Forum motoryzacyjne motokirc.pl
http://motokirc.pl/

Oddławianie silnika jawki
http://motokirc.pl/tuning-tech-f27/odd-awianie-silnika-jawki-t1762-30.html
Strona 3 z 5

Autor:  Garry1 [ Pią Lip 06, 2007 10:15 am ]
Temat postu: 

to nie jest tuning!!!!!!!!

Autor:  kendzior [ Pią Lip 06, 2007 10:48 am ]
Temat postu: 

No dobra. O ile % zwiekszy sie spalanie jezeli zastosuje te wszystkie zmiany

Autor:  Dawideq [ Pią Lip 06, 2007 11:33 am ]
Temat postu: 

kendzior, ja nie odczułem różnicy... A jeśli jest to mała.

Autor:  matyss [ Pią Lip 06, 2007 2:15 pm ]
Temat postu: 

Witam wszytskich na tym foro;p jest to mój pierwszy post:)

ja motorku jeszcze niemam ale za niedługo ide do roboty i zarobie na niego

z tym krućcem to jest tak że go trzeba rozpiłować tylko przy wejsciu do gaźnika, czy na całej jego długosci??

Autor:  Garry1 [ Pią Lip 06, 2007 4:25 pm ]
Temat postu: 

przy cylindrze tez warto rozpilowac do wymiaru okna w cylu

Autor:  matyss [ Pią Lip 06, 2007 4:33 pm ]
Temat postu: 

a w środku niepiłować?? a ten kruciec z agmotu jest już odpowiedni??

Autor:  Arrek [ Śro Lip 18, 2007 8:50 pm ]
Temat postu: 

YEAH!

Motór oddławiony jee w czasie jazdy próbnej zauważyłem że jest mocniejszy i lepiej przyspiesza. Jutro zobaczę ile wyciąga km/h.

Może opiszę problemy z którymi jednak się uporałem:
- po pierwsze - rozpiłowanie króćca - strasznie niewdzięczna robota - chcąc iść na skróty ponawiercałem sobie króciec wiertłem 2mm, bo nie chciało mi się piłować. Póżniej gdy rozwiercałem te małe otworki przewierciłem boczną ściankę króćca i powstały 2 dziury... kupiłem więc nowy za 12,50 :-p
- po drugie - pierwszą "puszkę" z tłumika wyjąłem z lekkim trudem. Za to następne bebechy zanim wyjąłem, to pokrzywiłem je śrubokrętem jak harmonijkę. Reszta poszła sprawnie tak jak podał bosek3. Po za tym fajny ma dźwięk z tłumika.

Pozdrawiam <dresik>

Autor:  vironin [ Sob Lip 21, 2007 11:53 am ]
Temat postu: 

Przy przewiercaniu dławika trzeba wyjąć pierwszy wkład i będzie widoczna druga część wkładu z dwoma otoworami i mam w nie wiercić aż przejdą przez trzecią część - dobrze to zrozumiałem ?

Autor:  Arrek [ Sob Lip 21, 2007 12:19 pm ]
Temat postu: 

Image

Sorry za ten pseudo szkic w paincie, robilem to na szybko

jak zobaczysz tłumik to już się połapiesz

Autor:  vironin [ Sob Lip 21, 2007 4:45 pm ]
Temat postu: 

Wielkie dzięki za szkic <spoko> już jest wszystko jasne niedługo biorę się do roboty .

Autor:  Derek123 [ Nie Lip 22, 2007 8:57 am ]
Temat postu: 

Ja mam w Ograku tłumik od Simsona , one nie były dławione?

Autor:  karol282 [ Nie Lip 22, 2007 8:17 pm ]
Temat postu: 

Tak były. Poszukaj troche o przerobieniu takiego tłumika na AOA1.

Autor:  martyn [ Nie Sie 12, 2007 11:06 am ]
Temat postu: 

Powiekszylem otwór w króćcu, skrócilem kolanko na 4 cm, rozwierciłem dławik w tłumiku i wywaliłem tą pierwszą część. Teraz tłumik ma fajny dźwięk a także moc podskoczyła i ma lepsze przyspieszenie. Oto jak wygląda dławik po 1500km jeżdżenia na mixolu: :D

Image

Autor:  Antonio [ Wto Sie 28, 2007 12:46 pm ]
Temat postu: 

Mixol za 8 zlotych... To jest predzej szampon a nie olej, ja leje do wszystkich swoich olejza 38 zl litr, stihla do dwusuowo (kos spalinowych przewaznie) Zauwazylem ze na tym oleju simson mi "mniej syfi" w sciszaczach. A wiec mowicie ze warto skrocic kolanko?

Autor:  nici12345 [ Śro Sie 29, 2007 12:25 am ]
Temat postu: 

w simsonie to niewiele daje.sprawdzone.

Strona 3 z 5 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/