Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

Tuning gaźnika jawka/romet ogar
https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/tuning-ga-nika-jawka-romet-ogar-t10494.html
Strona 1 z 1

Autor:  matemarek [ Śro Mar 05, 2008 9:54 pm ]
Temat postu:  Tuning gaźnika jawka/romet ogar

Cze wszystkim.

Mam w planie w kwietniu, zacząć zajmować się naprawianiem, oraz tuningiem gaźników z jawki. Chciałbym się dowiedzieć ilu jest +/- chętnych na tą usługę, oraz jakie są sugestie użytkowników forum co do przeróbek.

Orientacyjny cennik:

Tuning I- cena ok. 25zł
-zwiększenie przelotu gaźnika na możliwe maksimum,
-zwiększenie przelotu dyszy głównej na 72 (na życzenie będzie możliwość przelotu do 75 i więcej)
w cenie jest zawarte rozwiercenie do 5 dysz maximum(tz. wraz z gaźnikiem będzie można przysłać również dysze zamienne do rozwiercenia),
-piaskowanie gaźnika od strony zewnętrznej w celu uzyskania czystej powierzchni,
-polerowanie gaźnika od wewnątrz,

Tuning II - cena ok. 50zł
-zastosowanie zestawu naprawczego gaźnika (cena zestawu ok 25zł)
(zawiera nowe dysze, pływak, igielnica, itp. itd.)
-zwiększenie przelotu gaźnika na możliwe maksimum,
-zwiększenie przelotu dyszy głównej na 72 (na życzenie będzie możliwość przelotu do 75 i więcej)
w cenie jest zawarte rozwiercenie do 5 dysz maximum(tz. wraz z gaźnikiem będzie można przysłać również dysze zamienne do rozwiercenia),
-piaskowanie gaźnika od strony zewnętrznej w celu uzyskania czystej powierzchni,
-polerowanie gaźnika od wewnątrz,

Całość będę mógł wykonywać prawdopodobnie dopiero w kwietniu, gdyż jestem w trakcie wyposażania warsztatu pod tym kątem.


Jestem otwarty na wszelkie sugestie dotyczące przeróbek

Pozdro.

Autor:  Sztander [ Śro Mar 05, 2008 9:57 pm ]
Temat postu: 

Fajny pomysł,tylko czy poczta tez mozna przesyłac??

Autor:  herbata [ Śro Mar 05, 2008 9:57 pm ]
Temat postu: 

Sory, że robie Ci antyreklamę ale lepiej chyba kupić gaźnik od Simsona. Jikov jest nieszczelny przez co dużo pali i jest trochę prymitywny.

Autor:  matemarek [ Śro Mar 05, 2008 10:02 pm ]
Temat postu: 

Z jednej strony tak z drugiej strony nie, ale wydaje mi się, że gaźniki jikov maja spory niewykorzystany potencjał.

Autor:  Wojtek_17. [ Czw Mar 06, 2008 10:45 am ]
Temat postu: 

a mam pytanie w jaki sposób będziesz rozwiercał dysze do tych rozmiarów z taką dokładnością ?

Autor:  matemarek [ Czw Mar 06, 2008 8:17 pm ]
Temat postu: 

Tak samo jak zegarmistrz, wiertarka wysoko obrotowa i odpowiednie wiertła.

Autor:  kabareciarz [ Pią Mar 07, 2008 7:19 pm ]
Temat postu: 

a co sądzicie o tym żeby założyć gaźnik G-20 od WSK-i, jak myślicie jak by to się komponowało z silnikiem, ja mam akurat ten gaźnik standardowy i jestem bardzo z niego rozczarowany, bo on wogóle niema regulacji nie wiem jak u innych. Ale mój silnik pracuje raz szybciej raz wolniej a nawet czasami gaśnie, on raz chce więcej paliwa a raz chce go mnie, a uważam że kupowanie nowego takiego gaźnika jest bez sensu.

Autor:  ogar2007 [ Pią Mar 07, 2008 11:13 pm ]
Temat postu: 

szczerze cos ci napisze
jak juz robisz te gazniki to rób do wszystkich motorowerów motocykli,wtedy moze ktos wiecej sie zgłosi a budowa innych jest juz bardzo podobna
dorabiaj krucce np. do jawki pod gaznik w sima itd.
jesli sie nie zajmiesz na wieksza skale to raczej nic nie zarobisz

chcesz moze piaskarke taka z alegro,nie uzywana,o wiele taniej ci opchne,moja sprezara nie ciagnie jej
i napisz jaka ty masz bo moze tez nie wyrobic

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/