Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
Tuning gaźnika jawka/romet ogar https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/tuning-ga-nika-jawka-romet-ogar-t10494.html |
Strona 1 z 1 |
Autor: | matemarek [ Śro Mar 05, 2008 9:54 pm ] |
Temat postu: | Tuning gaźnika jawka/romet ogar |
Cze wszystkim. Mam w planie w kwietniu, zacząć zajmować się naprawianiem, oraz tuningiem gaźników z jawki. Chciałbym się dowiedzieć ilu jest +/- chętnych na tą usługę, oraz jakie są sugestie użytkowników forum co do przeróbek. Orientacyjny cennik: Tuning I- cena ok. 25zł -zwiększenie przelotu gaźnika na możliwe maksimum, -zwiększenie przelotu dyszy głównej na 72 (na życzenie będzie możliwość przelotu do 75 i więcej) w cenie jest zawarte rozwiercenie do 5 dysz maximum(tz. wraz z gaźnikiem będzie można przysłać również dysze zamienne do rozwiercenia), -piaskowanie gaźnika od strony zewnętrznej w celu uzyskania czystej powierzchni, -polerowanie gaźnika od wewnątrz, Tuning II - cena ok. 50zł -zastosowanie zestawu naprawczego gaźnika (cena zestawu ok 25zł) (zawiera nowe dysze, pływak, igielnica, itp. itd.) -zwiększenie przelotu gaźnika na możliwe maksimum, -zwiększenie przelotu dyszy głównej na 72 (na życzenie będzie możliwość przelotu do 75 i więcej) w cenie jest zawarte rozwiercenie do 5 dysz maximum(tz. wraz z gaźnikiem będzie można przysłać również dysze zamienne do rozwiercenia), -piaskowanie gaźnika od strony zewnętrznej w celu uzyskania czystej powierzchni, -polerowanie gaźnika od wewnątrz, Całość będę mógł wykonywać prawdopodobnie dopiero w kwietniu, gdyż jestem w trakcie wyposażania warsztatu pod tym kątem. Jestem otwarty na wszelkie sugestie dotyczące przeróbek Pozdro. |
Autor: | Sztander [ Śro Mar 05, 2008 9:57 pm ] |
Temat postu: | |
Fajny pomysł,tylko czy poczta tez mozna przesyłac?? |
Autor: | herbata [ Śro Mar 05, 2008 9:57 pm ] |
Temat postu: | |
Sory, że robie Ci antyreklamę ale lepiej chyba kupić gaźnik od Simsona. Jikov jest nieszczelny przez co dużo pali i jest trochę prymitywny. |
Autor: | matemarek [ Śro Mar 05, 2008 10:02 pm ] |
Temat postu: | |
Z jednej strony tak z drugiej strony nie, ale wydaje mi się, że gaźniki jikov maja spory niewykorzystany potencjał. |
Autor: | Wojtek_17. [ Czw Mar 06, 2008 10:45 am ] |
Temat postu: | |
a mam pytanie w jaki sposób będziesz rozwiercał dysze do tych rozmiarów z taką dokładnością ? |
Autor: | matemarek [ Czw Mar 06, 2008 8:17 pm ] |
Temat postu: | |
Tak samo jak zegarmistrz, wiertarka wysoko obrotowa i odpowiednie wiertła. |
Autor: | kabareciarz [ Pią Mar 07, 2008 7:19 pm ] |
Temat postu: | |
a co sądzicie o tym żeby założyć gaźnik G-20 od WSK-i, jak myślicie jak by to się komponowało z silnikiem, ja mam akurat ten gaźnik standardowy i jestem bardzo z niego rozczarowany, bo on wogóle niema regulacji nie wiem jak u innych. Ale mój silnik pracuje raz szybciej raz wolniej a nawet czasami gaśnie, on raz chce więcej paliwa a raz chce go mnie, a uważam że kupowanie nowego takiego gaźnika jest bez sensu. |
Autor: | ogar2007 [ Pią Mar 07, 2008 11:13 pm ] |
Temat postu: | |
szczerze cos ci napisze jak juz robisz te gazniki to rób do wszystkich motorowerów motocykli,wtedy moze ktos wiecej sie zgłosi a budowa innych jest juz bardzo podobna dorabiaj krucce np. do jawki pod gaznik w sima itd. jesli sie nie zajmiesz na wieksza skale to raczej nic nie zarobisz chcesz moze piaskarke taka z alegro,nie uzywana,o wiele taniej ci opchne,moja sprezara nie ciagnie jej i napisz jaka ty masz bo moze tez nie wyrobic |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |