Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

4 kanały w komarku
https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/4-kana-y-w-komarku-t10062.html
Strona 1 z 1

Autor:  peteero [ Pią Lut 15, 2008 10:53 pm ]
Temat postu:  4 kanały w komarku

Mam kilka pytan:
1.czy da sie zrobic dodatkowe 2 kanaly
2.czy kazdycylek da sie wybic
3.jakie wymary ma dokladnie jak ktos wie niech napisze (tylko sprawdzone nie spisane z innego forum )od ktorej strony
4.co warto jeszcze zrobic aby komar zyskał troche mocy a nie stracil zywotnosci

Mam cylinder:
1. nie wiem jaki dokładnie ale orginalny nominał
2.drugi rometoski orginał po 3szlifie
co jeszcze dodatkowo:
3tlumik od simsona czeka do zamontowania
4.wał po regeneracji + nowe łozyska
5. Gaznik k60b

co jeszcze zmodernizowac

Autor:  Sk@tty1 [ Pią Lut 15, 2008 11:22 pm ]
Temat postu: 

cylinder w komarze ma 38mm średnicy a skok tłoka wynosi 44mm , co zrobić żeby komarek zyskał na mocy?? kup se inny motor :p a tak serio to było już tyle tematów o tym ,że wystarczy poszukać.

Autor:  Driver [ Sob Lut 16, 2008 8:09 am ]
Temat postu: 

peteero napisał(a):
2.drugi rometoski orginał po 3szlifie

Jeżeli temu chcesz te kanały dorabiać, to nie polecam. 3 szlif to chyba w Romecie ostatni....
Mało pochodzi z tymi 4 kanałami jeżeli się da :) .

Autor:  romek_s51 [ Sob Lut 16, 2008 10:21 am ]
Temat postu: 

W romecie zamki na tłoku są od strony kanału ssącego, więc tam gdzie kanały się dowierca. nie może być tak żeby zamki chodziły przez kanał , ponieważ może zaczepić , urwać pierścień , porysować cylinder i tłok. Nurtowałem temat kanałów wiele razy i jeśli już to należałoby rozwiercić troche, poszerzyć oryginalne kanały i zmienić kąt otwarcia okna.

Autor:  MaciejH92 [ Nie Lut 17, 2008 12:55 pm ]
Temat postu: 

McCoob napisał(a):
mmateuszzz napisał(a):
3 szlif to chyba w Romecie ostatni....

Ja w Charcie miałem 38mm, teraz mam 40mm, czyli po 8 szlifach :D


Rzemiosło robi tłoki co 0.25mm, lepsze firmy robią tłoki co 0,5mm. Więc Jeżeli u ciebie np. pisze na tłoku R4 i ma 39mm to masz rzemieślniczy najtańszy :) Dowiedziałem się tego w jednym sklepie z częsciami do rometów w poznaniu :)

Co do tuningu to skróć nóżkę tłoka o 1mm, odchudź tłok, powiększ kanał ssący i wydechowy na boki w cylindrze, ew. też dolotowe(uważaj na zamki!!)

Autor:  piotrek1993 [ Nie Lut 17, 2008 2:02 pm ]
Temat postu: 

pozwole sobie zapytać;] . z której strony sie go piłuje????(wiem ze od dołu )

Autor:  Sk@tty1 [ Nie Lut 17, 2008 2:25 pm ]
Temat postu: 

piłujesz go od tej strony ,z której jest kanał dolotowy paliwa, jeśli spiłujesz go załóżmy o 1mm to przy ruchu tłoka w górę po prostu kanał dolotowy będzie szybciej otwierany.

Autor:  piotrek1993 [ Nie Lut 17, 2008 3:15 pm ]
Temat postu: 

acha.. czyli od dołu o jeden mm i co na tym zyskam???

Autor:  ogar2007 [ Nie Lut 17, 2008 5:09 pm ]
Temat postu: 

zyskasz to ze napłynie ci troche wiecej paliwa,zyskasz troche wiecej mocy
ale znikome efekty zyskasz

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/