Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pon Kwi 29, 2024 1:21 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 15 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [Ogar 205] jaki cylinder i problem z elektryką
PostWysłany: Nie Wrz 19, 2010 11:52 am 
Offline

Rejestracja: Nie Wrz 19, 2010 11:48 am
Posty: 8
Pojazd: Ogar 205
Romet xs 80cc
Cześć. Kończę już odrestaurowywanie mojego ogarka. Został mi do wymiany cylinder z tłokiem, pierścieniami, sworzniem - czyli cały zestaw. Na allegro jest tego dużo, lecz wybrałem trzy, które mnie interesują. Zależy mi na trwałości i jakości a nie na prędkości, mocy.

http://allegro.pl/nowy-cylinder-z-tloki ... 91817.html

http://allegro.pl/cylinder-38-mm-romet- ... 66880.html

http://allegro.pl/cylinder-tuning60cm-r ... 47022.html

Słyszałem, że multicar ma słabe cylindry. Prawda to? Pierwszy zestaw wydaje mi się spoko.
Proszę o sensowne odpowiedzi, najlepiej osób, które miały styczność z którymś z cylindrów.



Poza tym, podłączam kable wg. Schematu, a światła cały czas się świecą. Nawet jak przełącznik jest wyłączony. Odpalam, i już się świecą światła. Przesuwam w lewo, nic się nie zmienia, ale przesuwam w prawo i silnik gaśnie jak powinien. Wcześniej było ok. Macie jakieś pomysły?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Ogar 205] jaki cylinder i problem z elektryką
PostWysłany: Nie Wrz 19, 2010 12:06 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Kwi 09, 2009 11:04 am
Posty: 950
Miejscowość: Mazowieckie.
Pojazd: -
Nie lepiej stary cylinder (oczywiście jak masz ZMD) oddać do szlifu + do tego oryginalny tłok także ZMD?

_________________
Zgodnie z zapisem Encyklopedii Britannica „Dawka śmiertelna wynosi 4 promile we krwi. Nie dotyczy Polaków i Rosjan”


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Ogar 205] jaki cylinder i problem z elektryką
PostWysłany: Nie Wrz 19, 2010 12:13 pm 
Offline

Rejestracja: Nie Wrz 19, 2010 11:48 am
Posty: 8
Pojazd: Ogar 205
Romet xs 80cc
Stary cylinder jest cały pokruszony, powyszczerbiany. Po prostu jakiś muszę kupić.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Ogar 205] jaki cylinder i problem z elektryką
PostWysłany: Nie Wrz 19, 2010 12:15 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Kwi 09, 2009 11:04 am
Posty: 950
Miejscowość: Mazowieckie.
Pojazd: -
Więc można by kupić jakiś stary ZMD i to co mówiłem w nim zrobić, ale jak już chcesz nowy to ja wybrałbym ten: http://allegro.pl/cylinder-38-mm-romet-motorynka-kadet-ogar-205-i1232666880.html

_________________
Zgodnie z zapisem Encyklopedii Britannica „Dawka śmiertelna wynosi 4 promile we krwi. Nie dotyczy Polaków i Rosjan”


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Ogar 205] jaki cylinder i problem z elektryką
PostWysłany: Nie Wrz 19, 2010 12:57 pm 
Offline

Rejestracja: Nie Wrz 19, 2010 11:48 am
Posty: 8
Pojazd: Ogar 205
Romet xs 80cc
No to chyba go kupie


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Ogar 205] jaki cylinder i problem z elektryką
PostWysłany: Nie Wrz 19, 2010 12:58 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Kwi 11, 2009 9:31 pm
Posty: 533
Miejscowość: Gdynia [GA]
Pojazd: -
Romet Kadet M-780
Romet Chart 210
Proponowałbym rozwiązanie Addadka. Miałem stary cylinder ZMD, z dwiema dość głębokimi rysami i silnik na nim miał lepsze osiągi, niż na nowym "pseudo 60", który potem kupiłem.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Ogar 205] jaki cylinder i problem z elektryką
PostWysłany: Nie Wrz 19, 2010 1:28 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Sie 27, 2007 9:36 pm
Posty: 537
Miejscowość: Las ndk Oświęcimia
Pojazd: WSK Kobuz 175
Simson S51
Jak wszyscy wiemy te cylki są wykonywane na odwal sie trafi sięsztuka która ma wszystko ok a niektóre mają niesymetryczne a czasem nawet mniejsze niz oryginalne kanały płuczące co do dolotu i wydechu to z wielkościami tez różnie bywa także najlepiej przeszlifowac ZMD niż kupować nowy.

_________________
PJ CONSTANTINE
YOUTUBE PREZENTACJA SIMKA
BIKEPICS CONSTANTINE
Image
http://pl.20dollars2surf.com/?ref=318813


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Ogar 205] jaki cylinder i problem z elektryką
PostWysłany: Nie Wrz 19, 2010 6:33 pm 
Offline

Rejestracja: Nie Wrz 19, 2010 11:48 am
Posty: 8
Pojazd: Ogar 205
Romet xs 80cc
Ale nie dostane chyba nigdzie oryginalnego tłoka z pierścieniami tylko to znowu jakiś szajs będzie.

--------- Nie Wrz 19, 2010 7:51 pm Połączono ---------

Dobra poczytałem rozumiem, że lepiej zrobić szlif. Mój tata pracował kiedyś w szlifierni i szlifował cylki i dowiedziałem się jak wygląda sprawa. Ale powiedzcie mi jaki kupić tłok. Nie chodzi o wymiar na który szlif tylko o "firmę"
I ile mniej-więcej taki szlif kosztuje.
I gdzie go zrobić. Mieszkam w Poznaniu.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Ogar 205] jaki cylinder i problem z elektryką
PostWysłany: Nie Wrz 19, 2010 7:01 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 06, 2008 11:51 am
Posty: 739
Miejscowość: Grodzisk Maz.
Pojazd: .
ZID PTAHA 36cc `94,
Simson Sperber Sr 4-3`67,
Mr. 2 Żak,
Komar 3 2350`71,
Hercules KX5 `87,
Ogar 200`88,
WSK M06-L`64,
Penta Dakarino 50LC `98
Aprilia ETX 125 `00
Firma: Zakłady Metalowe Dezamet: http://allegro.pl/orginalny-tlok-komar- ... 83780.html
Zresztą, gość jakiś na forum dawał w ostatnich dniach, że za 80 sprzeda nowy cyl ZMD (chyba nawet z tłokiem). Szlif kosztuje ~50-60zł.

_________________
Sprzedam nowe elementy gumowe do motocykli i motorowerów.

Na warsztacie: Ducati Dakarino 50LC

GG:5573098


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Ogar 205] jaki cylinder i problem z elektryką
PostWysłany: Nie Wrz 19, 2010 7:13 pm 
Offline

Rejestracja: Nie Wrz 19, 2010 11:48 am
Posty: 8
Pojazd: Ogar 205
Romet xs 80cc
"Średnica tłoka nominalnego 38.00mm"

I szlif 38.25

A ja pewnie jeszcze dalej będę musiał robić.

edit\\
Szlif cylindra w zakładzie niedaleko mnie kosztuje 100zł lecz cena obejmuje oryginalny tlok, pierścienie, sworzeń i zabezpieczenia.
Opłaca się?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Ogar 205] jaki cylinder i problem z elektryką
PostWysłany: Wto Wrz 21, 2010 7:12 pm 
Offline

Rejestracja: Nie Wrz 19, 2010 11:48 am
Posty: 8
Pojazd: Ogar 205
Romet xs 80cc
Odświeżam


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Ogar 205] jaki cylinder i problem z elektryką
PostWysłany: Wto Wrz 21, 2010 8:33 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 17, 2007 7:38 pm
Posty: 2230
Miejscowość: Oświecim-Gorzów
Pojazd: :
- VW Bora
- Husqvarna 125 SM
Jeżeli obejmuje org tłok itd to myślę że tak, ciekawe jednak z kąd oni to będa mieć :D
Najlepiej zrób tak jak mówią - szlif.

_________________
https://www.bikepics.com/members/bebak/
saalutuj


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Ogar 205] jaki cylinder i problem z elektryką
PostWysłany: Wto Wrz 21, 2010 8:56 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Sie 27, 2007 9:36 pm
Posty: 537
Miejscowość: Las ndk Oświęcimia
Pojazd: WSK Kobuz 175
Simson S51
Z tłokiem się opłaca ale bez niego to za szlif mozna dac max 30-50zł nie więcej.

Bebak nie z kąd tylko skąd :D

Dobre dobre ;D ;) Zapamiętam :D

_________________
PJ CONSTANTINE
YOUTUBE PREZENTACJA SIMKA
BIKEPICS CONSTANTINE
Image
http://pl.20dollars2surf.com/?ref=318813


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Ogar 205] jaki cylinder i problem z elektryką
PostWysłany: Wto Wrz 21, 2010 8:59 pm 
Offline

Rejestracja: Nie Wrz 19, 2010 11:48 am
Posty: 8
Pojazd: Ogar 205
Romet xs 80cc
To jest szlifiernia u Marka Mostowego. Słyszałem o nim same dobre opinie, więc myślę, że 100zł za szlif + nowy oryginalny tłok + pierścienie + sworzeń + zabezpieczenia to nie dużo.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Ogar 205] jaki cylinder i problem z elektryką
PostWysłany: Wto Wrz 21, 2010 9:00 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Sie 27, 2007 9:36 pm
Posty: 537
Miejscowość: Las ndk Oświęcimia
Pojazd: WSK Kobuz 175
Simson S51
Jak dobrze robi to wyszlifuj u niego bedziesz pewny dobrego wykonania z tlokiem itp za 100 to nei tak duzo

_________________
PJ CONSTANTINE
YOUTUBE PREZENTACJA SIMKA
BIKEPICS CONSTANTINE
Image
http://pl.20dollars2surf.com/?ref=318813


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 15 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Jaki cylinder do simsona ??

mackus

4

2621

Sob Sie 11, 2007 7:07 pm

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Cylinder i głowica na czarno - problem z lakierem

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

Dawideq

18

4639

Czw Lut 01, 2007 6:49 pm

Dawideq Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Cylinder 60cm3 do Ogar 205

dawidboger

3

2364

Pon Sie 04, 2008 1:01 pm

Lipton Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [Ogar 200] Cylinder jaka poj?

JaRoSz_Ogar_200

4

2467

Pią Kwi 03, 2009 1:06 pm

Garry1 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Cylinder tuningowy romet ogar 200.

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

kala2191

17

6778

Sob Lut 10, 2007 8:10 pm

Grzechu Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 29 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.066s | 24 Queries | GZIP : Off ]