Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Czw Mar 28, 2024 2:21 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 13 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Zipp Pro 50 - rocznik 2012
PostWysłany: Nie Maj 06, 2012 12:26 am 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Kwi 17, 2012 4:06 pm
Posty: 6
Pojazd: Zipp PRO 50
Witam wszystkich , czas na mój pierwszy post tutaj.

Od razu piszę, aby Panowie moderatorzy nie usuwali tego co tutaj napisze, tylko ewentualnie przenieśli do odpowiedniego działu.

Jestem posiadaczem zipp pro 50 (kolor pomarańczowy, rocznik produkcji 2012)

Chcę napisać parę słów, które niech będą optymistyczne z mojej strony. Na internecie macie dużo informacji nie prawdziwych, które wynikają z fantazji młodych i starych motocyklistów, skuterzystów itp. Nie odbierajcie tego co napisze w sposób wyznanionowy, lecz uszanujcie i potraktujcie jako optymistyczne wyznanie :)


Kupiłem Zipp Pro 50 17 kwietnia 2012 roku. Pojemność 49 cm, kolor pomarańczowy, cztero biegowa skrzynia.

Przyjechało to kurierem o nazwie KAT, wszystko ładnie cacy itd.


Pierwszy tydzień super, potem zaczęła sie szara rzeczywistość. Plastiki (zwłaszcza pług dolny po 20 km pękł w dwóch miejscach - spawanie). Jednak to nie jest jakiś problem, polecam wszystkim posiadaczom zipp pro 50, ściągnąć plastiki zwłaszcza pług, owiewki i wysmarować żywicą i matą szklaną firmy boll (koszt około 30zł + wasz czas pracy). Każdy kto kupi ten motorower jest proszony o dokręcenie wszystkich śrub - nawet tych głoupich takich jak śruby od plastików ! Jak nie są dokręcone to poprostu wypadają, sam zgubiłem 2 :) ale to nie jest problem, kupujemy zestaw śrubek o rozmiarze 10 lub 8 z nakrętkami i naprawiamy problem:)

Po 300 km wymieniałem olej na castrol power 1 10w40- słychać różnice w pracy i temperaturze silnika.

Na serwisy nie jeździć, nie ma sensu u mnie biorą 250zł za wymianę oleju i powiedzenie mi że wszystko jest ok :)

1 bieg fajny, 2 bieg fajny, 3 bieg mocny, 4 bieg słaby - jednym słowem póki co to max 70 km/h (nie besztać mnie ze nie dotarty itd. ) będąc realistą dla silnika jest ważne pierwsze 300 km, mimo że docieramy do 1000km. Ja jeżdżę stylem mieszanym różne prędkości, różne obroty silnika, jednym słowem nie żyłuje, ale też nie duszę go. Serwis mi powiedział że od czasu do czasu może mu dać w gary.


Motor wcale nie waży 90 kg - niby tyle miał ważyć po modyfikacjach w wersji 2. Z pełnym bakiem 132 kg - ważony motorower na wadze złomowej firmy wag.


Silnik 4T ? Jest super. Spalanie bardo niskie, nie jest znowu taki muł, według mnie na 1 biegu bardzo zrywny jest, ale max prędkość to około 25km/h na nim. Potem już jest tylko szybciej :)

Opony bardzo profesjonalne, szerokie, wielkie, amorek robi robotę - super amortyzacja na dziurach.

Obrotomierz - kaszana. Trzeba rozebrać i wywalić jedną śrubkę z niego i jest ok :( pokazuje super obciążenie silnika. poradnik [url]http://zipp-forum.pl/viewtopic.php?t=5622&sid=c789a6711bc3d248f99f801683d0afcf/url]:)


Problemy z elektryką i akumulatorem według mojego zipp, nie występują. Po prostu nie ma problemu z zasilaniem, odpalaniem ze startera. Żarówki też ok. Kto chce może zmieniać na led, ja nie będę.

Książka instrukcji jest napisana w pół prawdzie. Ale to już wam internet więcej powie o tym.

Wydech ? Na dzień dzisiejszy najlepszy dźwięk wśród wszystkich skuterów, i maszyn z 4T. Po prostu ukłon w stronę firmy. Nie brzmi jak bzyk, brzmi bardzo profesjonalnie. To co jest na filmach w necie to 10% prawdy. Brzmi po prostu jak rasowy wydech maszyny 250 ? lub więcej. Kosmos. Czasem głupio że huku narobisz a tu na liczniku 60 km/h :D

Wygląd ? Sami oceńcie Co się komu podoba.. u mnie wszyscy się dziwią że tak może wyglądać i brzmieć 50 cm3.

Teraz chce się odnieść to wszystkich tematów w necie, na temat tego modelu. Uważam że ten kto nie posiadał tego zipp-a i ani razu nie miał okazji nim jechać lub go eksploatować , ten nic nie wie o nim. Głupie gadania na temat że to jest chinol (racja, ale na polskiej licencji) i że 4T ? (ok, ale spalanie 3l/100 :) ) i że nie ma napisu yamaha itd.. to głupie i psie gadania. Dzisiejszy świat stawia na minimalizację i oszczędności. Cena tego motoroweru 4300zł ja dałem 4699 (bo dostałem jeszcze akcesoria) jest bardzo atrakcyjna. Po pierwsze maszyna jest nowa, po drugie możesz mieć gwarancje i po trzecie tuning tej maszyny na wiele pozwala.

Podsumowując : Jestem bardzo zadowolony z tego polsko-chinola. Mało pali, wygląd i dźwięk super, osiągi godziwe (zawsze można tuning zrobić, cena części jest śmieszna). Trzeba mieć jednak wyczucie i realnie myśleć. Tą maszyną nie będziesz latał 160km/h (to jest motorower). Po tuningu i tak musisz wziąśc poprawkę na to że jednak konstrukcja jest zbyt słaba aby wsadzić tam jakiegoś potwora np 250 cm3. Pocieszające jest to że motor jest przystosowany to tuningu 110/125 cm3 :)

Pozdrawiam wszystkich posiadaczy zipp-a , a także wszystkich tych którzy są fanatykami innych markowych maszyn. Jednak jak mówi polskie przysłowie - jak sobie pościelisz tak się wyśpisz :D


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Zipp Pro 50 - rocznik 2012
PostWysłany: Nie Maj 06, 2012 6:48 am 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Sty 16, 2010 5:41 pm
Posty: 286
Pojazd: Obecny:
Romet Mińsk 125
Romet Ogar 200


Pojazd: Były:
Jincheng Knight 50
TGB Akros-tec 50
Romet Pony m2
MZ ETZ 150
Simson SR50 4B
Fiat 126p FL
Fajnie napisana recenzja , lepiej usłyszec informacje od posiadacza niż wyczytac je z instrukcji obsługi . Może można było by pomyśleć o dziale np. ''Recenzje''

_________________
'' Łóżko to nie motocykl- nikt nie zginie ''


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Zipp Pro 50 - rocznik 2012
PostWysłany: Nie Maj 06, 2012 9:12 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Lut 04, 2009 8:10 pm
Posty: 2984
Miejscowość: Mińsk Maz.
Pojazd: Fiat Maluch Town
Fiat Regata 1.7D
Wartburg 1.3
Innocenti Elba
Ford Cougar 2.0
jaki masz przebieg...? masz ten motor ledwie miesiąc.... Słuchaj stary, pierwsze wrażenie jest pozytywne, i to by było na tyle. Poczekaj aż zrobisz tym więcej niż 3k km....


Cytuj:
Pierwszy tydzień super, potem zaczęła sie szara rzeczywistość. Plastiki (zwłaszcza pług dolny po 20 km pękł w dwóch miejscach - spawanie). Jednak to nie jest jakiś problem, polecam wszystkim posiadaczom zipp pro 50, ściągnąć plastiki zwłaszcza pług, owiewki i wysmarować żywicą i matą szklaną firmy boll (koszt około 30zł + wasz czas pracy). Każdy kto kupi ten motorower jest proszony o dokręcenie wszystkich śrub - nawet tych głoupich takich jak śruby od plastików ! Jak nie są dokręcone to poprostu wypadają, sam zgubiłem 2 ale to nie jest problem, kupujemy zestaw śrubek o rozmiarze 10 lub 8 z nakrętkami i naprawiamy problem:)



Skoro kupuję nowy motorower od dealera, to chyba powinienem miec wszystko jak należy... a nie od samego początku naprawy, dokupowanie, rozumiem jakbym coś remontował - ale w nowym moto? To już nawet japoniec, kupiony za 2,5k będzie wymagał takiego samego wkładu pieniędzy jak ty w to teraz.

Cytuj:
Nie brzmi jak bzyk, brzmi bardzo profesjonalnie.


Też sie będę kłócił nad tym "profesjonalnie".... Brzmi troche agresywniej niż skuterek, nic więcej ;)


Cytuj:
Opony bardzo profesjonalne, szerokie, wielkie, amorek robi robotę - super amortyzacja na dziurach.


Chińskie bardzo profesjonalne?:D Nie rób Hollywoodu. To jest syf jak 150, podejrzewam że w deszcz to ty nim jeszcze nie jechałeś. a amortyzatory zwyczajne, przynajmniej spełniają swoje zadanie.

Cytuj:
Głupie gadania na temat że to jest chinol (racja, ale na polskiej licencji)


Jakiej polskiej licencji? Co ty opowiadasz w ogóle ? Wiesz co to znaczy wytwarzać pojazd na czyjejś licencji? :P

Cytuj:
4699 (bo dostałem jeszcze akcesoria)


Jakieś gówniane klucze które przy odkręceniu śrubki zamiast śrubki mieli sie narzędzie?... No rzeczywiście atrakcyjnie jest dopłacić 300zł więcej za klucze które są o kant dupy rozbić :D

Cytuj:
Jednak jak mówi polskie przysłowie - jak sobie pościelisz tak się wyśpisz :D


Nie sądzę. Pożyjemy zobaczymy, tymbardziej że nie masz go kilka lat, a ledwie miesiąc....... więc powiedzmy sobie szczerze, narazie NIC o nim nie możesz powiedzieć ;)

Ot kilka słów prawdy. Miałem doczynienia z czymś takim, niejednokrotnie bo teraz tego to na pęczki jest.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Zipp Pro 50 - rocznik 2012
PostWysłany: Nie Maj 06, 2012 12:24 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Wrz 15, 2010 8:22 pm
Posty: 1843
Miejscowość: Wieluń [EWI]
Pojazd: Romet Chart 210 Elektronik '88
Piaggio Sfera NSL 50 '92
Honda Civic VI EJ9 '01
Był: Simson SR50/1 C "skuter" '88
Romet Pony 50-M-2 '87
Romet Komar 2330 '70
Opel Vectra A Irmscher CD Diamant 91'
Może przyjdzie czas, gdy skośnoocy podniosą jakość, póki co, to osiągi i spalanie równają się z simsonem, wytrzymałości nie mają. Jedyne w czym są lepsze, to hamulce i oświetlenie (np. soczewa), cena mocno przesadzona.

_________________
łan cyl, tu stroke :F
Apollan napisał(a):
GNICIE I BRODA TO NASZA WYGODA lachvj
taak


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Zipp Pro 50 - rocznik 2012
PostWysłany: Nie Maj 06, 2012 2:09 pm 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Kwi 17, 2012 4:06 pm
Posty: 6
Pojazd: Zipp PRO 50
pisałem że pisze obiektywnie. Nie zachwalam i nie neguje.

Apropo postu Cinuz.

Miałeś takiego zipp - a ? Jeżeli nie miałeś to nie wypowiadaj się tutaj bo to co opowiadasz tutaj jest delikatnie przesadzone i pachnie shit-em.

Polska licencja (miałem na myśli polska konstrukcja - wykonanie chińskie). Wydech napewno lepiej brzmi niż w twoich chińczykach, zresztą nie wiem co miałeś i czy wogóle coś miałeś z tej stajni. Zapewne uległeś emocjom bo koledzy Ci naopowiadali że najważniejsze jest mieć duży napis yamaha nawet jak moto jest stary z 40k km przebiegiem. Sorry ale nowy to nowy. Te mankamenty które opisałem, opisałem zgodnie z prawdą aby przestrzec tych którzy by ewentualnie się zdecydowali na zakup. Chciałem aby ten post mój został oceniony przez kogoś kto sie zastanawia co kupić i jak wygląda praca z takim zipp-em. Fakt mam go krótko, co sie bedzie dalej z nim działo także bedę tu przelewał aby uświadamiać osoby które chcą takiego.

A Ty jak zwykle nie wytrzymałeś i musiałeś pochwalić się swoją dumą. Żal...


Podtrzymuje swoje zdania z pierwszego postu i apeluje aby nie wypowiadały się tutaj osoby które nie miały do czynienia z takim modelem. Ja się nie wypowiadam na temat innych moto bo nic o nich nie wiem. Jak kiedys kupie coś innego to wtedy dyskusja będzie szersza.


Jak chcesz to kup sobie nawet zabawkowe BMW bo to niemieckie jest i jeździj, mi to delikatnie mówiąc wisi co Ty tam masz i co myślisz o zipp pro 50 :)

Pozdrawiam serdecznie


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Zipp Pro 50 - rocznik 2012
PostWysłany: Nie Maj 06, 2012 2:23 pm 
Offline
VIP
VIP

Rejestracja: Nie Lis 21, 2010 11:22 am
Posty: 758
Pojazd: corolla e11 1.4 kurwa stens luj gnuj w chuj monster enerdżi
amico
No, z Polską to ten pojazd ma wspólnego tylko tyle, że ty nim po Polsce jeździsz. Zipp, sripp, baotian, ryżosung czy inne plasti-motokiłocoś ; jeden chuj. Zabieram często kumplowi podobne ścierwo, bo nie chce mi się mojego wyciągać z garażu (a on zawsze gdzieś na wierzchu postawi), trzęsie się to całe przy dodaniu gazu, felgi są krzywe jak i tarcze hamulcowe od nowości i takie tam różne. Jedyny plus to dobre oświetlenie, chociaż kable potrafią się pourywać przy byle dotknięciu. "Zapewne uległeś emocjom bo koledzy Ci naopowiadali że najważniejsze jest mieć duży napis yamaha nawet jak moto jest stary z 40k km przebiegiem" No oczywiście, bo przecież trzeba się tego złapać. 40k km, a jeździ to lepiej niż twój, tego już nie zauważysz? :) Uważaj lepiej przy tej słynnej magicznej barierze (która jest zaledwie częścią tego, ile może bez remontu spokojnie przejeździć jakiś motocykl, z, jak to ująłeś wielkim napisem yamaha), bo ci się rama połamie. A jeśli nie miałeś do czynienia z innymi motocyklami, to po co krytykujesz osoby, które MOGĄ zauważyć 'małe' różnice, między jakością sripa a yamahy. Kurwa, cały weekend się tyle nie napisałem ; o

Cytuj:
pisałem że pisze obiektywnie
taak taak taak taak taak

POZDRAWIAM SERDECZNIE I GORĄCO (nie)

_________________
MOTORI MINARELLI taak
DEZAMET taak


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Zipp Pro 50 - rocznik 2012
PostWysłany: Nie Maj 06, 2012 2:38 pm 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Kwi 17, 2012 4:06 pm
Posty: 6
Pojazd: Zipp PRO 50
Wojtek :) wejdź i poczytaj troche o tej firmie, ja nie krytykuje waszych maszyn co ma się to też w drugą stronę.

Post był adresowany do innych osób a nie do was. Wy już macie co chcecie i tylko umiecie innym ubliżać bo mają chińskie zabawki. Jak zipp nie wytrzyma takiego przebiegu co wasze markowe maszyny to nie martw się wyciągnę znowu 5tys i kupie sobie coś nowego co lepiej wygląda fajnie się prowadzi itd. Nowe to nowe. książka serwisowa rozpisała przeglądy do 16tys km.

Prostuje wypowiedzi kolegów:

felgi nie są krzywe a tym bardziej plastikowe (nie przesadzajta tam już) tym bardziej tarcze
w zestawie dostałem pokrowiec,2 kaski,rękawice,gadżety jakieś tam,podnośnik,linkę antykradzieżową
motorower fakt faktem jest na pewno wykonany z tanich materiałów, ale nie oznacza to że nie da się tym jeździć. Fajnie się tym jeździ i nie ma się czego wstydzić.
Czy trzęsie plastikami ? trochę tak przy dużych obrotach, to wynika z drgań które wytwarza silnik. Trzeba go osadzić na elementach gumowych najlepiej i po problemie.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Zipp Pro 50 - rocznik 2012
PostWysłany: Nie Maj 06, 2012 2:59 pm 
Offline
VIP
VIP

Rejestracja: Nie Lis 21, 2010 11:22 am
Posty: 758
Pojazd: corolla e11 1.4 kurwa stens luj gnuj w chuj monster enerdżi
amico
'Wy już macie co chcecie i tylko umiecie innym ubliżać bo mają chińskie zabawki'

Z tego co pamiętam to swój skuter mam, bo wyrwałem go za psie grosze, a Cinuz np. ma (też) Zippa. Jeśli stać cię na to, żeby kupować ileś takich samych nowych moto po kolei za 5k, to podziwiam i współczuję myślenia. Co do felg, może ci się udało, u kumpla tak jest i tyle, a jeździłem tym 'od małego'. kończę.

_________________
MOTORI MINARELLI taak
DEZAMET taak


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Zipp Pro 50 - rocznik 2012
PostWysłany: Nie Maj 06, 2012 3:33 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Lut 04, 2009 8:10 pm
Posty: 2984
Miejscowość: Mińsk Maz.
Pojazd: Fiat Maluch Town
Fiat Regata 1.7D
Wartburg 1.3
Innocenti Elba
Ford Cougar 2.0
Cytuj:
Miałeś takiego zipp - a ? Jeżeli nie miałeś to nie wypowiadaj się tutaj bo to co opowiadasz tutaj jest delikatnie przesadzone i pachnie shit-em.
'

Drogi kolego, może nie jest mój ale mam z takim kontakt praktycznie cały czas. I moje "opowieści" jak to stwierdziłeś, nie są ani troche przesadzone i nie pachną gównem - jest to stety niestety PRAWDA.

Cytuj:
Polska licencja (miałem na myśli polska konstrukcja - wykonanie chińskie).


Nie sugeruj sie wikipedią bo daleko nie zajdziesz.

Cytuj:
Zapewne uległeś emocjom bo koledzy Ci naopowiadali że najważniejsze jest mieć duży napis yamaha nawet jak moto jest stary z 40k km przebiegiem.


Ja? Ja nikomu nigdy nie uległem, a już na pewno nie w tej dziedzinie. Nawet taki stary moto, zrobiony RAZ a DOBRZE, pojeździ dużo dłużej i wsadzisz w niego mniej kasy niż w takiego chinola. Takie małe porównanie - Jeżdżący Skuter z chin - wytrzyma Ci 20 lat? Jakoś nie sądzę, chybaże zamierzasz go marnotrawić w piwnicy albo gdzie tam sobie chcesz... A yamaha dalej będzie robić kilometry, nieprzerwanie.
Cytuj:
Sorry ale nowy to nowy.


Również byłem tego samego zdania.

Cytuj:
A Ty jak zwykle nie wytrzymałeś i musiałeś pochwalić się swoją dumą. Żal...


Nie znów, bo nawet mnie nie znasz :]

Cytuj:
Jak chcesz to kup sobie nawet zabawkowe BMW bo to niemieckie jest i jeździj


Tym postem na pewno uraziłeś sporą grupę tego forum :)

Cytuj:
Wojtek :) wejdź i poczytaj troche o tej firmie, ja nie krytykuje waszych maszyn co ma się to też w drugą stronę.


Brawo dla kolegi, myśli że na stronie producenta napiszą mu jakiej jakości faktycznie jest motorower. :F gdyby tak robili, zippa kingłeja i o innych chińskich markach wcale byś nie usłyszał.

Cytuj:
Wy już macie co chcecie i tylko umiecie innym ubliżać bo mają chińskie zabawki.


Przestrzegamy przed rozczarowaniem innych, chyba że jest tak ślepo zapatrzony w to, to już jego sprawa.

Cytuj:
książka serwisowa rozpisała przeglądy do 16tys km.


żeby tyle wytrzymał, to nawet chuchanie i dmuchanie nie pomoże. Sam jestem tego doskonałym przykładem, w dupie że skuter świeci sie jak psu jajca, a jedzie już na drugim silniku?



Się rozpisałem, ale
Cytuj:
A Ty jak zwykle nie wytrzymałeś i musiałeś pochwalić się swoją dumą. Żal...


saalutuj


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Zipp Pro 50 - rocznik 2012
PostWysłany: Nie Maj 06, 2012 6:48 pm 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Kwi 17, 2012 4:06 pm
Posty: 6
Pojazd: Zipp PRO 50
Cinuz, w pierwszym poście tego tematu pisałem do kogo kieruje temat. Opowiadania twoje nie są wcale wiarygonde. Kolega miał, ja widziałem bo mam styczność.. bla bla bla. Ja też mam wiele rzeczy u kolegów które nie są moje :)

Nie wiem ile wytrzyma zipp , napewno markowe motory są 110% razy lepsze, ale czasami żal jest wydać na moto 9000zł na których chulało pół pokolenia.

Kończymy kłótnie :) Piszcie wasze spostrzeżenia do tego modelu a nie to co już na internecie jest i nie dokońca prawdziwe. Ja napisałem co według mnie w zipp pro 50 jest nie tak a co jest ok.

Pomóżcie napisać coś sensownego a nie cały czas udawadniać sobie a albo b. Ja się zgadzam że lepiej jest mieć markowy motorower czy motor. Ale nie o to w tym temacie chodzi..

Uważam że nikogo nie uraziłem. Jeśli ktoś ma żal to jest mi przykro.

Pozdrawiam All.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Zipp Pro 50 - rocznik 2012
PostWysłany: Nie Maj 06, 2012 7:30 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Cze 19, 2011 8:27 am
Posty: 1264
Miejscowość: Wałbrzych
Pojazd: Romet 50-t-1
Komar 2330
Romet CHART
Pony 50-m-2
Jawa 50 typ 20
im więcej czytam twoich postów tym bardziej zdajesz mi się "dziwny" (bardzo łagodnie ujęte) ojapier
po ch*j zakładasz temat? żeby potem każdemu kto się wypowie na temat i bez owijania że się nie zna i nigdy nie miał z tym badziewiem do czynienia?
a wracając do tematu, zipp to był jest i będzie chińczyk 50ccm, nie żadem motor który może być porównywany do sprzętów starego wieku, czy markowych motorowerów...

Cytuj:
Jak zipp nie wytrzyma takiego przebiegu co wasze markowe maszyny to nie martw się wyciągnę znowu 5tys i kupie sobie coś nowego


trochę się zaczynasz gubić patrząc na ten post ->
Cytuj:
Nie wiem ile wytrzyma zipp , napewno markowe motory są 110% razy lepsze, ale czasami żal jest wydać na moto 9000zł na których chulało pół pokolenia.


ale wszyscy się cieszymy i popieramy cię że jesteś zadowolony ze swojego "motoru", bo czytając twoje wypowiedzi od początku głównie o to ci chodziło saalutuj


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Zipp Pro 50 - rocznik 2012
PostWysłany: Nie Maj 06, 2012 7:32 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Lut 04, 2009 8:10 pm
Posty: 2984
Miejscowość: Mińsk Maz.
Pojazd: Fiat Maluch Town
Fiat Regata 1.7D
Wartburg 1.3
Innocenti Elba
Ford Cougar 2.0
Cytuj:
Cinuz, w pierwszym poście tego tematu pisałem do kogo kieruje temat. Opowiadania twoje nie są wcale wiarygonde.


Heh, sorry, ale mam to gdzieś. możesz to nazywać opowiadaniem. Tylko również mam chinola i wiem co to znaczy, dużo lepiej niż ty akurat w tym wypadku. Nie chce mi się dalej tego ciągnąć, ja przestrzegałem a co z tym przeciętny kupiec zrobi to już jego sprawa, a nie moja.

http://otomoto.pl/aprilia-rs-M3151133.html a o to przykład, jak za ponad 1000zł mniej - można mieć już markowy, trwały motocykl.

lwg


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Zipp Pro 50 - rocznik 2012
PostWysłany: Nie Maj 06, 2012 10:45 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Cze 03, 2007 12:53 pm
Posty: 440
Miejscowość: Grudziądz
Pojazd: Honda Prelude III 2.0 EX
Jaki on by nie był , zawsze pozostanie to tylko ZIPP. Jak sie nie ma co się lubi, to się lubi to co ma ;)

Bardzo podobny do CBR 125. I to kolejna rzecz której nie lubię w chińskich produkcjach.

Konstrukcja tego silnika jest z lat 50 , a oto dowód -http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_Super_Cub
Poznajesz silnik ze zdjęć ? :D Chiniole odkupili licencje od Hondy i produkują go do tej pory, tylko że ze swoich hujo*ych chińskich części :)

Ale w końcu nowe jest lepsze :)

Podejrzewam że ten dźwięk jakoś dupy nie urywa. Miałem ten silniczek w chopperku chińskim , po 6 kkm nadawał się do remontu. Łącznie z wymianą karterów, bo od wibracji popękały (!!)

Od tamtej pory jestem i myślę że zawsze będę przeciwnikiem chińczyków. Chyba że mnie zaskoczą jakimś batmobilem, ale to raczej nie w tym życiu, gdzie wszystko przeliczone jest na jak największy zysk.

Pozdro

_________________
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mazda/323/106034


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 13 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.057s | 26 Queries | GZIP : Off ]