/h .


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Maj 08, 2008 2:09 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 18, 2008 2:41 pm
Posty: 303
Miejscowość: Dynów/Rzeszów
no to nawet nawet

_________________
W zimie skuter :)

POZDRO DLA CAŁEGO MOTO KIRC

Knypek's Dj...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Maj 08, 2008 7:30 pm 
pawelrys napisał(a):
jakieś 0,2-0,5mm


o to będzie wręcz zajebi... efekt.

Bez aksy w sumie duzo nie zrobisz


Góra
  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Maj 17, 2008 5:11 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Sob Maj 17, 2008 2:07 pm
Posty: 30
Miejscowość: Pawłowice
też zamierzam tuningować moją motorynkę.....mam zamiar wymienić cylinder na 60cm3
będę musiał gaźnik też zmieniać?????i inne podzespoły... <co?> <co?> <co?> <co?> <co?>


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Maj 17, 2008 5:18 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
baka123, Gaźnika nie musisz wymieniać, ale przydałoby się zmienić łożyska na wale.

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Maj 17, 2008 5:19 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Sob Maj 17, 2008 2:07 pm
Posty: 30
Miejscowość: Pawłowice
co mogę zrobić żeby zwiększyć prędkość maksymalną?????????


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Maj 17, 2008 6:04 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 04, 2007 5:11 pm
Posty: 1230
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki [WGM]
Pojazd: Yamaha TZR 250
Fantic Strada 125(160)[350 :F] LC
Aprilia AF1 125 Futura
Yamaha RD 80 (160 :F)MX
Jawa 90 Roadster
Fiat Seicento Sporting Abarth
Opel Astra F Caravan
Saab 9-3 Arc
Możesz założyć do przodu większą zębatkę


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Maj 17, 2008 6:06 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Sob Maj 17, 2008 2:07 pm
Posty: 30
Miejscowość: Pawłowice
a tak po za tym?????????motorynki mają jakąś blokadę prędkości?????


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Maj 17, 2008 6:12 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 04, 2007 5:11 pm
Posty: 1230
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki [WGM]
Pojazd: Yamaha TZR 250
Fantic Strada 125(160)[350 :F] LC
Aprilia AF1 125 Futura
Yamaha RD 80 (160 :F)MX
Jawa 90 Roadster
Fiat Seicento Sporting Abarth
Opel Astra F Caravan
Saab 9-3 Arc
Motorynki nie mają żadnych blokad bo z założenia miały nie przekraczać 45km/h i zostały tak zaprojektowane.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Maj 17, 2008 6:14 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Sob Maj 17, 2008 2:07 pm
Posty: 30
Miejscowość: Pawłowice
acha...ale tak poza tym to co mógłbym jeszcze wymienić???????i jak będę mieć cylinder 60cm3 to ile będzie max jechać?????można dać cylinder 80cm3?????


Na innym forum znalazłem coś takiego....

Witam, kiedyś miałem motorynkę po slifie głowicy i cylindra (na poj. 80cm3) i leciała ona jak szalona.Żaden kadet, ogar oraz inna motorynka nie miała szans.

jest to możliwe??????????


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Maj 17, 2008 7:04 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
baka123 napisał(a):
po slifie

baka123 napisał(a):
poj. 80cm3

spulany brakło by Ci tulei żeby uzyskać pojemność 80 cm.3.
Jak założysz 60 cm3 i dobrze dotrzesz to poczujesz różnicę, ale nie myśl że będzie to katastrofalna różnica.

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 42 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Najprostszy Tunning

ciaolol

2

1897

Pon Paź 01, 2007 10:23 pm

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów tunning choppera 50

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

rafal12

17

6134

Czw Lut 21, 2008 5:32 pm

pyton1990 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów TUNNING CROSS 125ccm.

jajabuza1

6

3373

Wto Sie 10, 2010 10:02 am

Capelusz Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Tunning wg. Sałka Co z tą podkową (wypełniaczem)?

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

omnia2005

27

13186

Pon Paź 13, 2008 10:40 pm

omenn Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Simson s51 3 biegowy i 1000zł na tunning

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

siuno

27

8029

Śro Maj 21, 2008 10:39 pm

buniek92 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 18 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.063s | 20 Queries | GZIP : Off ]