Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

CYLINDER 8 kanałów?
https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/cylinder-8-kana-ow-t29050-15.html
Strona 2 z 2

Autor:  Marcinus [ Pon Sty 31, 2011 8:26 pm ]
Temat postu:  Re: CYLINDER 8 kanałów?

Noo dobra to jescze poszukam :D

Autor:  yazimoo [ Pon Sty 31, 2011 11:27 pm ]
Temat postu:  Re: CYLINDER 8 kanałów?

Co do tego cyla z allegro podanego w pierwszym poście lokurva Jeśli boost ma zasilanie z dolotu to bez membrany pozdro dla jeżdżącego, więcej wkurwiania niż jeżdżenia :D Tzn. problem będzie z dolnymi obrotami, pół dnia się manetką i ssaniem będziesz musiał bawić by go wkręcić.

Autor:  Marcinus [ Pon Sty 31, 2011 11:55 pm ]
Temat postu:  Re: CYLINDER 8 kanałów?

Acha czyli gra nie warta swieczki :D ^^

Autor:  yazimoo [ Wto Lut 01, 2011 12:13 am ]
Temat postu:  Re: CYLINDER 8 kanałów?

BEBAK napisał(a):
Poszukaj sobie fajnego zestawu i odłóż z ok. 250zł jeszcze na osprzęt. Albo daj komuś cyla do przerobienia ;)


Osprzęt dużo dużo więcej wychodzi, nie da się moim zdaniem tak wszystkiego na raz kupić/zrobić bo to jest mega wydatek tak na raz. Remont silnika no to liczmy wszystkie zużyte części to pewnie kosz sprzęgła, być może wał, obowiązkowo łożyska, do tego gaźnik, zapłon, wydech też nie jest powiedziane, że to będzie chodzić być może trzeba będzie innego wydechu do tego jakieś filtry uje muje po prostu cuda...

Jeszcze samego cyla trza zrobić, a dla Ciebie też jest to wydatkiem bo sam nie zrobisz. I to nie myśl sobie, że to jest założyć i jeździć, masa kombinacji, regulacji, filtrów, gaźników, dysz, wydechów no skomplikowana sprawa i tyle :P

Autor:  BEBAK [ Wto Lut 01, 2011 6:37 am ]
Temat postu:  Re: CYLINDER 8 kanałów?

Ja mu tam napisałem +/- na jakiś gaźnik/wydech używkę ! :D
Resztę to wiadomo że trza kupić bo to samo przez siebie wyjdzie :P

Autor:  leNmaN [ Czw Lut 03, 2011 12:02 pm ]
Temat postu:  Re: CYLINDER 8 kanałów?

yazimoo napisał(a):
Co do tego cyla z allegro podanego w pierwszym poście lokurva Jeśli boost ma zasilanie z dolotu to bez membrany pozdro dla jeżdżącego, więcej wkurwiania niż jeżdżenia :D Tzn. problem będzie z dolnymi obrotami, pół dnia się manetką i ssaniem będziesz musiał bawić by go wkręcić.



To raczej jest kanał centralny,nie zasilany z membrany.Znajduje się on naprzeciwko okna wydechowego,a jego głównym zadaniem jest czyszczenie komory spalania.

Autor:  yazimoo [ Czw Lut 03, 2011 1:42 pm ]
Temat postu:  Re: CYLINDER 8 kanałów?

Nie ucz ojca dzieci robić. Widzisz tam gdzieś membrane? Nie..Nie wiadomo jak jest zasilany bo po fotkach nie widać, może być zasilany prosto z dolotu co bez membrany cholernie pogarsza dolne obroty, czasem przy wyższym strojeniu bez bawienia się ssaniem nie wkręcisz go (powyżej 3000-3500rpm jest już git), a dzieje się tak dlatego, że cała mieszanka z płuków leci do gaźnika zamiast nad tłok i do komory spalania...Może on też być zasilany jak normalny płuk ze skrzyni korbowej ale musiała by być w tłoku odpowiednia dziurka zrobiona.

Bez lepszych fotek to można tak gdybać.

Autor:  Conqeror [ Nie Lut 06, 2011 9:41 am ]
Temat postu:  Re: CYLINDER 8 kanałów?

Zacznijmy od tego że kolega Marcinus nie ma simsona :]

60 - pojemność cylindra
4 liczba okien pluczacych
3 liczba okien wydechowych
M że cylinder jest sterowany za pomoca zaworu membranowego

Autor:  BEBAK [ Nie Lut 06, 2011 11:05 am ]
Temat postu:  Re: CYLINDER 8 kanałów?

szkp napisał(a):
60- pojemność, /4/- ilość płuków, /3- ilość okien wydechowych, M- membrana

Conqeror napisał(a):
Zacznijmy od tego że kolega Marcinus nie ma simsona :]

60 - pojemność cylindra
4 liczba okien pluczacych
3 liczba okien wydechowych
M że cylinder jest sterowany za pomoca zaworu membranowego


Po co 2x to samo pisać.... <lol>

Strona 2 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/