Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
Cewka i filtr powietrza https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/cewka-i-filtr-powietrza-t130-15.html |
Strona 2 z 4 |
Autor: | marcin [ Wto Cze 07, 2005 6:52 pm ] |
Temat postu: | |
no wlasnie jak nawet wleci troszke wody to wyparuje i nic sie nie stanie ale jak juz mowilem nie jest przyjemnoscia jezdzic po wodzie |
Autor: | Paweł1051 [ Śro Cze 08, 2005 6:42 pm ] |
Temat postu: | |
Kto tu mówi o przyjemności ??? A jak zastanie Cię deszcz w drodze??? |
Autor: | brabus9o [ Śro Cze 08, 2005 6:47 pm ] |
Temat postu: | |
najlepsze to co fabryka dała i ja bym tam nic nie zmieniał |
Autor: | Paweł1051 [ Śro Cze 08, 2005 6:49 pm ] |
Temat postu: | |
To co fabryka dała może nawet być, ale troche niektóre rzeczy go szpecą |
Autor: | marcin [ Czw Cze 09, 2005 1:19 pm ] |
Temat postu: | |
ja tam zostawiam go w orginale no moze bagaznik ale to tylko dla rejestracji i lampy |
Autor: | Szymek [ Pią Cze 10, 2005 9:46 am ] |
Temat postu: | |
Ja też tak zrobiłem Marcin |
Autor: | brabus9o [ Wto Lip 26, 2005 9:18 pm ] |
Temat postu: | |
Paweł1051 napisał(a): To co fabryka dała może nawet być, ale troche niektóre rzeczy go szpecą A co tu niby ma szpecić?! przecież filtr jest schowany |
Autor: | Krzysiek17 [ Pią Lip 29, 2005 1:07 pm ] |
Temat postu: | |
Ja tam nie bede zmienial filtra bo wedlug mnie jest on fajnie schowany i fajnie wyglada ta rurka doprowadzajaca do gaznika |
Autor: | szkart [ Sob Sie 06, 2005 5:12 pm ] |
Temat postu: | |
jak juz wstawic filtr storzkowy to nigdy nie o takiej strednicy jaki jest oryginalny wlot. Trzeba kupic wiekszy i zastosowac tulejke storzkowa. Ale bez jakich kolwiek przerubek silnika taki filtr nic nie da. |
Autor: | DaN [ Sob Sie 06, 2005 5:18 pm ] |
Temat postu: | |
Niom racja, sam filtr nie da zauwazalnych efektow, silnik musi byc przynajmniej odblokowany, zeby go nie mulilo. A efekty tego filtra mozna na swoim przetestowac, wystarczy zdjac gume od filtra z gaznika, wtedy motorek dostaje ogromnego kopa (przynajmniej tak jest na moim), z filtrem stozkowym powinno byc podobnie, tyle ze gaznik bedzie czysty, bo ja to tak robie tylko na wyscigi, a pozniej musze gaznik czyscic.... |
Autor: | szkart [ Sob Sie 06, 2005 8:22 pm ] |
Temat postu: | |
skoro jestes zawiodnikiem to powiedz co jeszcze ciekawego mozna zrobic w tym silniczku ??? |
Autor: | DaN [ Sob Sie 06, 2005 8:45 pm ] |
Temat postu: | |
w sumie to sam jeszcze nie wiem, na razie mam tylko cylinder wiekszy i wymienilem sporo bebechow w silniku, no i sportowa swieca jest... W zime bede dalej nad tym pracowal... |
Autor: | szkart [ Nie Sie 07, 2005 9:52 am ] |
Temat postu: | |
to spraw sobie jeszcze ten tloczek przerobiony z allegro to sporo daje |
Autor: | DaN [ Nie Sie 07, 2005 10:05 am ] |
Temat postu: | |
zaraz, ja kupilem caly zestwa na allegro, byl tlok, pierscionki i wszystko co potrzebne, i bylem zdziwiony, bo cylinder mam 60ccm, a tlok co byl w zestwaie to wchodzil doniego, ale nie mial praktycznie zadnych luzow, a z pierscionkami to wogle, ze sprezanie ma super mocne... A ten tlok to co on ma takiego nadzwyczajnego ze da? I pewnie trzeba bedzie go docierac, co? Pozdro!! |
Autor: | szkart [ Nie Sie 07, 2005 3:34 pm ] |
Temat postu: | |
Chodzi o odpowiednia zmiane kontow naciecia dolnej czesci tloka zeby wszystrko chodzilo lepiej |
Strona 2 z 4 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |