Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Czw Mar 28, 2024 8:57 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 13 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Pytanie na temat tuningu
PostWysłany: Sob Paź 03, 2009 8:56 am 
Offline

Rejestracja: Sob Paź 03, 2009 8:47 am
Posty: 5
Pojazd: Niczym :)
Witam wszystkich forumowiczów. Mam zamiar kupić ogara 200. I związku tym mam pytanie ile wyniesie mnie jego tuning?

-Mam zamiar dodać owiewkę od herculesa gt i trochę ją przerobić
-kupić bak od mz 150
-zrobić deskę rozdzielczą
-przerzucić go na akumulator
-zrobić zadupek
-powymieniać światła
-kupić licznik
-pomalować na czarno
-wywalić katalizator
-kupić sportowy tłumik od hondy nsr 125
-zmienić silnik na 80cm2
-zrobić gasbox'a
Czy zmieszczę się w 600-700złotych?

Tak mniej więcej chciałbym żeby wyglądał :

Image


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Pytanie na temat tuningu
PostWysłany: Sob Paź 03, 2009 11:55 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Cze 09, 2007 8:08 pm
Posty: 1259
Miejscowość: Wrocław
Pojazd: Motorynka m2
OOOO A4





Rezoholik :]
Nie szło większego obrazka? I dlaczego chcesz "duplikować" czyjeś moto? Dodałeś tylko owiewkę a tak to dalej moto Smyka..... Ludzie trochę inwencji twórczej, zróbcie coś swojego a nie kolor inny i głupia owiewka i już. Istotą tuningu jest tworzenie niepowtarzalnego a nie powielanie czyichś przeróbek.

Co do twoich pytań to nie ma silników 80cm2 tylko 80cm3, poza tym nie ma takich silników, nie ma nawet 70-tek do o200. Z resztą po pytaniach widzę, że nie znasz się kompletnie na niczym. Gdzie ty widziałeś katalizator w ogarze?! Wydech od nsr 125 pod tą twoją "80" byłby zły nie mówiąc o mniejszej pojemności.
Na sam koniec Ci powiem, że kwota którą proponujesz to cena za samego ogara.... No chyba, że od funduszy odliczyłeś zakup, no ale to i tak nie starczy.

_________________
"Szóstego dnia Bóg stworzył silnik diesla i tak się uradował tą doskonałością, że siódmego dnia stworzył do niego Audi" TDI 18:9–6

A Ty gdzie położyłeś swój samochód?


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Pytanie na temat tuningu
PostWysłany: Sob Paź 03, 2009 12:58 pm 
Offline

Rejestracja: Sob Paź 03, 2009 8:47 am
Posty: 5
Pojazd: Niczym :)
Masz rację, nie znam się kompletnie na tym. Rzeczy które wymieniłem to rzeczy na których zależy mi najbardziej. Cenę którą podałem to cena na sam tuning. Motorek będzie wyglądał troszkę inaczej od tego powyżej.

Co do pomyłki. Co to jest to przed tłumikiem?

Można to usunąć?

Dlaczego nie tłumik od nsr125 wytłumacz proszę.

Dzięki z góry. Jestem trochę nie kumaty ;)

---- Połączono -----

Image


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Pytanie na temat tuningu
PostWysłany: Sob Paź 03, 2009 1:11 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 08, 2008 3:22 pm
Posty: 1235
Miejscowość: Łowin
Pojazd: Romet chart 210
Golf IV 1.9 tdi AHF
chcesz wywalic kolanko ? Czlowieku ile masz lat ? 2 ? a jak polaczysz ten tlumik z cylindrem ? ... ojapier

_________________
Cytuj:
23:04 apollan
bierz mnie jeszcze ogierze

lokurva


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Pytanie na temat tuningu
PostWysłany: Sob Paź 03, 2009 1:20 pm 
Offline

Rejestracja: Sob Paź 03, 2009 8:47 am
Posty: 5
Pojazd: Niczym :)
3 dla Twojej wiadomości :D Nie chodzi mi o kolanko, chodzi mi o to przed samym tłumikiem? Na zdjęciu tym powyżej.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Pytanie na temat tuningu
PostWysłany: Sob Paź 03, 2009 1:21 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Cze 09, 2007 8:08 pm
Posty: 1259
Miejscowość: Wrocław
Pojazd: Motorynka m2
OOOO A4





Rezoholik :]
Tłumik w dwusuwie składa się z:
1. Kolanka
2. Dyfuzora
3. Końcówki tłumiącej (często jest zwarta z dyfuzorem, np. tłumik simsonowski)

Tłumik od nsr nie nadaje się, bo wydech dopasowuje się pod pojemność. Nsr to 125, ogar to 50 i wydech nie będzie pracował jak trzeba. Istotne jest tu zjawisko rezonansu (fala z tłumika cofa się do cylindra i nie pozwala "uciekać" niespalonej mieszance, są też inne korzyści ale nie będę tłumaczył, chcesz wiedzieć więcej, poszukaj). Ta owiewka zrobiona przez Ciebie, sorry ale nie wygląda.... Jak już mówiłem, do silnika 223 (sądząc po twoich postach wątpię, że wiesz co to za silnik więc tłumaczę, jest to silnik jawoski montowany między innymi w ogarze 200 i jawie Mustang) nie ma cylindrów większych niż pseudo 60 czyli 55cm3, no chyba, że czesi coś wykombinowali lokurva
Co do kosztów, jak już mówiłem, musiał być mieć farta, żeby się zmieścić w tej kwocie którą podałeś.

Ps. jeśli się nie znasz na podstawach, nie bierz się za tuning. Eksploatacja zwykłego ogara sprawiła by Ci problem a co dopiero przerabianie.

Pozdrawiam.

_________________
"Szóstego dnia Bóg stworzył silnik diesla i tak się uradował tą doskonałością, że siódmego dnia stworzył do niego Audi" TDI 18:9–6

A Ty gdzie położyłeś swój samochód?


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Pytanie na temat tuningu
PostWysłany: Sob Paź 03, 2009 1:29 pm 
Offline

Rejestracja: Sob Paź 03, 2009 8:47 am
Posty: 5
Pojazd: Niczym :)
Dzięki serdeczne za wytłumaczenie :) Nie ma coś się denerwować, poczytam troszkę i jeszcze raz poczytam. Pozdrawiam :)

p.s chodziło mi o dyfuzor i czy da radę go "wydupić" ;)

Narq


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Pytanie na temat tuningu
PostWysłany: Sob Paź 03, 2009 1:34 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Cze 09, 2007 8:08 pm
Posty: 1259
Miejscowość: Wrocław
Pojazd: Motorynka m2
OOOO A4





Rezoholik :]
Lepiej poczytaj.... dyfuzor musi zostać i tyle. No chyba, że chcesz mieć silnik słabszy to możesz nawet komin wspawać ;] Radzę najpierw kupić ogara i pośmigać trochę a dopiero potem brać się za "bajery".

_________________
"Szóstego dnia Bóg stworzył silnik diesla i tak się uradował tą doskonałością, że siódmego dnia stworzył do niego Audi" TDI 18:9–6

A Ty gdzie położyłeś swój samochód?


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Pytanie na temat tuningu
PostWysłany: Sob Paź 03, 2009 1:39 pm 
Offline

Rejestracja: Sob Paź 03, 2009 8:47 am
Posty: 5
Pojazd: Niczym :)
Ok. Dzięki :)

---- Połączono -----

Jeszcze jedno zielone pytanko :) obiecuję ostatnie ;) Czy da radę pozbyć się tzw. "Pierdzenia"?

Tzn. Że jak zamontuje jakąś basową końcówkę, to coś to da?


Ostatnio edytowany przez mateusz1901, Nie Paź 04, 2009 10:30 am, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Pytanie na temat tuningu
PostWysłany: Nie Paź 04, 2009 10:03 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Cze 09, 2007 8:08 pm
Posty: 1259
Miejscowość: Wrocław
Pojazd: Motorynka m2
OOOO A4





Rezoholik :]
Chodzi o dźwięk wydechu? No zależy od końcówki tłumiącej ale w 2t i tak będzie pierdzieć, nic nie poradzisz. No ale o to w tym chodzi xD Aaaa i nie pisz posta pod postem ;]

_________________
"Szóstego dnia Bóg stworzył silnik diesla i tak się uradował tą doskonałością, że siódmego dnia stworzył do niego Audi" TDI 18:9–6

A Ty gdzie położyłeś swój samochód?


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Pytanie na temat tuningu
PostWysłany: Nie Paź 18, 2009 8:50 am 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 17, 2007 7:38 pm
Posty: 2231
Miejscowość: Oświecim-Gorzów
Pojazd: :
- VW Bora
- Husqvarna 125 SM
mateusz1901 napisał(a):
Czy zmieszczę się w 600-700złotych?


ZAPOMNIJ ! :D Tuningi to nie tania rzecz :]


-Mam zamiar dodać owiewkę od herculesa gt i trochę ją przerobić
Ja bym probonowal jakas z allegro do 150zł

-kupić bak od mz 150
do 50zł wyrwiersz

-zrobić deskę rozdzielczą
to są koszty 10zł i wyobraźni

-przerzucić go na akumulator
Okablowanie+aku+cewki itd no to bedzie troche kasy :D z 200zl trzeba by mieć aby juz jakoś wyszło

-zrobić *pupa
Troche pomysłow : za materialy do 50zł zrobisz ;)

-powymieniać światła
Zależy na jakie :D przednią kupić używke za jakieś 30zł a tył można na diodach z 15zł

-kupić licznik
zależy od czego ;] można rowerowy 20zł ale to szajs :P

-pomalować na czarno
proszkowo? sprejem? u lakiernika ? róznie liczmy od 50-200zł


-wywalić katalizator

Tego nie moge zrozumieć do końca - raczej za freqq

-kupić sportowy tłumik od hondy nsr 125
Po hój ! Spawasz pod pojemność... (pumba92)

-zmienić silnik na 80cm2

to musisz kupic od jakieś hondy mbx albo mtx :] Roboty dużo... Okolo 500-700zł :
http://allegro.pl/item753269559_honda_m ... ilnik.html" target="_blank

-zrobić gasbox'a
Cenowo nie wiem, odpuść to sobie :)

Licząc to to trzeba mieć :
no tak minimum z 1500zł :D Ale trzeba sobie spokojnie doliczyć jeszcze z 100zl jak nic na inne. typu konektory,śruby,elektordy itd itd itd wszystko co niezbędne :P

Podsumowując lepiej kupic ogara i zrobić go na ogara albo zrobić lekki lifting, lub dołożyc z 2000zł do tego i kupić cos lepszego :D

_________________
https://www.bikepics.com/members/bebak/
saalutuj


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Pytanie na temat tuningu
PostWysłany: Nie Paź 18, 2009 8:00 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Paź 04, 2009 12:54 pm
Posty: 28
Miejscowość: Gdynia
Pojazd: Jincheng JC100
Jeśli dopiero masz zamiar kupić dwusówa (wnioskuję po postach, że pierwszego) to najpierw kup np. ogara 200 jeśli ci odpowiada, pośmigaj, poznaj jego konstrukcję i dopiero bierz się za przerabianie. Przeróbki które wymieniłeś są raczej niewykonalne (silnik od hondy np.) chyba, że bardzo wprawnie obsługujesz kontówkę i spawarkę :)

_________________
Chińczyk-nie taki diabeł straszny jak go malują :)

Jincheng Knight.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Pytanie na temat tuningu
PostWysłany: Śro Lis 25, 2009 12:15 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Sty 19, 2009 3:13 pm
Posty: 36
Miejscowość: Toszek
Pojazd: Jawa 50 typ 23 Mustang
A ja powiem, że jak podliczyłem, to wyszło mi 600zł mojego tuningu:
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Jawa/Mustang_50/41149

Na początek polecam się douczyć o maszynie, którą jeździsz. 1,5 roku temu mój poziom wiedzy był dokładnie taki sam jak twój. Siedziałem cały czas na forum o Jawkach, czytałem, pytałem się. A do tuningu przystąpiłęm, bo... sam nie wiem, coś mnie wzięło <stiupid>

_________________
Uwaga!
Sprzedam mojego potwora!
http://www.allegro.pl/item821707811_jawa_50_jawka_streetfighter_jedyna_taka_zobacz.html


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 13 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Wszystko na temat tuningu wizualnego motorynki

parcelak

4

2046

Śro Gru 19, 2007 9:01 pm

=XawiD= Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Pytanie dotyczące tuningu 023

pawelrys

3

1732

Pią Maj 07, 2010 1:01 pm

Zepik19 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Plan tuningu

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

Pdudi

16

7333

Pią Mar 23, 2007 10:05 pm

Pdudi Zobacz ostatni post

Brak nowych postów sens tuningu

mostasz

3

3972

Nie Maj 15, 2011 9:06 am

Kamis Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Film na kadecie po tuningu na 5,5 PS:)

stanek

8

4970

Czw Lis 09, 2006 7:11 pm

apollan Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 27 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.051s | 25 Queries | GZIP : Off ]