Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

Tuningowe gadżety
https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/tuningowe-gad-ety-t1781-30.html
Strona 3 z 8

Autor:  Womax [ Sob Paź 21, 2006 7:05 pm ]
Temat postu: 

może to nie gadżet ale polerka silnika przedewszytskim :)

Autor:  warzywniak [ Wto Lis 28, 2006 7:26 am ]
Temat postu: 

Kseon napisał(a):
LePPeR napisał(a):
womax napisał(a):
eRRoR napisał(a):

-licznik od simacza wyskalowany do 100 km/h <hahaha> których żaden simson czy ogar nie osiągnie


w niemcach simsony wyciągają 120km\h


Może jakiś filmik na potwierdzenie ?? :>


To jest moźliwe widziałem simsona (fotografie i opis tylko niestety) który miał cylinder
Cytuj:
1000 ccm
oczywiście silnik miał inny niż te co są w simsonach s 51 ale wizualnie ten silnik miał tylko cylinder większy niż ten silnik w simsonach o pojemności 50 cmm czy 60 itp. Oraz miał 5 stopniowa skrzynie biegów ale to już jest norma u nich...Zdziwił bym się gdyby z takiej pojemnosci nie można by było wyciągnąć 120 km ale, sądzę ze do takiej prędkości trzeba by było wzmocnić ramę. A żeby nie zbaczać z tematu to sądzę ze fajnie zaprojektowane i umieszczone błotniki mogły by sporo polepszyć wygląd



No chyba o 1 zero za duzio:D

Autor:  miki1002 [ Wto Lis 28, 2006 7:32 pm ]
Temat postu: 

Oj da się jechac tyle:) www.simson-freaks.de/downloads/bb.rar
Powiem wam że trzeba mieć cholerne wyczucie w przeróbkach, bo jedna rzecz moze zaważytć na wt, Tak samo w auatcj, autko obklejone spoilerami to jest wt, a drugie auto nie mosu mić gleby masy spoileró i już na nie inaczej patrzymy. W sumie neonki w romecie to nie wie czy dobry pomysł, ja bym wolał jakiejś punktowe diody założyć. Jak ktoś pomyśli i ma zdrowy rozsadek to z romate można zrobić wszytsko oprócz ścigacza, ale trzeba mieć do tego łeb na swoim miejscu

Autor:  Womax [ Wto Lis 28, 2006 9:37 pm ]
Temat postu: 

muwiłeem :) ten czerwony sim lepszy :P cziekawe z czego ten czarny ma silnik??

Autor:  Ogar997 [ Pią Lut 09, 2007 7:46 pm ]
Temat postu: 

Owiewki do manetek to nie WT, jeśli ktoś przerabia Ogara na Enduro, wtedy obowiązkowo <z jezorem> A jeśli ktoś do ogara orginalnego to przypnie to WT.

A moje ulubione gadżety tuningowe jeśli chodzi o visual to:
-Owiewki (z klasą)
-Manetki (również nie wiejskie)
-Marker do opon (dobry efekt)
I pełno innych ;]

Autor:  KameQ [ Pon Lut 12, 2007 2:48 pm ]
Temat postu: 

Ogar997 napisał(a):
Owiewki do manetek to nie WT, jeśli ktoś przerabia Ogara na Enduro, wtedy obowiązkowo A jeśli ktoś do ogara orginalnego to przypnie to WT.


Jeśli chodzi o zwykłe owiewki to WT na 100% choćbyś miał crossa czy zwykłego to WT.

Autor:  kuba123 [ Pią Lut 16, 2007 1:18 pm ]
Temat postu: 

No nie wiem .... Ae spoko ja chyba takie zamontuje do swojego ogara tuning crosss

Autor:  arni [ Czw Mar 01, 2007 7:51 pm ]
Temat postu: 

może podwójny wydech, mianowicie dwa kolanka polączone w całosc i dwie rury,każda po innej stronie-leprzy i swobodniejszy wylot spalin i jednoczesnie terz zyskujemy na mocy silnika

Autor:  1angel [ Czw Mar 01, 2007 8:05 pm ]
Temat postu: 

arni napisał(a):
może podwójny wydech, mianowicie dwa kolanka polączone w całosc i dwie rury,każda po innej stronie-leprzy i swobodniejszy wylot spalin i jednoczesnie terz zyskujemy na mocy silnika

dla mnie jest to totalny WT AT czy jak tylko kto nazywa i po pierwsze niech przypadkiem nikt nie uwierzy w ten mit o wzroście mocy po założeniu drugiego tłumika tak samo jak wybebeszeniu tłumika silnikowi przpędzie momentu obrotowego na niskich obrotach a średnie i wyższe to już będzie masakra zero polotu więc dla mnie to jest głupota jak zależy ci na tym żeby stanąć w miejscu i rżnąć silnik ciszac się że spalił kapcia to powodzenia jak modyfikacje z tłumikiem to tylko z tej samej pojemności bo to też jest ważne tłumiki obliczane są pod dany silnik a pewnie nie wiesz też że spaliny wydalane z cylindra nie wydostają się od razu poza tłumik tylko odbijają w stronę cylindra ehhh. więcej mi się nie chce pisac na ten temat <faja> <faja> <faja>

Autor:  arni [ Czw Mar 01, 2007 8:48 pm ]
Temat postu: 

a zauważyłes że to jest temat:tuning W I Z U A L N Y>tuningowe gadzety ja tylko podsunolem pomysl

Autor:  grubasek [ Śro Mar 21, 2007 5:10 pm ]
Temat postu: 

A co wy na to ??
WIZUALNY
1.jak chcecie zacząć tuning to najlepioej od podstaw:D
2.musicie go ładnie pomalować
3.potem zegiąć stelaż ramy siodła <jak w ramie jest siodełkoto musicie je ściągnąć a w stelażu przeciąć troszke na połowie i naginać potem zespawać a potem zgiąć siedzenie
4.skrucić błotniki przedni skrucić i zaokrąglić a tylni skrucić zaokrąglić i obniżyć
5.dokupić obrotomież koszt 220zł
6.Jakiś sportowy tłumnik dla bogatrzych LEO VINCE a dla biedniejszych zwygły sportowy jest na allero za 80zł
7.Potem można jakieś lusterka proponuje łeski a kolor zależy od gustu
8.manetki na kierownice jakieś aluminiowe
9.białe klosze migaczy io światła
10.jak ktoś chce to mugł by założyć alufelgi
11.neonki
12.jakaś owiewka byle nie tiger bo brzytko wygląda
TECHNICZNY
1.Filtr stoszkowy koszt około 30zł
2.wzmocnienie wału jak są wypustki na wale < te 2 dziury > To je zatkać będzie wtęczasz mocny
3.cylinder 60cm
4.Szkrzynia 5b 5 biegowa
5.polerka silnika
6.Zmiejszenie zębatki na kole lub zwiększenie w silniku w tedy simek będzie szybszy ale słabszy coś za coś:D
7.instalacja 12v
8.specialne firmy robią 3 pierścień na tłoku ogromna moc :D
9.Sportowy gaznik idze kupić na allegro
10.To by byłop na tyle

Autor:  1angel [ Śro Mar 21, 2007 5:53 pm ]
Temat postu: 

z tego co widać jeteś dyslektykiem
plan tuningu mechanicznego widać dużo o tym czytałeś w necie ale raczej nie praktykowaleś
dla mnie kilka punktow z wizuala to agro no i ogólnie kosztowna zabawa

Autor:  Dawideq [ Śro Mar 21, 2007 6:31 pm ]
Temat postu: 

grubasek napisał(a):
jakaś owiewka byle nie tiger bo brzydko wygląda


W innym poście pisałeś, że Tiger to dobry tuning.

grubasek napisał(a):
Filtr stoszkowy


Nie polecam.

grubasek napisał(a):
Szkrzynia 5b 5 biegowa


Z tym będzie ciężko.

grubasek napisał(a):
polerka silnika


Nie wiem jak polerka silnika ma wpłynąć na moc silnika :| .

grubasek napisał(a):
simek


Ale to jest dział o Ogarze 200.

Autor:  ogar_bydgoszcz! [ Sob Maj 12, 2007 11:42 am ]
Temat postu: 

Cytuj:
obrotomież koszt 220zł
chyba ci się coś pomyliło. Za tyle to ja ogara kupiłem.

Autor:  Dawideq [ Pon Maj 14, 2007 8:30 pm ]
Temat postu: 

ogar_bydgoszcz! napisał(a):
Cytat:
obrotomież koszt 220zł
chyba ci się coś pomyliło. Za tyle to ja ogara kupiłem.



ogar_bydgoszcz!, tyle kosztuje obrotomierz do Simsona (zdaje się, że o takim mowa).

Strona 3 z 8 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/