Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Czw Kwi 18, 2024 7:28 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 13 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [Romet 50-T-1] ZMD czy tuning?
PostWysłany: Nie Maj 24, 2009 4:02 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Kwi 10, 2009 7:26 am
Posty: 73
Pojazd: romet 019
jak lepiej składać rometa 50t1, mam dwie wersje do wyboru.... czy składać

1. nowy orginalny wał + oryginalny cylinder :P

lub

2. nowy oryginalny wał + cylinder 60 ccm przystosowany do 50-t-1 <dresik>

niewiem co wybrać... u nas w somu jest jeszcze jeden komar ale O23 i on ma nowy wzmacniany wał + cylinder 60 i idzie jak burza...

niejestem pewien ile czasu wytrzyma wał na tym tuningowanym cylindrze... ile może wyciągnąć na pierwszym komplecie, a ile na drugim??? dodam że teraźniejszy v-max wynosi 45 km/h i jest bardzo słaby pod górki... ;( ;(


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [romet 50-t-1] jak lepiej składać ZMD czy tuning
PostWysłany: Nie Maj 24, 2009 4:36 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Paź 01, 2006 6:35 pm
Posty: 279
Miejscowość: Sobótka
Pojazd: Romet Ogar 200
Nie wiem jak to jest w 50t1 ale w jawce w "60" jest dużo cięższy tłok co wpływa niekorzystnie na wyważenie wału = jego krótsza żywotność
Może skusisz się na szlif :) ?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [romet 50-t-1] jak lepiej składać ZMD czy tuning
PostWysłany: Nie Maj 24, 2009 5:39 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Wrz 01, 2007 9:27 pm
Posty: 592
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Peugeot 306 1.8
Po pierwsze nie 60ccm, tylko 55ccm.
Po drugie między tym "60ccm" a oryginałem będzie różnica taka, że oryginałem dłużej pojeździsz, a w mocy i osiągach nie będzie różnicy(ew oryginał będzie lepiej chodził)
Po trzecie wy panikujecie, że musi być wał "wzmacniany" ;/ Traktujecie ten pseudo 60ccm za jakiś wyczynowy cylinder.

_________________
Mechanika samochodowa, usługi lakiernicze. Niskie ceny :) GG:7438448


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [romet 50-t-1] jak lepiej składać ZMD czy tuning
PostWysłany: Nie Maj 24, 2009 6:39 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Kwi 10, 2009 7:26 am
Posty: 73
Pojazd: romet 019
powaga będzie ta sama moc??? na oryginalnych??? a ile taki oryginał 019 poleci???


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [romet 50-t-1] jak lepiej składać ZMD czy tuning
PostWysłany: Śro Maj 27, 2009 2:33 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Lis 21, 2005 9:16 pm
Posty: 1086
Miejscowość: Ozorków
Pojazd: Opel Astra 1.4
Suzuki RG 80
akurat sie tu nie zgodze . kilka lat temu moj kumpel wstawił ten cylnider ( zmienił z 50 zmd) efket był znacznie lepszy . Dodaliśmy przelozenie na predkość z 38 z na 33z potem wydech od sismona i spokojnie z 45 km/h zrobiło sie 60 . Dodatko mial jeszcze moc by ciagnać dwie osoby .

Ja bym wybrał 55 cm3 tylko lekko odchudził tlok

_________________
http://www.bikepics.com/members/conqeror/

SUZUKI RG 125 YPVS
Opel Astra 1.4 MPI


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [romet 50-t-1] jak lepiej składać ZMD czy tuning
PostWysłany: Śro Maj 27, 2009 6:02 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Cze 09, 2007 8:08 pm
Posty: 1259
Miejscowość: Wrocław
Pojazd: Motorynka m2
OOOO A4





Rezoholik :]
Te pseudo "60" "niby" mają niedokładne odlewy i rozmiary okien są mniejsze niż w oryginale. Może lepiej by było zrobić szlif zmd-ka na te "60" i do tego tłok odchudzony i powinno się bujać ;) Wał "wzmocniony" pewnie nie potrzyma więcej niż zmd po regeneracji ;]

_________________
"Szóstego dnia Bóg stworzył silnik diesla i tak się uradował tą doskonałością, że siódmego dnia stworzył do niego Audi" TDI 18:9–6

A Ty gdzie położyłeś swój samochód?


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [romet 50-t-1] jak lepiej składać ZMD czy tuning
PostWysłany: Śro Maj 27, 2009 8:22 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Gru 20, 2006 12:40 pm
Posty: 1084
Miejscowość: Bochnia
Pojazd: Komar 2320
Ford Focus Mk1 Face Lifting :))
Plusem tych wałów jest to, że mają łożysko igiełkowe w główce korbowodu, dlatego zwane są "wzmacniane". Z owym łożyskiem silnikowi na pewno "łatwiej" ale i tak brałbym ZMD.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [romet 50-t-1] jak lepiej składać ZMD czy tuning
PostWysłany: Śro Maj 27, 2009 9:45 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Lis 21, 2005 9:16 pm
Posty: 1086
Miejscowość: Ozorków
Pojazd: Opel Astra 1.4
Suzuki RG 80
hym no ta zapomnialem jeszcze dodać że ja jeszcze poprawiałem ten cylnider :>

wału tego wzmacnainego nie ma sensu kupować , w 019 jest on calkiem wytrzymaly , jesli musisz go kupić to wymień na ten z lozsykiem igielkowym

_________________
http://www.bikepics.com/members/conqeror/

SUZUKI RG 125 YPVS
Opel Astra 1.4 MPI


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [romet 50-t-1] jak lepiej składać ZMD czy tuning
PostWysłany: Czw Maj 28, 2009 6:11 am 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Kwi 10, 2009 7:26 am
Posty: 73
Pojazd: romet 019
a jak sie powiększa te okna w cylindrze??? da ktoś linka z wytłumaczeniem??? bo mógłbym ten cylinderek ''60'' poprawić... mam wiertarke, pilniki... itp...



MAM MAŁY PROBLEM: Z racji że remont robi dopiero w połowie wakacji to czy wymiana pierścieni da coś na sile??? bo jak kupiłem tego komara to jeździł do 50 km/h i pod górki podchodził ładnie, a teraz... po 2 miesiącach z ledwością pod górki podjeżdża, i jak jest ciepły nie odpala... czego to może być wina??? pierścienie??? wyczyścić głowice i zdrapać nagar z tłoku??? ile sie pierścienie docierają???? <piwko>


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [romet 50-t-1] jak lepiej składać ZMD czy tuning
PostWysłany: Czw Maj 28, 2009 6:43 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Dobre dotarcie samych pierścieni to z 50-100km.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [romet 50-t-1] jak lepiej składać ZMD czy tuning
PostWysłany: Pią Maj 29, 2009 8:47 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 08, 2008 3:22 pm
Posty: 1235
Miejscowość: Łowin
Pojazd: Romet chart 210
Golf IV 1.9 tdi AHF
ja nie wiem jak Wy ale jak wlorzylem do jawy mustang to pseudo 60ccm to jawa duzo wyzej kreci, jest duuzo mocniejsza niz byla i w porownaniu do ogarow z silnikami jawy jest duuzo szybsza i silniejsza ;) faktycznie wal szybko siada ja juz dwa razy wymienialem bo glowka walu peka w pol ;/ ale cos z tym robie ;) ja bym bral te 60 ccm bo nie maja mniejszych okien napewno niz oryginaly, powiem wiecej, maja wieksze te okna zauwaz ze wyzej kreci a jakby mial mniejsze to by krecil nizej i by 'mulil' ;)

_________________
Cytuj:
23:04 apollan
bierz mnie jeszcze ogierze

lokurva


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [romet 50-t-1] jak lepiej składać ZMD czy tuning
PostWysłany: Pią Maj 29, 2009 1:00 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Jak znam życie to po prostu stary cylek miałeś wyjechany dlatego czujesz taką różnice. A prawda jest taka, że te pseudo 60cm3 mają wiele niedoróbek np. nie równo otwierające się płuki itd.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Romet 50-T-1] ZMD czy tuning?
PostWysłany: Nie Cze 07, 2009 5:23 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Cze 07, 2009 3:06 pm
Posty: 18
Miejscowość: kołobrzeg
Pojazd: ogar205 silnik chart
fiat 126p
Potwierdzam słowa yaziomoo ja zmieniłem u siebie w starym 023 na ten "60" i miałem problem bo okna były nie symetrycznie zrobione i trzeba było przerabiać kartery dobani oraz jedno okno inaczej pracowało niż to drugie :/ odradzam

_________________
Mój puzzel
http://www.polskajazda.pl/Profil,Romet,Ogar,205/50191


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 13 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Romet 50t-1 mały tuning

spider15

3

2903

Wto Lut 19, 2008 7:09 pm

R-Man Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [Romet 50-T-1] Tuning Cylindra

Wilku144

6

3363

Nie Cze 07, 2009 3:27 pm

Conqeror Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [Romet Ogar 205]Tuning

Bo ja jestem Alex

7

6193

Wto Sty 12, 2010 8:59 pm

RKDom Zobacz ostatni post

Brak nowych postów tuning silnika romet

bobber96

9

8501

Sob Wrz 24, 2011 8:56 pm

bobber96 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Romet ogar 205 - tuning

crossowiec

1

11939

Nie Cze 29, 2014 4:06 pm

Patryk82 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.055s | 22 Queries | GZIP : Off ]