Forum motoryzacyjne motokirc.pl
http://motokirc.pl/

[Honda NSR 50] Blokady, tuning
http://motokirc.pl/tuning-tech-f27/blokady-tuning-t19423-150.html
Strona 11 z 13

Autor:  DJMETRIX [ Sob Paź 31, 2009 11:13 am ]
Temat postu:  Re: [Honda NSR 50] Blokady, tuning

Tylko właśnie iglica dochodzi do końca.Gdy włączenie ssanie to nie ma róznicy wł a wył.W HM183 ssanie samo mi sie chowa...
A nieszczelności to jakie moga byc?

Autor:  Chiras03 [ Pią Gru 04, 2009 6:49 pm ]
Temat postu:  Re: [Honda NSR 50] Blokady, tuning

Ja mam honde nsr i mam problem z nią bo jak ją odpalę to wkręca się do 4.5tys przy włączonym świetle a gdy jest wyłączone to 3.5 -4 tys no a gdy przytrzymam gaz to czasem po kilku sekundach (5-10) wkręci i jest dobrze przez chwile normalnie chodzi albo jak puszcze manetkię i chce przygazować t znowu to samo jak by nie dostawał paliwa a wszystko jest dobrze z paliwem świeżo po generalce

Autor:  Pumba [ Sob Gru 05, 2009 7:16 am ]
Temat postu:  Re: [Honda NSR 50] Blokady, tuning

Jest takie buuu jak dodajesz gazu ? Nieszczelności przy membranie, sprawdź bez filtra powietrza jak chodzi, głównym czynnikiem jaki na to wpływa to wyprzedzenie zapłonu tak wynika z mojego doświadczenia.

Autor:  ślonzok [ Sob Gru 05, 2009 10:26 am ]
Temat postu:  Re: [Honda NSR 50] Blokady, tuning

Zapłon w tych silnikach ma max. regulacje 3mm więc można zobaczyć. Wiem że bardzo szybko membrana się zużywa. Po prostu przepuszcza... Dla tego pewnie takie coś, ja moją ,,naprawiłem,, w bardzo łatwy sposób. Bierzesz wodny papier ścierny jak najdrobniejszy i tam gdzie stykają się listki lekko szlifujesz tak aby tylko osad usunąć potem listki ja miałem metalowe... Następnie bierzesz pastę ścierną i listki i ,,obudowę,, tym polerujesz.


Przepraszam za tak ubogi język, ale wczoraj kumpel miał 18... <lol>

Autor:  Chiras03 [ Nie Gru 13, 2009 3:12 pm ]
Temat postu:  Re: [Honda NSR 50] Blokady, tuning

dałem zapłon do naprawy żeby na cewkach nawineli nowe zwoje i nic dalej robi to co dalej to znaczy nie chce sie wkręcać na obroty no i przeczyszczone mabramy są tak ja napisał DjDanielo no a na o broty nie chce sie wkrecać nadal 4tys 4.5tys i nic więcej ale jak sie trzyma manetkę i daje gazu to jak by chciał a nie mógł co to morze być ?? moduł ??

Autor:  Partyzant [ Nie Gru 13, 2009 6:40 pm ]
Temat postu:  Re: [Honda NSR 50] Blokady, tuning

U mego kumpla Zipp Simpli wkręcał się tylko do 7tyś. i koniec. Przerywał tak jakby było już na odcięciu. Co się okazało coś w tłumiku jebło i musiał wybulić się na nowy i wszystko było git majonez. Co prawda to był skuter, ale może...

Autor:  Chiras03 [ Wto Gru 15, 2009 8:13 pm ]
Temat postu:  Re: [Honda NSR 50] Blokady, tuning

Ja myślę że to moduł bo kupiłem go już z tym modułem a kupiłem jako uszkodzony a gość wstawił moduł sportowy i może źle dobrany ??? do silnika no nie wiem co teraz zobacze jeszcze od kupla moduł bo ma tez NSR i sie podłączy jego moduł i zobaczymy co wyjdzie :)

---- Połączono -----

Sprawdziłem inny moduł na motorze i dalej to samo robi ;/ ja juz nie mam sił na niego ;/ elektrykę chyba dam do zrobienia ;) Jak myślicie

Autor:  Chiras03 [ Sob Gru 19, 2009 9:25 pm ]
Temat postu:  Re: [Honda NSR 50] Blokady, tuning

Może robić to że jest za małe gniazdo w głowicy bo o połowe conajmiej jest za małe długa historia z tą głowicą ;p

Autor:  Chiras03 [ Śro Sty 20, 2010 8:31 am ]
Temat postu:  Re: [Honda NSR 50] Blokady, tuning

Okazało się ze to moduł zapłonowy ale nie moge znalejść modułu wiecie cie może od czego pasuje czy można dopasować do hondy nsr nie licząc oczywiście hondy dio bo to bedzie sie wkrecać tylko do 8 tys;/

Autor:  ślonzok [ Śro Sty 20, 2010 1:01 pm ]
Temat postu:  Re: [Honda NSR 50] Blokady, tuning

Wszystkie moduły CDI czyli ładowane z osobnej cewki w statorze. Np. Chart

Autor:  adaś [ Pon Lut 15, 2010 12:20 am ]
Temat postu:  Re: [Honda NSR 50] Blokady, tuning

Wziąłem się za mój silnik, nie dało się podnieść okien w cylindrze postanowiłem je opuścić. Stoczyłem od góry cylinder o 5mm, przeszlifowałem na 45mm (tłok od charta 70ccm) podkładka pod cylinder 6mm.

Pojemność: 66ccm
Image

Wysokości wszystkich okien widać na mapce

Kąty otwarcia okien:
Płuczące: 145*
Boost: 135*
Wydechowe: 192*

Powierzchnie okien:
Płuczące bez boost porta : 576 mm2
Płuczące z boost portem: 664 mm2
Wydechowe : 600 mm2

Cylinder strojony na 14-15 tyś obrotów. Gaźnik 28-30mm. Wydech będzie spawany. Średnica okna wydechowego 30mm.

Fotki cylindra:
http://bikepics.com/members/adas91/p6/

Autor:  ślonzok [ Pon Lut 15, 2010 9:27 am ]
Temat postu:  Re: [Honda NSR 50] Blokady, tuning

Ty masz jeden wydech? Ja mam 2...

---- Połączono -----

Ale tak to niezle :) Ciekawe jak to będzie chodzić.

---- Połączono -----

Ja Ci potem zrobie fotki mojego cyla to zobaczysz... :P

Autor:  dudidudek93 [ Nie Maj 09, 2010 12:38 pm ]
Temat postu:  Re: [Honda NSR 50] Blokady, tuning

*

Autor:  rosin [ Śro Sie 25, 2010 9:29 pm ]
Temat postu:  Re: [Honda NSR 50] Blokady, tuning

Odświeżam temat, mam nadzieje że ktoś tu jeszcze zagląda ;)
A więc tak, mam honde nsr 50 z 94, problem polega na tym że motor wkręca się tylko do 8 tys obrotów na każdym biegu. Na jałowym dochodzi do 9 tys. Jego predkość max to 55, 60kmh poleci z górki. Ogólnie z motorem nie mam żadnych problemów. Tylko że to mozna usnąć przy jezdzie 50kmh ;) Czy te obroty to wina modułu? Licze że ktoś pomoże bo jestem zielony w tym temacie ;)

Autor:  Jasio125 [ Śro Sie 25, 2010 10:06 pm ]
Temat postu:  Re: [Honda NSR 50] Blokady, tuning

wszystko w tym temacie jest opisane o wszelkich możliwych blokadach w Hondzie nsr 50ccm.... poczytaj uważnie

Strona 11 z 13 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/