Forum motoryzacyjne motokirc.pl
http://motokirc.pl/

Gaźnik k60B
http://motokirc.pl/tuning-tech-f27/ga-nik-k60b-t12785.html
Strona 1 z 2

Autor:  Krzysiek14141 [ Wto Maj 27, 2008 1:44 pm ]
Temat postu:  Gaźnik k60B

Chciałem się dowiedzieć czy założenie takiego gaźnika da coś mocy

Autor:  filozof93 [ Wto Maj 27, 2008 3:35 pm ]
Temat postu: 

sam gaźnik wiele ci nie da
a do jakiego moto chcesz go założyć

Autor:  Krzysiek14141 [ Wto Maj 27, 2008 7:59 pm ]
Temat postu: 

do rometa 205

Autor:  kamil_ziomek [ Śro Maj 28, 2008 3:43 pm ]
Temat postu: 

jak nie myślisz nic więcej robić to chyba nie warto go kupować chyba że za smieszne pieniądze.

Autor:  peteero [ Czw Maj 29, 2008 8:41 am ]
Temat postu: 

sluchaj gaznik cos daje ale od niego rozpoczyna sie tylko przygotowania do modyfikacji. Ja jakis czas mialem go`zalozonego na nagim silniku 50-t1.Odczucia lepsze na wolnych obrotach

Autor:  Moby [ Czw Maj 29, 2008 5:42 pm ]
Temat postu: 

filozof93 napisał(a):
sam gaźnik wiele ci nie da

Czyli co jeszcze do tego gaźnika? Bo też mam zamiar kupić...

Autor:  Łowca Śrubek [ Czw Maj 29, 2008 9:21 pm ]
Temat postu: 

Po pierwsze BYŁO

Po drugie:
Dobry filterek, lepszy tłumik, i ew. zabiegi przy układzie tłok-cylinder

Silnik na K60B ma większego kopa spod niskich obrotów. Pojedziesz na ktorymś biegu na półgazie, dasz do oporu i cie odchyla do tylu... Przynajmniej ja tak mam.

Autor:  Krzysiek14141 [ Pią Maj 30, 2008 5:48 am ]
Temat postu: 

dzięki a jak bym założył do tego gażnika filtr stożkowy i wydech od simsona?

Autor:  smyk [ Pią Maj 30, 2008 12:03 pm ]
Temat postu: 

Dodam, że na gaźniku k60b mimo większej gardzieli jest mniejsze spalanie. Gaźnik ten ma ssanie co znacznie ułatwia odpalanie. Jak założysz stożek i wydech od sima to jakiś dużych różnic w mocy nie będzie, ewentualnie lepiej będzie się wkręcał na obroty.

Autor:  przem578 [ Pią Maj 30, 2008 2:36 pm ]
Temat postu: 

To ssanie w gaźniku k60b jest tak skonstruowane, że zaburza dopływ powietrza i jeśli chcemy w pełni wykorzystać moc jaką daje ten gaźnik to trzeba je zdemontować i dorobić odpowiedni lejek, jeśli chcecie coś więcej się o tym do wiedzieć to odsyłam was do artykułu Sałka "4KM z silnika s-38".

Autor:  Łowca Śrubek [ Pią Maj 30, 2008 7:07 pm ]
Temat postu: 

Smyku1 napisał(a):
gaźniku k60b mimo większej gardzieli


K60B nie ma większej gardzieli niż GM12F1, bo odnoszę wrażenie :D, mam go założony w motorynce, i jakoś chyba tak mierzyłem suwmiarką..... i nie zauważyłem żadnej różnicy...... :P

Autor:  smyk [ Pią Maj 30, 2008 7:11 pm ]
Temat postu: 

Łowca Śrubek napisał(a):
K60B nie ma większej gardzieli niż GM12F1, bo odnoszę wrażenie :D, mam go założony w motorynce, i jakoś chyba tak mierzyłem suwmiarką..... i nie zauważyłem żadnej różnicy...... :P

K60b ma gardziel średnicy 15mm a GM12F1 ma 12mm... Więc albo źle zmierzyłeś albo masz swój GM12F1 rozwiercony ;]

Autor:  Łowca Śrubek [ Pią Maj 30, 2008 7:27 pm ]
Temat postu: 

GM12F1 mam oryginalny ze sklepu, mierzyłem do gardzieli w cylindrze (w szyjce) i u wyjścja K60B. Wyszło równe 12 mm, co do setnej milimetra...

Autor:  smyk [ Pią Maj 30, 2008 8:05 pm ]
Temat postu: 

K60B ma na pewno 15mm, innej wersji nie produkowali, więc nie wiem jak Ty to pomierzyłeś :P

Autor:  Krzysiek14141 [ Nie Cze 01, 2008 9:21 am ]
Temat postu: 

a jak ulepszyś ten standardowy gażnik GM12F1

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/