Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
Gaźnik k60B https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/ga-nik-k60b-t12785.html |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Krzysiek14141 [ Wto Maj 27, 2008 1:44 pm ] |
Temat postu: | Gaźnik k60B |
Chciałem się dowiedzieć czy założenie takiego gaźnika da coś mocy |
Autor: | filozof93 [ Wto Maj 27, 2008 3:35 pm ] |
Temat postu: | |
sam gaźnik wiele ci nie da a do jakiego moto chcesz go założyć |
Autor: | Krzysiek14141 [ Wto Maj 27, 2008 7:59 pm ] |
Temat postu: | |
do rometa 205 |
Autor: | kamil_ziomek [ Śro Maj 28, 2008 3:43 pm ] |
Temat postu: | |
jak nie myślisz nic więcej robić to chyba nie warto go kupować chyba że za smieszne pieniądze. |
Autor: | peteero [ Czw Maj 29, 2008 8:41 am ] |
Temat postu: | |
sluchaj gaznik cos daje ale od niego rozpoczyna sie tylko przygotowania do modyfikacji. Ja jakis czas mialem go`zalozonego na nagim silniku 50-t1.Odczucia lepsze na wolnych obrotach |
Autor: | Moby [ Czw Maj 29, 2008 5:42 pm ] |
Temat postu: | |
filozof93 napisał(a): sam gaźnik wiele ci nie da
Czyli co jeszcze do tego gaźnika? Bo też mam zamiar kupić... |
Autor: | Łowca Śrubek [ Czw Maj 29, 2008 9:21 pm ] |
Temat postu: | |
Po pierwsze BYŁO Po drugie: Dobry filterek, lepszy tłumik, i ew. zabiegi przy układzie tłok-cylinder Silnik na K60B ma większego kopa spod niskich obrotów. Pojedziesz na ktorymś biegu na półgazie, dasz do oporu i cie odchyla do tylu... Przynajmniej ja tak mam. |
Autor: | Krzysiek14141 [ Pią Maj 30, 2008 5:48 am ] |
Temat postu: | |
dzięki a jak bym założył do tego gażnika filtr stożkowy i wydech od simsona? |
Autor: | smyk [ Pią Maj 30, 2008 12:03 pm ] |
Temat postu: | |
Dodam, że na gaźniku k60b mimo większej gardzieli jest mniejsze spalanie. Gaźnik ten ma ssanie co znacznie ułatwia odpalanie. Jak założysz stożek i wydech od sima to jakiś dużych różnic w mocy nie będzie, ewentualnie lepiej będzie się wkręcał na obroty. |
Autor: | przem578 [ Pią Maj 30, 2008 2:36 pm ] |
Temat postu: | |
To ssanie w gaźniku k60b jest tak skonstruowane, że zaburza dopływ powietrza i jeśli chcemy w pełni wykorzystać moc jaką daje ten gaźnik to trzeba je zdemontować i dorobić odpowiedni lejek, jeśli chcecie coś więcej się o tym do wiedzieć to odsyłam was do artykułu Sałka "4KM z silnika s-38". |
Autor: | Łowca Śrubek [ Pią Maj 30, 2008 7:07 pm ] |
Temat postu: | |
Smyku1 napisał(a): gaźniku k60b mimo większej gardzieli
K60B nie ma większej gardzieli niż GM12F1, bo odnoszę wrażenie , mam go założony w motorynce, i jakoś chyba tak mierzyłem suwmiarką..... i nie zauważyłem żadnej różnicy...... |
Autor: | smyk [ Pią Maj 30, 2008 7:11 pm ] |
Temat postu: | |
Łowca Śrubek napisał(a): K60B nie ma większej gardzieli niż GM12F1, bo odnoszę wrażenie , mam go założony w motorynce, i jakoś chyba tak mierzyłem suwmiarką..... i nie zauważyłem żadnej różnicy......
K60b ma gardziel średnicy 15mm a GM12F1 ma 12mm... Więc albo źle zmierzyłeś albo masz swój GM12F1 rozwiercony |
Autor: | Łowca Śrubek [ Pią Maj 30, 2008 7:27 pm ] |
Temat postu: | |
GM12F1 mam oryginalny ze sklepu, mierzyłem do gardzieli w cylindrze (w szyjce) i u wyjścja K60B. Wyszło równe 12 mm, co do setnej milimetra... |
Autor: | smyk [ Pią Maj 30, 2008 8:05 pm ] |
Temat postu: | |
K60B ma na pewno 15mm, innej wersji nie produkowali, więc nie wiem jak Ty to pomierzyłeś |
Autor: | Krzysiek14141 [ Nie Cze 01, 2008 9:21 am ] |
Temat postu: | |
a jak ulepszyś ten standardowy gażnik GM12F1 |
Strona 1 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |