Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

Cewka i filtr powietrza
https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/cewka-i-filtr-powietrza-t130-15.html
Strona 2 z 4

Autor:  marcin [ Wto Cze 07, 2005 6:52 pm ]
Temat postu: 

no wlasnie jak nawet wleci troszke wody to wyparuje i nic sie nie stanie ale jak juz mowilem nie jest przyjemnoscia jezdzic po wodzie

Autor:  Paweł1051 [ Śro Cze 08, 2005 6:42 pm ]
Temat postu: 

Kto tu mówi o przyjemności ??? A jak zastanie Cię deszcz w drodze???

Autor:  brabus9o [ Śro Cze 08, 2005 6:47 pm ]
Temat postu: 

najlepsze to co fabryka dała i ja bym tam nic nie zmieniał

Autor:  Paweł1051 [ Śro Cze 08, 2005 6:49 pm ]
Temat postu: 

To co fabryka dała może nawet być, ale troche niektóre rzeczy go szpecą

Autor:  marcin [ Czw Cze 09, 2005 1:19 pm ]
Temat postu: 

ja tam zostawiam go w orginale no moze bagaznik ale to tylko dla rejestracji i lampy

Autor:  Szymek [ Pią Cze 10, 2005 9:46 am ]
Temat postu: 

Ja też tak zrobiłem Marcin

Autor:  brabus9o [ Wto Lip 26, 2005 9:18 pm ]
Temat postu: 

Paweł1051 napisał(a):
To co fabryka dała może nawet być, ale troche niektóre rzeczy go szpecą

A co tu niby ma szpecić?! przecież filtr jest schowany

Autor:  Krzysiek17 [ Pią Lip 29, 2005 1:07 pm ]
Temat postu: 

Ja tam nie bede zmienial filtra bo wedlug mnie jest on fajnie schowany i fajnie wyglada ta rurka doprowadzajaca do gaznika

Autor:  szkart [ Sob Sie 06, 2005 5:12 pm ]
Temat postu: 

jak juz wstawic filtr storzkowy to nigdy nie o takiej strednicy jaki jest oryginalny wlot. Trzeba kupic wiekszy i zastosowac tulejke storzkowa. Ale bez jakich kolwiek przerubek silnika taki filtr nic nie da.

Autor:  DaN [ Sob Sie 06, 2005 5:18 pm ]
Temat postu: 

Niom racja, sam filtr nie da zauwazalnych efektow, silnik musi byc przynajmniej odblokowany, zeby go nie mulilo. A efekty tego filtra mozna na swoim przetestowac, wystarczy zdjac gume od filtra z gaznika, wtedy motorek dostaje ogromnego kopa (przynajmniej tak jest na moim), z filtrem stozkowym powinno byc podobnie, tyle ze gaznik bedzie czysty, bo ja to tak robie tylko na wyscigi, a pozniej musze gaznik czyscic.... ;/

Autor:  szkart [ Sob Sie 06, 2005 8:22 pm ]
Temat postu: 

skoro jestes zawiodnikiem to powiedz co jeszcze ciekawego mozna zrobic w tym silniczku ???

Autor:  DaN [ Sob Sie 06, 2005 8:45 pm ]
Temat postu: 

w sumie to sam jeszcze nie wiem, na razie mam tylko cylinder wiekszy i wymienilem sporo bebechow w silniku, no i sportowa swieca jest... W zime bede dalej nad tym pracowal...

Autor:  szkart [ Nie Sie 07, 2005 9:52 am ]
Temat postu: 

to spraw sobie jeszcze ten tloczek przerobiony z allegro to sporo daje :)

Autor:  DaN [ Nie Sie 07, 2005 10:05 am ]
Temat postu: 

zaraz, ja kupilem caly zestwa na allegro, byl tlok, pierscionki i wszystko co potrzebne, i bylem zdziwiony, bo cylinder mam 60ccm, a tlok co byl w zestwaie to wchodzil doniego, ale nie mial praktycznie zadnych luzow, a z pierscionkami to wogle, ze sprezanie ma super mocne... A ten tlok to co on ma takiego nadzwyczajnego ze da? I pewnie trzeba bedzie go docierac, co? Pozdro!!

Autor:  szkart [ Nie Sie 07, 2005 3:34 pm ]
Temat postu: 

Chodzi o odpowiednia zmiane kontow naciecia dolnej czesci tloka zeby wszystrko chodzilo lepiej

Strona 2 z 4 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/