Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pią Mar 29, 2024 4:11 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 31 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Większe obroty w ogarze
PostWysłany: Czw Cze 02, 2005 7:21 pm 
Offline
Site Admin
Site Admin

Rejestracja: Pią Wrz 23, 2005 7:40 pm
Posty: 236
Miejscowość: Lubartów[LUBELSKIE]
Pojazd: Daewoo Leganza 2.0 16V+LPG
Czy ktoś myslał jak zwiekszyć Max obrotow w ogarze?? Bo te skutery... to maja po 8tys obrotow.. a ogar 4500 troche przymalo... moze by sie dalo jakos zwiekszyc?


Ostatnio edytowany przez Anonymous, Pon Kwi 30, 2007 10:16 am, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Cze 02, 2005 8:52 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Maj 08, 2005 6:01 pm
Posty: 115
Miejscowość: Podkarpacie
morzna sprubować ale jak

_________________
NaJlEpSza ChWiLa PoRaNkA ,ObOk NoWa KoLeżaNkA(aktulnie przerabinA moja błyskawica hehehe)pzdr


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Cze 02, 2005 9:11 pm 
Offline
Site Admin
Site Admin

Rejestracja: Pią Wrz 23, 2005 7:40 pm
Posty: 236
Miejscowość: Lubartów[LUBELSKIE]
Pojazd: Daewoo Leganza 2.0 16V+LPG
Wlasnie... trzeba by zmniejszyc skok tłoka.. co za tym idzie... przerobic cylinder, albo dopasowac od czegos innego i na wał założyć mniejszy korbowód.. takie są moje wizje...


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Wieksze obroty ??? nic trudnego :D
PostWysłany: Czw Cze 02, 2005 9:17 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Śro Maj 25, 2005 10:07 pm
Posty: 42
Miejscowość: HajnÃłwka
Nalezy skrucic tlok o 1mm lub jak ktos chce moze wiecej
ale ja radze o 1mm Skracac nalezy kolniez ktury znajduje sie z gury czyli kolniez ssacy
nie wydechowy !!!!


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Cze 02, 2005 9:20 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Maj 08, 2005 6:01 pm
Posty: 115
Miejscowość: Podkarpacie
ja mam tłoka o 3,5 mm z obu stro nskruconego

_________________
NaJlEpSza ChWiLa PoRaNkA ,ObOk NoWa KoLeżaNkA(aktulnie przerabinA moja błyskawica hehehe)pzdr


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Cze 02, 2005 9:52 pm 
Offline
Site Admin
Site Admin

Rejestracja: Pią Wrz 23, 2005 7:40 pm
Posty: 236
Miejscowość: Lubartów[LUBELSKIE]
Pojazd: Daewoo Leganza 2.0 16V+LPG
A można by wyjaśnic tak łopotalogicznie?? Czyli jak mam tłok.. mamy na dole (pierscienie na gorze) i skracamy po przeciwnej stronie strzałki???
A czy to duzo daje?


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Hmm
PostWysłany: Sob Cze 04, 2005 12:16 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Śro Maj 25, 2005 10:07 pm
Posty: 42
Miejscowość: HajnÃłwka
NO jak kumpel scial tlok to jest ruznica idze na wieksze obroty co z tym idzie wieksza predkosc :D Spowodowane to jest tym ze okno kture zasysa mieszanke szybciej sie otwiera..moze troche zwiekszyc sie pobur paliwa
Zaluzmy ze twuj motor jedzie na max 60km/h to powinien jezdzic okolo 70 km/h ale jak masz wieksze obroty to sie fajnie miesza lub pali gume :D


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Cze 04, 2005 4:00 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Maj 27, 2005 4:58 pm
Posty: 61
Miejscowość: KomorÃłw
Można zrobić polerke kanałuw, będzie trohe szybciej whodził na obroty. Coś mi sie obilo o uszy na pewnej stronie żeby przedziurawić tłok z dwuh, stron, wtedy uzyska sie taki świst przy wysokih obarotah, ( żedu 14 tyś - w ogarze <hahaha> ), wzraszta prędkośc do 120km/h. Nipamiętam adresu. ALe to jest niemożłiwe, hyba :) Pozdr

_________________
Człowiek niepotyka sie o gÃłry, tylko o kretowiska.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Cze 06, 2005 9:54 am 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Maj 16, 2005 7:20 pm
Posty: 205
Miejscowość: polska
Masz to na stronie www.dezamety.republika.pl Coś mi się nie chce wieżyć w tą przerubke:]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Cze 16, 2005 1:55 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Maj 27, 2005 4:58 pm
Posty: 61
Miejscowość: KomorÃłw
no fakt, z tamta to wziołem. dzieki za podanie mi tego adresu

_________________
Człowiek niepotyka sie o gÃłry, tylko o kretowiska.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Cze 17, 2005 4:42 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Cze 08, 2005 6:13 pm
Posty: 69
Miejscowość: pochodzisz?
Specjalnie żeby zmniejszyć obroty tyle roboty <hmm>


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Cze 18, 2005 3:37 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Cze 04, 2005 2:55 pm
Posty: 1152
Miejscowość: Poznań
Pojazd: F20 Mpack
wystarczy doblokować silnik co da 6500 obr co z kolei na zębatce Z12 przy bezwietrznej pogodzie 65 khaema

[ Dodano: 20 Czerwiec 2005, 19:29 ]
hmm można jeszcze splanować głowiczkę i kanały wypolerować ale nie tylko płuczące a moto powinno iść ok 5-10 khaema więcej

[ Dodano: 1 Lipiec 2005, 17:12 ]
aha no i jeszcze jedno - ogar ma seryjnie 2 km przy 5500 a nie przy 4500


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Sie 06, 2005 5:06 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Sie 03, 2005 9:30 am
Posty: 132
Miejscowość: Białystok
trzeba przerobic kanały, wypolerowac, odciazyc tlok przerobic komore korbowa, odciazyc i wypolerowac wal, splanowc i przerobic glowice i wypolerowac, wstawic podkowe i to powinno dac obroty w granicach 7500 - 8500 obr/min


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Sie 06, 2005 5:25 pm 
Offline
VIP
VIP

Rejestracja: Sob Sie 06, 2005 10:40 am
Posty: 1064
Miejscowość: Sztabin
niom super, a moze jakis dokladniejszy opisik? <lol> ja z tego niewiele rozumiem, moze jakis rysunek czy cos... Pozdro!!

_________________
YEAH HELLS BELLS!!! :'D


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Sie 06, 2005 5:29 pm 
Offline
Site Admin
Site Admin

Rejestracja: Pią Wrz 23, 2005 7:40 pm
Posty: 236
Miejscowość: Lubartów[LUBELSKIE]
Pojazd: Daewoo Leganza 2.0 16V+LPG
D@nDee, Ja ci powiem ze za ta przerobke kupisz nowego ogara :D Chyba ze sam wszystko zrobisz w co watpie..


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 31 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Większe cylindry Keeway

Byczq

2

3655

Pon Lip 30, 2012 11:07 pm

Huberts Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Co zrobić żeby było większe V-max ?

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

pawelak23

21

8126

Śro Lip 09, 2008 8:42 am

pawelak23 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [Gaźnik Gm12f] Wieksze dysze

hultaj

11

4134

Śro Wrz 24, 2008 9:49 am

zazikupl Zobacz ostatni post

Brak nowych postów TłUMIK OD JAWY 350 :D I KRUCIUTKIE KOLANKO = V 100% WIEKSZE

ERNESTO

14

4850

Pon Sty 16, 2006 9:10 am

Conqeror Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Bak w ogarze !!

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

LePPeR

24

9925

Pon Sty 01, 2007 8:04 pm

R-Man Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.053s | 23 Queries | GZIP : Off ]