Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pon Kwi 29, 2024 5:33 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 12 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Tuning V 501M
PostWysłany: Nie Cze 13, 2010 7:24 pm 
Offline

Rejestracja: Nie Cze 13, 2010 12:05 pm
Posty: 5
Pojazd: Delta
VW Derby 86c
Dawno temu byłem szczęśliwym posiadaczem Delty, niestety coś się zepsuło i przestała prawie 3lata w garażu...
Wczoraj odebrałem silnik z generalnego remontu, od razu nasunęło mi się pytanie co można w nim zrobić?
Można powiedzieć że jestem średnio-zielonym w sprawie silników, więc pytanie kieruję do was ;>
Chodzi mi o wszystko co można w niej zrobić ;-)

Pozdrawiam, Kamil


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Tuning V 501M
PostWysłany: Nie Cze 13, 2010 8:21 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Maj 25, 2010 5:09 pm
Posty: 142
Miejscowość: Szczepanow
Pojazd: stella silnik v501m
mozna dysze zmienic jak sie dobrze orientuje to od simsona posuje (maxymalnie to 90) i te silniki to na elektryce byly blokowane ale z tym to nie wiem co zrobic jak kiedys widzielem na ruskich stronach wiekszy cylinder montowali jakis pytania to pisz podro


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Tuning V 501M
PostWysłany: Nie Cze 13, 2010 11:20 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Sie 12, 2007 7:09 pm
Posty: 468
Miejscowość: Jaworzno(Śląsk)
Pojazd: Chart 210
Kamil, wszystko co i w innych 2 suwach.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Tuning V 501M
PostWysłany: Pon Cze 14, 2010 3:40 pm 
Offline

Rejestracja: Nie Cze 13, 2010 12:05 pm
Posty: 5
Pojazd: Delta
VW Derby 86c
Rozumiem wszystko czyli np. cylinder o większej pojemności, tylko od czego będzie pasował?
Od simsona czy ogara? Ciężko mi w to uwierzyć <lol>


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Tuning V 501M
PostWysłany: Pon Cze 14, 2010 9:41 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Sie 12, 2007 7:09 pm
Posty: 468
Miejscowość: Jaworzno(Śląsk)
Pojazd: Chart 210
To by trzeba było pomierzyć.
Może zamiast wymiany cylindra to lepiej dopieścić ten stary (oryginalny).
Przeróbka okien i kanałów + lepszy gaźnik i wydech.
Mniej z tym zachodu będzie, wał dalej będzie wyważony pod tłok z 50 i wygląd silnika zostanie taki jak ma być.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Tuning V 501M
PostWysłany: Wto Cze 15, 2010 5:45 pm 
Offline

Rejestracja: Nie Cze 13, 2010 12:05 pm
Posty: 5
Pojazd: Delta
VW Derby 86c
Przeróbka kanałów, czyli co masz dokładnie na myśli?
A jeśli chodzi o wydech ostatnio zamówiłem do simsona (ten sportowy), nada się?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Tuning V 501M
PostWysłany: Wto Cze 15, 2010 5:54 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Sie 12, 2007 7:09 pm
Posty: 468
Miejscowość: Jaworzno(Śląsk)
Pojazd: Chart 210
Oj...
Poświęć Kamilu parę godzinek na czytanie forum i wiele się dowiesz (bardzo wiele).
Te pseudo-sporty to są o kant ... rozbić już nie będę pisał o tym dlaczego bo wiele razy było.

Nie wiem jak tam w delcie się to miało, ale podam taki przykład z charta, simka itp.
Powiększenie oryginalnych okien i kanałów, dorobienie dodatkowych płuków, wydechów, membrana itd... No to co w 2t się robi, też wiele na ten temat jest na forum i to w podwieszonych tematach (szukaj teorii nie tylko o deltach, ale ogólnie o 2T).

Kto czyta nie błądzi :)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Tuning V 501M
PostWysłany: Śro Cze 16, 2010 4:58 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Maj 25, 2010 5:09 pm
Posty: 142
Miejscowość: Szczepanow
Pojazd: stella silnik v501m
prawdopodownie zaden cylinder nie pasuje do tego silnika szlif i tlok simson wieksza dysza inne zembatki


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Tuning V 501M
PostWysłany: Nie Cze 20, 2010 2:12 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Sie 12, 2007 7:09 pm
Posty: 468
Miejscowość: Jaworzno(Śląsk)
Pojazd: Chart 210
Cytuj:
prawdopodownie zaden cylinder nie pasuje do tego silnika szlif i tlok simson wieksza dysza inne zembatki

Odkop troszkę, ale muszę to napisać...

1. Prawdopodobnie wystarczy podłubać przy karterach i wejdzie tylko po co? Lepiej 50 dopieścić.
2. Co mu takiego da szlif, hmm?? Tym bardziej, że silnik ma po generalce to mu szlif na G potrzebny.
3. Tłok simsona to możesz sobie wsadzić... najpierw trzeba pomierzyć i zobaczyć czy wszystko będzie ok, a nie od tak sobie "wsadzę sobie tłok simsona i będzie rakieta"
4. Dysza i zębatki owszem tylko, że z zębatkami pewnie będzie problem.
Ogólnie po tych przeróbkach które jarku wymieniłeś to silnik prawie nic nie zyska...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Tuning V 501M
PostWysłany: Pon Cze 21, 2010 12:41 pm 
Offline

Rejestracja: Nie Cze 13, 2010 12:05 pm
Posty: 5
Pojazd: Delta
VW Derby 86c
Dziękuje za wszystko, tłumik od simsona kupiłem tylko dlatego że mój, cóż - odmówił posłuszeństwa i nie nadawał się już do użytku :/
Tak na prawdę nie wiem czy jest sens pchać się ew ten silnik, od dawna marze o NS1 a Delta ma być tylko chwilowym środkiem transportu :P

Dziękuje jeszcze raz i pozdrawiam :)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Tuning V 501M
PostWysłany: Pon Cze 21, 2010 2:54 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Maj 25, 2010 5:09 pm
Posty: 142
Miejscowość: Szczepanow
Pojazd: stella silnik v501m
tlok simsona pasuje(sam to sprawdzielem na jednym z moi ich sinikow) ale jak masz orginalny ktory nie dzwoni to ja bym nie zmienial


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Tuning V 501M
PostWysłany: Pon Cze 21, 2010 5:32 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Sie 12, 2007 7:09 pm
Posty: 468
Miejscowość: Jaworzno(Śląsk)
Pojazd: Chart 210
Kamil -> Jeżeli wystarczy Ci tak jak jest i będziesz jeździł tylko przez chwilę to nie inwestuj. Zostaw sobie kasę i dołóż do lepszego moto :)


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 12 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów tuning

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

brabus9o

15

7778

Pią Sty 13, 2006 5:04 pm

SMOG Zobacz ostatni post

Brak nowych postów ten tuning

omnia2005

13

5873

Nie Cze 11, 2006 5:13 pm

Zonk Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Tuning..

zawada

8

4667

Sob Paź 14, 2006 6:02 pm

Adrian31592 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów tuning

ogar2007

3

3004

Czw Wrz 21, 2006 8:35 pm

Artizzz Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Tuning

romet

1

2030

Nie Mar 18, 2007 7:24 pm

=XawiD= Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 44 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.066s | 24 Queries | GZIP : Off ]