Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pią Lis 16, 2018 9:25 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 39 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: Jak zwiększyć osiągi w Romecie 747??
PostWysłany: Pon Sie 09, 2010 8:07 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Lut 04, 2009 8:10 pm
Posty: 2984
Miejscowość: Mińsk Maz.
Pojazd: Fiat Maluch Town
Fiat Regata 1.7D
Wartburg 1.3
Innocenti Elba
Ford Cougar 2.0
spider15 Blokada na module w tym silniku opiera sie głównie na odbieraniu ilości obrotów przez czujnik w tylnym kole ;) Ten czujnik wysyła sygnał do modułu o prędkości obrotowej koła(Właśnie tym różowym kabelkiem :P ), jeżeli ta prędkość jest za wysoka to moduł nie pozwala rozwijać większych prędkości, zawsze ale to zawsze mając tę blokadę nie rozwiniemy seryjnym skuterem prędkości większej niż 45km/h bo będzie go dławiło po prostu. ;)


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Jak zwiększyć osiągi w Romecie 747??
PostWysłany: Pon Sie 09, 2010 8:09 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Sie 20, 2007 6:54 pm
Posty: 1208
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
Pojazd: Romet 50t-1
Jawa 350 TS
Audi 80 B3 1.8S
Ford Escort 1.6
Dlatego mówię zeby odpiął kabelek idacy do tylnego kola ;) Mialem tą samą blokade w swoim kiedys ;))

_________________
Romet 50t-1
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/50,T-1/59332"

Jawa 350 TS
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Jaw ... port/84155"


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Jak zwiększyć osiągi w Romecie 747??
PostWysłany: Pon Sie 09, 2010 8:14 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Lut 04, 2009 8:10 pm
Posty: 2984
Miejscowość: Mińsk Maz.
Pojazd: Fiat Maluch Town
Fiat Regata 1.7D
Wartburg 1.3
Innocenti Elba
Ford Cougar 2.0
Aaa i nie robić głupoty i nie przecinać przy module! Bo szukając wgłąb osłony silnika ten kabelek jest połączony konektorkiem którego właśnie wystarczy odpiąć ;) Piszę to dlatego że większość osób przecina ten kabelek cążkami przy module. Nigdy nie wiadomo czy się jeszcze nie przyda ;)


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Jak zwiększyć osiągi w Romecie 747??
PostWysłany: Pon Sie 09, 2010 8:16 pm 
Offline
Jestem Majstrem od Painta! ;]
Jestem Majstrem od Painta! ;]
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 07, 2008 8:53 am
Posty: 277
Miejscowość: okolice Mińska Mazowieckiego
Pojazd: Romet Chart 210
Benzer Aston 50
Blokadę na module bardzo łatwo można wyczuć podczas jazdy.
Odpuść sobie na prawdziwy tuning tego skutera wydasz 50% jego ceny, a dobry wariator to koszt ponad 200zł.

_________________
BikePics
PolskaJazda


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Jak zwiększyć osiągi w Romecie 747??
PostWysłany: Wto Sie 10, 2010 6:05 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Nie Sie 08, 2010 5:53 pm
Posty: 15
Pojazd: Romet 747
A o ile sie zwiększy V max jesli wstawie rolki powyżej 5,5g??

--------- Wto Sie 10, 2010 7:10 pm Połączono ---------

Ostro to co to za wariator co kosztuje 200zł ja mam na myśli coś za 60 zł. A ten za 200 to czym sie rózni moze niczym tylko cena taka??


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Jak zwiększyć osiągi w Romecie 747??
PostWysłany: Wto Sie 10, 2010 8:32 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Paź 11, 2009 7:40 am
Posty: 94
Miejscowość: LJa
Pojazd: bolid zumico quick
Ja na przykład na wariatorze tez nie miałem blokady. Zdejmij obudowę, odpal silnik i zobacz czy pasek wchodzi na samą górę....jak nie, znaczy, że masz blokadę. Co do modułu moim zdaniem nie masz blokady, bo gdybyś miał nie jechał byś więcej niż 45-50km/h, a ty jeździsz 60-70...Ale możesz się upewnić patrząc na wtyki modułu. Jeżeli masz 6 kabelków znaczy, że masz blokadę, a jeżeli 5 to nie. Wykręć z gaźnika tą złotą śrubkę i zdejmij z filtra powietrza tą zwężkę i oczywiście regulacja gaźnika. Możesz kupić również wariator (nie polecam tych nonemow), najlepiej kup Naraku HS-High Speed. Trochę kosztuję, ale jest dobry. Ogólnie polecam firmę Naraku, bo jest to firma zajmująca się tuningiem 4t, a nie jak mallosi, pollini, itp. 2t ....;))

_________________
Był kiedyś bardzo dobry LP'owiec, który zajmował się pirotechniką. Miał dwie pasje. PK stopniowo odkładał na bok. Lecz pewnego dnia coś mu nie wyszło

Poparzenia 2 stopnia = Koniec z piro!
Od tego czasu LP'owcy nie lubią pirotechników.
JUŻ 3 LATA!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Jak zwiększyć osiągi w Romecie 747??
PostWysłany: Wto Sie 10, 2010 10:33 pm 
Offline
Jestem Majstrem od Painta! ;]
Jestem Majstrem od Painta! ;]
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 07, 2008 8:53 am
Posty: 277
Miejscowość: okolice Mińska Mazowieckiego
Pojazd: Romet Chart 210
Benzer Aston 50
mateuszPL napisał(a):
Ostro to co to za wariator co kosztuje 200zł ja mam na myśli coś za 60 zł. A ten za 200 to czym sie rózni moze niczym tylko cena taka??


http://www.emgo.pl/malossi-multivar-war ... p-404.html
http://allegro.pl/item1176883761_wariat ... 39qma.html
http://skutertuning.etpro.pl/product/NA ... Kymco_4T_2

Ten za 60zł możesz powiesić sobie na ścianę dla ozdoby, na pewno lepiej się tam sprawdzi taak

_________________
BikePics
PolskaJazda


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Jak zwiększyć osiągi w Romecie 747??
PostWysłany: Śro Sie 11, 2010 8:13 am 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Paź 11, 2009 7:40 am
Posty: 94
Miejscowość: LJa
Pojazd: bolid zumico quick
=Brian= napisał(a):
Ten za 60zł możesz powiesić sobie na ścianę dla ozdoby, na pewno lepiej się tam sprawdzi taak


Zgadzam się z kolegą ;P, ale nieraz wisząc na ścianie może szkody wyrządzić jakieś xD. Bo z chińszczyzną nie ma żartów. A tak poważnie to lepiej dołóż trochę pieniędzy i kup jeden z podanych wyżej. Wiem, że wario malossi jest ogólnie na przyśpieszenie i sprawia się w jeździe po miastach ,itp, a pollini vmax i na jakieś dłuższe traski ;)

_________________
Był kiedyś bardzo dobry LP'owiec, który zajmował się pirotechniką. Miał dwie pasje. PK stopniowo odkładał na bok. Lecz pewnego dnia coś mu nie wyszło

Poparzenia 2 stopnia = Koniec z piro!
Od tego czasu LP'owcy nie lubią pirotechników.
JUŻ 3 LATA!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Jak zwiększyć osiągi w Romecie 747??
PostWysłany: Śro Sie 11, 2010 1:53 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Nie Sie 08, 2010 5:53 pm
Posty: 15
Pojazd: Romet 747
A cewka zapłonowa w 4t coś by mi dała i jesli chodzi o wariator to jaki lepiej na v max czy na przyspieszenie kupić bo jak na prędkość zrobię to jak bede jeździł na pełnym gazie to zeby mi silnika nie zwaliło. I jak juz jade 60-70 km/h to o ile by mi sie prędkość poprawiła??

--------- Śro Sie 11, 2010 2:56 pm Połączono ---------

I do tego wariatora mozna jeszcze kupić sprężyne centralną czy jest ona obowiązkowa i co by mi dała??


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Jak zwiększyć osiągi w Romecie 747??
PostWysłany: Śro Sie 11, 2010 8:56 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Paź 11, 2009 7:40 am
Posty: 94
Miejscowość: LJa
Pojazd: bolid zumico quick
Sprężynę zakłada się na sprzęgło nie na wariator, jeśli o to chodzi. Co do tego czy lepszy v-max, czy przyśpieszenie to zależy od ciebie. Pollini przystosowany jest na dłuższe traski, więc jak jeździsz na takie to wybierz pollini, a jeśli nie to malossi, lub naraku. Nie sugeruj się tym co napisałem, post wyżej, że pollini v-max, a malossi przyśpieszenie, bo dobierając odpowiednie do waria malossi uzyskasz również większy v-max, jak lżejsze do pollini na przyśpieszenie. Mi chodziło o to, że pollini jest na dalekie traski, np. 30, 40, 50km, itp....Co do poprawy osiągów to będzie na pewno. Co do malossi i pollini to nie wypowiadam się, ale wiem, że naraku High Speed (do oryginalnego cylindra, nie HS Racing) poprawia osiągi o 10-15km/h. ;)

_________________
Był kiedyś bardzo dobry LP'owiec, który zajmował się pirotechniką. Miał dwie pasje. PK stopniowo odkładał na bok. Lecz pewnego dnia coś mu nie wyszło

Poparzenia 2 stopnia = Koniec z piro!
Od tego czasu LP'owcy nie lubią pirotechników.
JUŻ 3 LATA!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Jak zwiększyć osiągi w Romecie 747??
PostWysłany: Czw Sie 12, 2010 3:31 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Nie Sie 08, 2010 5:53 pm
Posty: 15
Pojazd: Romet 747
No i jesli założe tą spręrzyne na sprzęgło to co ona mi da?? A jesli jade juz 70 km/h i kupie rolki na V-max to będzie mi jechał 85 czy niekonieczne musi tak być?? A moze być taka opcja ze wogule mi sie prędkość nie poprawi??


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Jak zwiększyć osiągi w Romecie 747??
PostWysłany: Czw Sie 12, 2010 3:39 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Paź 11, 2009 7:40 am
Posty: 94
Miejscowość: LJa
Pojazd: bolid zumico quick
Tak, im cięższe rolki tym większy v-max, ale gorsze przyśpieszenie i na odwrót. Czy będziesz jechał dokładnie 85km/h, to zależy od wariatora i odpowiednim dobraniem rolek. Tak czy siak prędkość wzrośnie na pewno ;)

_________________
Był kiedyś bardzo dobry LP'owiec, który zajmował się pirotechniką. Miał dwie pasje. PK stopniowo odkładał na bok. Lecz pewnego dnia coś mu nie wyszło

Poparzenia 2 stopnia = Koniec z piro!
Od tego czasu LP'owcy nie lubią pirotechników.
JUŻ 3 LATA!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Jak zwiększyć osiągi w Romecie 747??
PostWysłany: Czw Sie 12, 2010 5:28 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Nie Sie 08, 2010 5:53 pm
Posty: 15
Pojazd: Romet 747
A mam jeszcze jedno pytanie :jak powinien być podłączony neon są tam po 2 kable z lewej i prawej tak jak na rysunku (http://allegro.pl/item1170448873_najmoc ... ratis.html) i moge na przykład zrobić go pod włącznik do postojówek zeby jak je włanczam to i one i neon sie pali czy tak nieda rady?? Jak tak sie da to prosze o opis co gdzie podłączyć Prosze.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Jak zwiększyć osiągi w Romecie 747??
PostWysłany: Czw Sie 12, 2010 9:15 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Paź 11, 2009 7:40 am
Posty: 94
Miejscowość: LJa
Pojazd: bolid zumico quick
Miałem te neony i są bardzo lipne.....W skrócie jest to zwykła laska kleju na ciepło z diodami led 12V i po dwóch końcach zakończona rurką termokurczliwą - nie polecam!!!. Lepiej dołóż 20zł i kup http://allegro.pl/item1156025768_2_x_ne ... ieski.html . Są one z sensorem dźwięku, że migają w rytm muzyki, bez podłączania do wzmacniacza, itp. Niech nie kusi cię cena 4,50 za neon, bo to zwykłe dziadostwo....A co do podłączenia to da się spokojnie podłączyć. Jest wiele sposobów, np. odkręcasz obudowę tam co jest włącznik do świateł i dolutowujesz się do włącznika, albo odkręcasz plastik tu, gdzie jest przednia lampa i podczepiasz neony pod kostkę (wpinasz) od reflektora <---ta metoda chyba najszybsza i najprostsza! A co do podłączenia tych tanich neonów to masz 2x2kable czerwone czyli "+" i 2x2kable czarne czyli "-" łączysz dwa kable + ze sobą i dwa kable - również ze sobą. Otrzymujesz wtedy (już połączone ze sobą) 2 kable "+" i "-" i podłączasz jest do aku. Aha i uważaj z tymi neonami, bo za nie jest mandacik jak się milicjanty shaltują :)

_________________
Był kiedyś bardzo dobry LP'owiec, który zajmował się pirotechniką. Miał dwie pasje. PK stopniowo odkładał na bok. Lecz pewnego dnia coś mu nie wyszło

Poparzenia 2 stopnia = Koniec z piro!
Od tego czasu LP'owcy nie lubią pirotechników.
JUŻ 3 LATA!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Jak zwiększyć osiągi w Romecie 747??
PostWysłany: Pią Sie 13, 2010 2:21 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Nie Sie 08, 2010 5:53 pm
Posty: 15
Pojazd: Romet 747
No właśnie temu pod postojówki chciałem podłączyć a co do tych co mi podałeś w linku to one są pod zapalniczke do samochodu to da sie je przerobić tak żeby pasowały do akumulatora?? I niekoniecznie muszą być modłączone pod muzyke tak sie też będoł palić no nie?? (masz 2x2kable czerwone czyli "+" i 2x2kable czarne czyli "-" łączysz dwa kable + ze sobą i dwa kable - również ze sobą. Otrzymujesz wtedy (już połączone ze sobą) 2 kable "+" i "-" i podłączasz jest do aku. ) co do tego to nie łapie:( To znaczy są tam 4 kable osobno jak je połącze to będoł 2 i jeden pod akumulator a drugi pod postojówki tak??

--------- Pią Sie 13, 2010 3:23 pm Połączono ---------

A jeszcze wracając do wariatora to takiego do 100 zł jakiego byś mi polecił??


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 39 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Gdzie znajduja sie blokady w romecie zenicie??

DoMinator94

7

5241

Śro Paź 26, 2011 8:45 pm

melo999 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.063s | 20 Queries | GZIP : Off ]