Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Kwi 20, 2024 6:54 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 33 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: Filtr stożkowy
PostWysłany: Nie Sie 17, 2008 7:20 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Sprawdzałeś na hamowni, czy daje te 5-10% przyrostu mocy?

_________________
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:

1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Filtr stożkowy
PostWysłany: Śro Sie 20, 2008 4:10 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 16, 2008 1:14 pm
Posty: 958
Miejscowość: Waganiec [CAL]
Pojazd: Romet Ogar 200 '87
Suzuki GSXR 600 SRAD '97
Opel Vectra B 2.0 16V '99
te 5-10% to dają profesjonalne filtry nie te po 35zł tylko po 110-120zł

_________________
Image


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Filtr stożkowy
PostWysłany: Śro Sie 20, 2008 4:43 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Ponawiam pytanie... Czy sprawdzałeś to na hamowni?

_________________
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:

1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Filtr stożkowy
PostWysłany: Śro Sie 20, 2008 5:50 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 16, 2008 1:14 pm
Posty: 958
Miejscowość: Waganiec [CAL]
Pojazd: Romet Ogar 200 '87
Suzuki GSXR 600 SRAD '97
Opel Vectra B 2.0 16V '99
ja nie , ale wiem że PROFESJONALNY filtr powietrza dodaje mocy

te po 30 zł maja tylko fajny wygląd i zmieniają dźwięk, nic więcej .

_________________
Image


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Filtr stożkowy
PostWysłany: Śro Sie 20, 2008 6:28 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
To dlaczego radzisz coś czego nie sprawdziłeś?

_________________
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:

1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Filtr stożkowy
PostWysłany: Śro Sie 20, 2008 7:15 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Lip 24, 2008 9:34 pm
Posty: 94
Pojazd: KyMco Heroism 50
#up Masz całkowitą Racje ..

FILTRY NIE DODAJĄ MOCY . ><


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Filtr stożkowy
PostWysłany: Czw Sie 21, 2008 8:36 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Filtr jest filtrem... droższe od tańszych różni wykonanie (ale dają tyle samo). Droższe są gąbkowe, zazwyczaj z obudowami. A tanie siatkowe dlatego trzeba je często myć.

_________________
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:

1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Filtr stożkowy
PostWysłany: Czw Sie 21, 2008 8:56 am 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 16, 2008 1:14 pm
Posty: 958
Miejscowość: Waganiec [CAL]
Pojazd: Romet Ogar 200 '87
Suzuki GSXR 600 SRAD '97
Opel Vectra B 2.0 16V '99
Jeśli twierdziisz że filtr stożkowy nic nie daje to dlaczego montują je w samochodach ścigających sie np.1/4 mili
jak nic by nie dawały to by ich nie montowali (redukcja masy)

_________________
Image


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Filtr stożkowy
PostWysłany: Czw Sie 21, 2008 9:16 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Eh.. Samochody zazwyczaj są T4... Tak więc to wszystko wyjaśnia.

_________________
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:

1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Filtr stożkowy
PostWysłany: Czw Sie 21, 2008 9:41 am 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 16, 2008 1:14 pm
Posty: 958
Miejscowość: Waganiec [CAL]
Pojazd: Romet Ogar 200 '87
Suzuki GSXR 600 SRAD '97
Opel Vectra B 2.0 16V '99
MarcinO napisał(a):
Mówię o Ogarze 900.


Ogar 900 to 4T

_________________
Image


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Filtr stożkowy
PostWysłany: Pon Wrz 01, 2008 9:15 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Paź 01, 2006 7:07 pm
Posty: 106
Miejscowość: Gliwice-Łącza
Pojazd: Motoryna,Simek,Romet,Jawa Babeta(3 kolowa) xD,Komar <3
Pisze ze 5% do 10% bo wyczytal na allegro xDDD!

_________________
Nie wiek sie liczy, lecz doswiadczenie.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Filtr stożkowy
PostWysłany: Pon Wrz 29, 2008 1:46 am 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Paź 27, 2007 12:01 am
Posty: 185
Miejscowość: Lidzbark Welski
lukaaasseat napisał(a):
Jeśli twierdziisz że filtr stożkowy nic nie daje to dlaczego montują je w samochodach ścigających sie np.1/4 mili
jak nic by nie dawały to by ich nie montowali (redukcja masy)

Nie bierz za dowód czegoś, o czym nie masz pojęcia.
Myślisz, że te auta mają seryjny silnik, tylko zamiast zwykłego filtra jest stożkowy...?
A redukcja masy... Heh - tyle powiem.

_________________
Simson.
bikepics


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Filtr stożkowy
PostWysłany: Pon Wrz 29, 2008 9:04 am 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Maj 09, 2007 7:55 pm
Posty: 426
Miejscowość: NS
Pojazd: ibiza 6L
A co ma do tego czy silnik jest seryjny czy nie? nawet jeśli jest po ostrym tuningu to czemu zakładają takie filtry a nie zostawiają seryjnego? Dla szpanu?? nie. Dlatego je montują bo dzięki nim samochód zwiększa swoje osiągi.

Owszem nie montuje się tego na pałę biorąc pierwszy lepszy tylko musi być odpowiednio dobrany, o odpowiedniej przepustowości i innych parametrach o których pojęcia jeszcze nie mam :)

Jedno co tylko wiem i do tego nie trzeba być żadnym znawcą żeby to zauważyć wystarczy odrobinę logicznego myślenia. Stożkowe mają większą przepustowość powietrza, w połączeniu z większą dyszą w gaźniku mamy więcej mieszanki. A więcej mieszanki to większy kop. proste? Większa dysza na standardowym filtrze da zbyt bogatą mieszankę, większe zużycie paliwa, spadek mocy. Stożek + dysza standard nie da nic albo też pogorszy osiągi.

A teraz coś z praktyki. mój ogar200, silnik 2T jak by ktoś nie wiedział :p po założeniu stożka czuć korzystną zmianę w pracy silnika, szybciej się rozpędza, dłużej jedzie pod górkę bez straty obrotów. Więc mnie nikt nie przekona że w 2T stożek nic nie daje bo z doświadczenia wiem coś innego. Oczywiście nie dobierałem stożka, wziąłem pierwszy lepszy, widocznie miałem farta że jego przepustowość korzystnie wpłynęła na pracę silnika.

_________________
http://www.kwitnaceogrody.pl - projektowanie ogrodów - aranżacje zieleni - realizacja nasadzeń


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Filtr stożkowy
PostWysłany: Wto Paź 21, 2008 4:01 pm 
Offline

Rejestracja: Czw Lip 31, 2008 10:10 am
Posty: 8
Miejscowość: Stalowa Wola
Pojazd: kingway chopper 50
śilniki 2T to silniki wysoko obrotowe więc moim zdaniem orginalny filtr jest już tak dobrany by oddał całom moc silnika


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Filtr stożkowy
PostWysłany: Wto Paź 21, 2008 4:06 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
pastor napisał(a):
2T to silniki wysoko obrotowe



Nie każdy jest wysokoobrotowy. Nie można tak uogólniać.

_________________
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:

1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 33 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.048s | 20 Queries | GZIP : Off ]