Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
4 kanały w komarku https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/4-kana-y-w-komarku-t10062.html |
Strona 1 z 1 |
Autor: | peteero [ Pią Lut 15, 2008 10:53 pm ] |
Temat postu: | 4 kanały w komarku |
Mam kilka pytan: 1.czy da sie zrobic dodatkowe 2 kanaly 2.czy kazdycylek da sie wybic 3.jakie wymary ma dokladnie jak ktos wie niech napisze (tylko sprawdzone nie spisane z innego forum )od ktorej strony 4.co warto jeszcze zrobic aby komar zyskał troche mocy a nie stracil zywotnosci Mam cylinder: 1. nie wiem jaki dokładnie ale orginalny nominał 2.drugi rometoski orginał po 3szlifie co jeszcze dodatkowo: 3tlumik od simsona czeka do zamontowania 4.wał po regeneracji + nowe łozyska 5. Gaznik k60b co jeszcze zmodernizowac |
Autor: | Sk@tty1 [ Pią Lut 15, 2008 11:22 pm ] |
Temat postu: | |
cylinder w komarze ma 38mm średnicy a skok tłoka wynosi 44mm , co zrobić żeby komarek zyskał na mocy?? kup se inny motor :p a tak serio to było już tyle tematów o tym ,że wystarczy poszukać. |
Autor: | Driver [ Sob Lut 16, 2008 8:09 am ] |
Temat postu: | |
peteero napisał(a): 2.drugi rometoski orginał po 3szlifie
Jeżeli temu chcesz te kanały dorabiać, to nie polecam. 3 szlif to chyba w Romecie ostatni.... Mało pochodzi z tymi 4 kanałami jeżeli się da . |
Autor: | romek_s51 [ Sob Lut 16, 2008 10:21 am ] |
Temat postu: | |
W romecie zamki na tłoku są od strony kanału ssącego, więc tam gdzie kanały się dowierca. nie może być tak żeby zamki chodziły przez kanał , ponieważ może zaczepić , urwać pierścień , porysować cylinder i tłok. Nurtowałem temat kanałów wiele razy i jeśli już to należałoby rozwiercić troche, poszerzyć oryginalne kanały i zmienić kąt otwarcia okna. |
Autor: | MaciejH92 [ Nie Lut 17, 2008 12:55 pm ] |
Temat postu: | |
McCoob napisał(a): mmateuszzz napisał(a): 3 szlif to chyba w Romecie ostatni.... Ja w Charcie miałem 38mm, teraz mam 40mm, czyli po 8 szlifach Rzemiosło robi tłoki co 0.25mm, lepsze firmy robią tłoki co 0,5mm. Więc Jeżeli u ciebie np. pisze na tłoku R4 i ma 39mm to masz rzemieślniczy najtańszy Dowiedziałem się tego w jednym sklepie z częsciami do rometów w poznaniu Co do tuningu to skróć nóżkę tłoka o 1mm, odchudź tłok, powiększ kanał ssący i wydechowy na boki w cylindrze, ew. też dolotowe(uważaj na zamki!!) |
Autor: | piotrek1993 [ Nie Lut 17, 2008 2:02 pm ] |
Temat postu: | |
pozwole sobie zapytać;] . z której strony sie go piłuje????(wiem ze od dołu ) |
Autor: | Sk@tty1 [ Nie Lut 17, 2008 2:25 pm ] |
Temat postu: | |
piłujesz go od tej strony ,z której jest kanał dolotowy paliwa, jeśli spiłujesz go załóżmy o 1mm to przy ruchu tłoka w górę po prostu kanał dolotowy będzie szybciej otwierany. |
Autor: | piotrek1993 [ Nie Lut 17, 2008 3:15 pm ] |
Temat postu: | |
acha.. czyli od dołu o jeden mm i co na tym zyskam??? |
Autor: | ogar2007 [ Nie Lut 17, 2008 5:09 pm ] |
Temat postu: | |
zyskasz to ze napłynie ci troche wiecej paliwa,zyskasz troche wiecej mocy ale znikome efekty zyskasz |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |