Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pon Kwi 29, 2024 3:35 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 17 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Kąt wpadnia mieszanki w 4 kanałowym cylindrze.
PostWysłany: Sob Paź 09, 2010 8:03 pm 
Offline

Rejestracja: Sob Paź 09, 2010 8:00 pm
Posty: 7
Pojazd: MZ
Mam pytanie. Jak kierowac mieszankę w 4kanałowym cylindrze. Tak samo jak fabryczne okna simsona czy inaczej. bardzo proszę o szczegułową odp. Szukam już tego bardzo długo i nadal nie wiem.. ;(


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Kąt wpadania miszanki.
PostWysłany: Śro Paź 13, 2010 8:42 am 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Sty 17, 2008 4:47 pm
Posty: 52
Miejscowość: Grodków
Podobnie jak w seryjnych kanałch, pod skosem lekko w górę. Nie jest to jedyna teoria ale tak jest najprościej.

_________________
Jedzie,Jedzie motór wielki, Czarny tłumik i frędzelki...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Kąt wpadania miszanki.
PostWysłany: Czw Paź 14, 2010 6:58 pm 
Offline

Rejestracja: Sob Paź 09, 2010 8:00 pm
Posty: 7
Pojazd: MZ
a ma iść pod identycznym kątem jak seryjne czy troche bardziej na płasko albo bardziej w góre


Ostatnio edytowany przez crystal, Pon Paź 18, 2010 8:51 pm, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Kąt wpadania miszanki.
PostWysłany: Pon Paź 18, 2010 5:03 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 17, 2007 7:38 pm
Posty: 2230
Miejscowość: Oświecim-Gorzów
Pojazd: :
- VW Bora
- Husqvarna 125 SM
Wzoruj się na seryjnych, chociaż one też nie są idealne. Kąt ma bardzo ważne znaczenie !

_________________
https://www.bikepics.com/members/bebak/
saalutuj


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Kąt wpadania miszanki.
PostWysłany: Pon Paź 18, 2010 5:21 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Teorii jest milion i nigdy nie wiadomo która lepsza. W takich zwykłych 60/4 czy 70/4 to robie tak, że kąt wpadania "seryjnych" jest w bok i w górę, a dodatkowych tylko i wyłącznie na siebie. A jeśli chodzi o kąt górnej krawędzi to zazwyczaj "1.5mm" w seryjnych czyli, że po zew. stronie tulei jest np. 34,5, a wymiar w wew. stronie tulei czyli już ten wyjściowy jest 33mm. A dodatkowych różnie albo 2mm albo 2,5mm.

Szczerze nie umiem na to pytanie odpowiedzieć bo jak mówiłem możliwości jest ogrom i trzeba by to wszystko testować, testowałem już wiele możliwości, a że ogromnej różnicy nie widać to ciężko coś powiedzieć. Ma być dobrze i tyle, płukanie jak jest dobre to głowica i po 1000km jest jak nówka, przecierasz szmatką z mieszanki i jest biała.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Kąt wpadania miszanki.
PostWysłany: Pon Paź 18, 2010 7:54 pm 
Offline

Rejestracja: Sob Paź 09, 2010 8:00 pm
Posty: 7
Pojazd: MZ
a pod taki np cylek 60/4/3 strojony na 9500 czyli płuki 35, wydech 26 to jak dać wysokości od zewnątrz tulei??? bo na tym mi zależy

--------- Pon Paź 18, 2010 9:14 pm Połączono ---------

bo nie che cylindra zepsuć. Chcę żeby to ładnie chodziło. I jeszcze pytanie na jakiej wys maja myć płuki od zewnątrz w 50/4/3 9500 , tak aby powstały ładne kąty.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Kąt wpadania miszanki.
PostWysłany: Śro Paź 20, 2010 9:37 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Że tak zapytam...Będziesz przenosił zamek w tłoku po zrobieniu 3trzech wydechowych czy będzie sobie latał po oknie? Jak ma latać po oknie to dobrze ci radzę daj sobie spokój. To nie jest tak, że im więcej cyferek to będzie lepiej bo może i być 90 na 6 na 3 na 2 na szrot i będzie lipa. Prawda jest taka, że te 3 wydechowe ci prędkości nie dadzą, będzie większa dziura w średnich obrotach i być może troszkę mocniejsze rezo.

Co do kątów, nikt ci tego dokładnie nie powie bo nie wiadomo. Ja ci już powiedziałem jakie kąty ZAZWYCZAJ w takich cylkach robie.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Kąt wpadania miszanki.
PostWysłany: Pią Paź 22, 2010 4:41 pm 
Offline

Rejestracja: Sob Paź 09, 2010 8:00 pm
Posty: 7
Pojazd: MZ
Mi nie chodzi o jakieś 90/6/3/2 tylko 50/4/3 i 60/4/3 9500. I kolego 3 okna czynią cuda ;p ;p


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Kąt wpadania miszanki.
PostWysłany: Pią Paź 22, 2010 6:04 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Zrobiłem sobie już milion cylindrów, przeróżne konfiguracje i ogólnie siedzę w tym bardzo długo i wiem co dają 3 wydechowe. Nic poza większą powierzchnią okna wydechowego czyli lepsze rezo, większa dziura przed rezo na średnich i vmax taki sam.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Kąt wpadania miszanki.
PostWysłany: Pią Paź 22, 2010 6:11 pm 
Offline

Rejestracja: Sob Paź 09, 2010 8:00 pm
Posty: 7
Pojazd: MZ
daj mi twoje GG. podpowiesz mi . Błagam


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Kąt wpadania miszanki.
PostWysłany: Pią Paź 22, 2010 10:07 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Ale ja już pisałem jakie ja ZAZWYCZAJ robię kąty przy takim 60/4.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Kąt wpadania miszanki.
PostWysłany: Sob Paź 23, 2010 7:31 am 
Offline

Rejestracja: Sob Paź 09, 2010 8:00 pm
Posty: 7
Pojazd: MZ
przy strojeniu 9500 też?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Kąt wpadania miszanki.
PostWysłany: Pon Paź 25, 2010 5:37 am 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 17, 2007 7:38 pm
Posty: 2230
Miejscowość: Oświecim-Gorzów
Pojazd: :
- VW Bora
- Husqvarna 125 SM
Też.

_________________
https://www.bikepics.com/members/bebak/
saalutuj


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Kąt wpadania miszanki.
PostWysłany: Pon Paź 25, 2010 1:36 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Nie do końca, ja pierdykam nie da się tego tak określić jakie dokładnie kąty mają być bo nigdy do końca nie wiadomo.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Kąt wpadnia mieszanki w 4 kanałowym cylindrze.
PostWysłany: Pią Lis 19, 2010 3:08 pm 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Lis 08, 2010 1:26 pm
Posty: 3
Pojazd: Simson 60/5/2Da
Generalnie powinno sie zachowywać kąt wpadania mieszanki około 30*.


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 17 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Zmiana oleju do mieszanki

Koval

8

2126

Wto Lip 13, 2010 8:14 pm

Koval Zobacz ostatni post

Brak nowych postów dodatkowe przeloty w cylindrze

jachu09

6

2103

Sob Cze 30, 2007 8:23 pm

Conqeror Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [023] Polerowanie kanału wydechowego w cylindrze

BlueRider

14

6334

Śro Mar 25, 2009 3:21 pm

smyk Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. dorabianie kanałów płuczących w cylindrze

hultaj

3

4521

Czw Sie 20, 2009 2:45 pm

hultaj Zobacz ostatni post

Brak nowych postów jak mozna podniesc osiagi w cylindrze w wsk 125??

gundik1

0

1344

Sob Wrz 25, 2010 6:25 pm

gundik1 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 21 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.064s | 24 Queries | GZIP : Off ]