Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
SWAP Chart https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/swap-chart-t29898-15.html |
Strona 2 z 3 |
Autor: | dudu44 [ Wto Kwi 12, 2011 11:41 am ] |
Temat postu: | Re: SWAP Chart |
A patrzyłeś za silnikami z rg 80?? bo też nawet dobre |
Autor: | Aaa [ Wto Kwi 12, 2011 12:02 pm ] |
Temat postu: | Re: SWAP Chart |
patrzałem, ale ciężko taki silnik dostać. Za tymi co podał Jasio też patrzałem, ale max 1 silnik na allegro i jeszcze padlina. |
Autor: | Aaa [ Sob Kwi 16, 2011 2:32 pm ] |
Temat postu: | Re: SWAP Chart |
Stan na dzień dzisiejszy, czekam na lagi,felgi,silnik. Fajna pogoda to mnie zainspirowało żeby już to trochę rozebrać. |
Autor: | Aaa [ Sob Sty 07, 2012 9:42 pm ] |
Temat postu: | Re: SWAP Chart |
UPDATE ! http://www.youtube.com/watch?v=k9tRM3A07L4 |
Autor: | pawel1men [ Sob Sty 07, 2012 9:43 pm ] |
Temat postu: | Re: SWAP Chart |
Popraw link! |
Autor: | Aaa [ Sob Sty 07, 2012 10:00 pm ] |
Temat postu: | Re: SWAP Chart |
Gotowe. Ponadto dziś przerobiłem puszkę tą od strony filtra, mianowicie cały plastik gdzie była puszka filtra wywaliłem (ok 3 godziny roboty lutownicą żeby to jakoś wywalić i żeby wyglądało) w puszcze prawdopodobnie znajdzie się filtr polini evo ale to się wyjaśni w późniejszym czasie. Idzie do mnie chłodnica z Suzuki RG80, elektryka i akumulator. |
Autor: | Conqeror [ Nie Sty 08, 2012 11:12 am ] |
Temat postu: | Re: SWAP Chart |
Tarcza z przodu w pelni sprawna ? Widze że modyfikacje w silniku dość ciekawe, ciekawe ile to wyciśnie |
Autor: | Aaa [ Nie Sty 08, 2012 11:27 am ] |
Temat postu: | Re: SWAP Chart |
Tarcza z przodu w stanie średnim jedyne co muszę zrobić to klocki wymienić. Co do silnika to tak jak w opisie filmu: Cylek Airsal 70 Gaźnik Dellorto 21 Podobno wzmacniany wał Filtr powietrza Polini Evo ( taki - http://tuning.pl/_tuning_Nowy_wyscigowy ... 3490_.html) Tylko jak go zamawiałem nie wiedziałem że on taki duży i jeszcze nie wiem gdzie będzie zamocowany. Są 2 opcje albo w puszce filtra albo poprowadzony zostanie na zewnątrz motorka. Wydech Leo Vince (Kupiłem go za 300zł ze względu na ten defekt i po znajomości w pewnej firmie nawinęli mi nową blachę nierdzewną na to. Ogólnie wydech raczej nie do kupienia bynajmniej w polce ( może się mylę, ale nigdy nie widziałem drugiego takiego) Potem oczywiście bd trzeba kombinować z mniejszymi/większymi zębatkami i dyszami gaźnika. Gdy derbi bd już na ukończeniu kupię albo nowe sprzęgło albo membranę. Szacuję że charkieta poleci ok 110km/h |
Autor: | pawel1men [ Nie Sty 08, 2012 11:47 am ] |
Temat postu: | Re: SWAP Chart |
Czy ten silnik nie siedział kiedyś w romecie 50t1 , albo w ogarze 205 , bo widziałem kiedyś na allegro i pamiętam ten wydech |
Autor: | Aaa [ Nie Sty 08, 2012 11:57 am ] |
Temat postu: | Re: SWAP Chart |
Tak to jest silnik z tego ogara. Tylko że ja zabrałem sam silnik bez ogara |
Autor: | Aaa [ Wto Kwi 24, 2012 7:11 pm ] |
Temat postu: | Re: SWAP Chart |
jakby kogoś interesowało |
Autor: | dudu44 [ Śro Kwi 25, 2012 8:11 am ] |
Temat postu: | Re: SWAP Chart |
I co kończysz powoli projekt?? |
Autor: | Aaa [ Sob Maj 19, 2012 12:16 pm ] |
Temat postu: | Re: SWAP Chart |
powoli się robi, Pucha wyrzeźbiona, wahacz wyprostowany na prasie, dystans na kole tylnim zrobiony bo łańcuch szedł pod ukosem więc są wsadzone 2 zębatki. 3 nowe szpilki do zębatki wytoczone, w przyszłym tygodniu dostane od tokarza nowe dystanse do koła. Z cylindra wyciągnięta ukręcona śruba (palnikiem), kupiłem wajchę zmiany biegów, toczona jest nowa szpila wahacza. Muszę zamówić stacyjkę z derbi. Wymienione łożyska w kole tył, zacisk przód zreanimowany. Muszę kupić nowe kloce + szczęki + opona tył. przerobić mocowania silnika bo wyszło pod ukosem trochę też. Powoli się robi. Moto teraz robie na warsztacie samochodowym gdzie mam praktyki i mam dostęp do prasy, spawarek i innych narzędzi. |
Autor: | dav6030 [ Czw Sie 23, 2012 1:36 pm ] |
Temat postu: | Re: SWAP Chart |
I co są jakieś postępy ? |
Autor: | Patryk82 [ Pon Sie 27, 2012 11:23 pm ] |
Temat postu: | Re: SWAP Chart |
Umarło, brak kasy chyba, tak gdzieś czytałem |
Strona 2 z 3 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |