Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Czw Mar 28, 2024 12:45 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 22 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Sprzęgło i wał i inne.
PostWysłany: Śro Gru 15, 2010 9:27 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Cze 20, 2009 4:52 pm
Posty: 143
Pojazd: Romet T3 <mocny plan>
MBK Booster Rocket
Małe pytanko odnośnie kosza sprzęgła w 027 i 019 oraz 023... Czy kosz sprzęgła i przełożenie kosza sprzęgła(w nie których katalogach części spotkałem się z nazwą "koło zamachowe") 019 i 027 oraz 023 są takie same??
Czy jest jakiś wał który można wsadzić do karterów 019 tak aby coś uzyskać?? (np. dłuższą żywotność wału przy lepszych cylindrach)
Jakie można wprowadzić modyfikacje?? myślałem nad cylindrem z Minarelli Vertical lub też horizontal...
Czy idzie jakoś odchudzić lekko magneto? wypełnić wał?


Ostatnio edytowany przez MarGo, Śro Gru 15, 2010 9:37 pm, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Sprzęgło i wał i inne.
PostWysłany: Śro Gru 15, 2010 9:37 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Sty 02, 2010 7:51 pm
Posty: 292
Miejscowość: łódz/brdów
Pojazd: .

Suzuki gs500 2004
Komar 3-1973r
Był:
Karpary 2-1988r
Chart 210-1990r
Yamaha DT 80 lc2 53v -1993
027 niema nic wspólnego z 019 ,023 s38 itd
to jest silnik od charta który został zaprojektowany żeby był zupełnie inny niż ogar,komar,kadet itp.
który w tamtym czasie miał straszną reputacje , no i 027 jest nowocześniejszy i lepiej wykonany

najlepszą modyfikacją do t3 będzie silnik 027


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Sprzęgło i wał i inne.
PostWysłany: Śro Gru 15, 2010 9:38 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Cze 20, 2009 4:52 pm
Posty: 143
Pojazd: Romet T3 <mocny plan>
MBK Booster Rocket
Nie chcę iść na łatwiznę i zmieniać silnik...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Sprzęgło i wał i inne.
PostWysłany: Śro Gru 15, 2010 9:41 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Sty 02, 2010 7:51 pm
Posty: 292
Miejscowość: łódz/brdów
Pojazd: .

Suzuki gs500 2004
Komar 3-1973r
Był:
Karpary 2-1988r
Chart 210-1990r
Yamaha DT 80 lc2 53v -1993
jak będziesz próbował zmienić na 027
to wcale nie będzie łatwizna


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Sprzęgło i wał i inne.
PostWysłany: Śro Gru 15, 2010 9:48 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Sie 04, 2010 2:30 pm
Posty: 786
Miejscowość: Lubaczów i okolice
Pojazd: Romet Ogar 200
Vw Passat :]
Silniki 019 oraz 023 są wykonane z marnych materiałów, przeróbki mające na celu zwiększenie mocy znacznie skracają żywotność tego silnika :] Jeżeli już to proponował bym 027 lub silnik z simsona :]

_________________
CHART taak


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Sprzęgło i wał i inne.
PostWysłany: Śro Gru 15, 2010 9:57 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Sty 02, 2010 7:51 pm
Posty: 292
Miejscowość: łódz/brdów
Pojazd: .

Suzuki gs500 2004
Komar 3-1973r
Był:
Karpary 2-1988r
Chart 210-1990r
Yamaha DT 80 lc2 53v -1993
lepiej kupić 027 bo nie jest tyle gorszy ile od simsona droższy
konkretnie od simsona ma większe dysze w gaźniku i kanały dolotowe
ale 027 jest bardziej elastyczny i w praktyce simson jest naprawdę naprawdę nie jest szybszy ani niema wiele lepszego kopa


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Sprzęgło i wał i inne.
PostWysłany: Śro Gru 15, 2010 9:59 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Cze 20, 2009 4:52 pm
Posty: 143
Pojazd: Romet T3 <mocny plan>
MBK Booster Rocket
Pytanie... tryby np. skrzyni dorabia się na tokarce czy frezarce? czy też sa to odlewy?? Mam całą nową skrzynie ZMD zakupioną jeszcze w latach 80... czy są jakieś możliwe przeróbki sprzęgła?? mam dwie przekładki i dwie tarcze sprzęgła, czy tarcze są takie same w 027 i 019?? nie chce zmiany silnika! to zbyt proste! mocowania wystarczy przespawać i dorobić... A ja chcę pobawić się tym silnikiem...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Sprzęgło i wał i inne.
PostWysłany: Śro Gru 15, 2010 11:23 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Sty 02, 2010 7:51 pm
Posty: 292
Miejscowość: łódz/brdów
Pojazd: .

Suzuki gs500 2004
Komar 3-1973r
Był:
Karpary 2-1988r
Chart 210-1990r
Yamaha DT 80 lc2 53v -1993
ale jesteś oporny ojapier napisałem że 027 niema nic wspólnego starszymi produktami zmd a w ogolę w charcie jedyna jest chyba tylko kranik taki sam jak w starszych rometach
jak chcesz zmienić sprzęgło to od 027 ale musiał byś być magikiem żeby je zamontować
bo porostu na chłopski lep" w komorze i ogoże zembotka doża jest na wole a w chorcie na odwrota ".(No dobra ,możne trochę bardziej po góralsku niż po chłopsku)
w charcie jest sprzęgło 3 tarczowe papierowe bez zapinek
odczep się od 027 nawet jednej zębatki z niego nie podpasujesz do 019
możesz podmienić zapłon z charta bo jest bezstykowy czyli taki jak się obecnie montuje w moto
Koła zębate "Dorabia się" na frezarce obwiedniowej z podzielnicą, ze względu na korekcje uzębienia ( wymiary zębów ) koła zębate produkuje dla danego zespołu.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Sprzęgło i wał i inne.
PostWysłany: Czw Gru 16, 2010 3:46 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Sie 04, 2010 2:30 pm
Posty: 786
Miejscowość: Lubaczów i okolice
Pojazd: Romet Ogar 200
Vw Passat :]
MarGo napisał(a):
nie chce zmiany silnika! to zbyt proste!

Bez doświadczenia to ty nawet nie przystępuj do jakich kolwiek przeróbek ojapier
Jeżeli chcesz się pobawić to proponuje piaskownice lokurva
Z rzeczy które możesz wykonać to ewentualnie 60 cm, przerobienie okien, zapłon od 027 jak wspomniał kolega, k60b dobre łożyska na silnik i powinno być <spoko>

_________________
CHART taak


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Sprzęgło i wał i inne.
PostWysłany: Czw Gru 16, 2010 7:20 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Cze 20, 2009 4:52 pm
Posty: 143
Pojazd: Romet T3 <mocny plan>
MBK Booster Rocket
MarGo napisał(a):
Pytanie... tryby np. skrzyni dorabia się na tokarce czy frezarce? czy też sa to odlewy?? Mam całą nową skrzynie ZMD zakupioną jeszcze w latach 80... czy są jakieś możliwe przeróbki sprzęgła?? mam dwie przekładki i dwie tarcze sprzęgła, czy tarcze są takie same w 027 i 019?? nie chce zmiany silnika! to zbyt proste! mocowania wystarczy przespawać i dorobić... A ja chcę pobawić się tym silnikiem...



Sory miałem na myśli 023 i 019... a napisałem 027... mój błąd... doświadczenie mam jeśli chodzi o budowę silników minarelli i P/G w skuterach... Biegówki to dla mnie bajka... Choć złożyłem już to 019 na sucho i wszystko obracało się jak należy... biegi troszkę opornie wchodziły ale myślę że można to na automacie ustawić...
Czy idzie dopasować tarcze sprzęgła z mocniejszych 50cc?? np z simsona, silników AM Minarelli??
czy każde łożyska 6203 mają identyczne wymiary?? z jakim luzem łożyska kupować C4 czy C3??


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Sprzęgło i wał i inne.
PostWysłany: Czw Gru 16, 2010 7:40 pm 
Offline
VIP
VIP

Rejestracja: Nie Lis 21, 2010 11:22 am
Posty: 758
Pojazd: corolla e11 1.4 kurwa stens luj gnuj w chuj monster enerdżi
amico
6203 to wymiar łożyska ojapier Tarcze od innego sprzęgła nie pasują, chłopie!

Nie masz nawet za co się zabierać, więc się nie zabieraj... taak

_________________
MOTORI MINARELLI taak
DEZAMET taak


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Sprzęgło i wał i inne.
PostWysłany: Czw Gru 16, 2010 8:18 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Lut 04, 2009 8:10 pm
Posty: 2984
Miejscowość: Mińsk Maz.
Pojazd: Fiat Maluch Town
Fiat Regata 1.7D
Wartburg 1.3
Innocenti Elba
Ford Cougar 2.0
Cytuj:
Czy idzie dopasować tarcze sprzęgła z mocniejszych 50cc?? np z simsona, silników AM Minarelli??

Co ty kombinujesz? Załóż to co masz i nie gadaj, z niczego innego nie podpasuje, amen.
Cytuj:
czy każde łożyska 6203 mają identyczne wymiary??

Jezus Maria. A Twoim zdaniem robiliby dowolne łozyska i na każdym grawerowaliby to samo oznaczenie ?


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Sprzęgło i wał i inne.
PostWysłany: Czw Gru 16, 2010 9:46 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Sty 02, 2010 7:51 pm
Posty: 292
Miejscowość: łódz/brdów
Pojazd: .

Suzuki gs500 2004
Komar 3-1973r
Był:
Karpary 2-1988r
Chart 210-1990r
Yamaha DT 80 lc2 53v -1993
MarGo napisał(a):
myślałem nad cylindrem z Minarelli Vertical lub też horizontal...
Czy idzie jakoś odchudzić lekko magneto? wypełnić wał?

chłopie zapomnij
a jak ztuningujesz 019 do stopnia gdzie seryjne sprzęgło nie wytrzyma to wszystko inne się rozleci <jupi> <jupi>
jak zbliżysz się do 027(ale bez tej elastyczności i momentu) to myślę że po tym wszystko trafi w pizd*****
te silnik na seryjnych osiągach nie mają za dużej wytrzymałości .
to że umiesz rozkręcić parę śrubek i z powrotem skręcić to nie zjadłeś wszystkie rozumy
jak widzę że chcesz robić koła zębatkę na tokarce to się załamuje
chyba nie wiesz co to tokarka no chyba że chcesz walce tworzyć


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Sprzęgło i wał i inne.
PostWysłany: Sob Gru 18, 2010 7:01 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Cze 20, 2009 4:52 pm
Posty: 143
Pojazd: Romet T3 <mocny plan>
MBK Booster Rocket
mam pytanie, czy z jakiegoś starszego sprzętu można dopasować obrotomierz do tego silnika??


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Sprzęgło i wał i inne.
PostWysłany: Sob Gru 18, 2010 8:55 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Sie 04, 2010 2:30 pm
Posty: 786
Miejscowość: Lubaczów i okolice
Pojazd: Romet Ogar 200
Vw Passat :]
Do obrotomierza trzeba mieć akumulator :] A potem można myśleć o przerobieniu go na 6v. Gdzieś widziałem przerobiony w ten sposób obrotomierz z poloneza ;)

_________________
CHART taak


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 22 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Inne Koło

Grooh

4

2471

Sob Maj 20, 2006 8:09 pm

SzyMZek Zobacz ostatni post

Brak nowych postów inne półki do teleskopów mz?

tomek_wifi

7

2562

Śro Mar 05, 2008 6:50 pm

tomek_wifi Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Stacyjka na kluczyk w Ogarze i inne zabezpieczenia

SMOG

9

6112

Czw Lip 28, 2005 11:53 am

Krzysiek17 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Jak wzmocnić sprzęgło

kamilkudlak

13

5588

Śro Lut 14, 2007 7:12 pm

apollan Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [Ogar 200] Sprzegło

pr0fun

6

3813

Sob Wrz 27, 2008 6:48 pm

pr0fun Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.052s | 24 Queries | GZIP : Off ]