Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

Profesjonalny tuning silnika
https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/profesjonalny-tuning-silnika-t317-60.html
Strona 5 z 21

Autor:  Conqeror [ Wto Maj 23, 2006 6:13 am ]
Temat postu: 

mowielm ze to ten tunig dziala !!!!

Np: Taki koles w Yamche mial na palskich 12 tys obrt a na wypuklych tylko 10 tys obrt.

Niewiem co w z tym zoribcie ale to co poakzalem jest prawda !!!

Autor:  omnia2005 [ Wto Maj 23, 2006 8:48 am ]
Temat postu: 

Piłuj piłuj Powiększysz komorę spalania co oznacza, że zmniejszysz stopień sprężania Moc spadnie na 100% Pozdro

Kiedyś były takie tłoki z grzybkami na denku ale służyło to zapobieżeniu podstawowej wady 2taktów - mieszania się spalin z nową porcją mieszanki
Taki tłok wyglądał ja "oblizany z jednej strony lód"

Co do podpiłowywania tłoka - jest opcja jak ktoś nie chce się bawić w tuning cylindra
Podpiłowuje się na wysokości okien kanałów płuczących - na szerokośc tych kanałów
+ szlifowanie i polerka tak by nie uszkodzić pierścieni
Pozwala to napełnić szybciej komorę spalania
Ale Ale Ale - każde zmniejszenie tłoka od strony denka oznacza zwiększenie komory spalania co daje efekt jak wyżej pisałem

Autor:  Conqeror [ Wto Maj 23, 2006 1:00 pm ]
Temat postu: 

Przed chiwlą sie przejechałem . Wysoki moment obrotowy to jesden z plusów . Przywrócić st. spreżanai mozna przez paln glowicy lub cylindra . A wiec obroty wzrosąna i jak spilujecie to st . sprezania tez troche czylio moc.

Nie weim ale ja podałem swój pomysł , macie jeszcze jakieś ?

Autor:  bolzz [ Wto Maj 23, 2006 1:14 pm ]
Temat postu: 

hahaha a to o momencie a to o mocy piszesz, a niby jak to mierzysz ? :D moze mniej oleju niechcacy wlales do paliwa i stad jakies "przyrosty" "D

Autor:  Conqeror [ Wto Maj 23, 2006 1:16 pm ]
Temat postu: 

bo to czuc . a oleju zawsze leje tyle samo i jest nim mixol . Jak nie chesz to nie rob

Autor:  bolzz [ Wto Maj 23, 2006 1:17 pm ]
Temat postu: 

no ale "czuc" to tylko subiektywna ocena :D

Autor:  marcinpc [ Wto Maj 23, 2006 1:18 pm ]
Temat postu: 

omnia2005 napisał(a):
Kiedyś były takie tłoki z grzybkami na denku

Chyba w silniku WFM jest taki tłok ale nie dam sobie głowy uciąć, co do pomysłu Conqerora jestem sceptyczny.

Autor:  Conqeror [ Wto Maj 23, 2006 1:19 pm ]
Temat postu: 

leje tyle samo i mixol . jak nie chesz to nie rob . bo jak by przeiz bylo gorzej to bym chyab zmeinil tlok na orginalny , prwda ? I zrobilem 2 tankowania

Autor:  SzyMZek [ Wto Maj 23, 2006 1:22 pm ]
Temat postu: 

Niebardzo chce mi się w to wierzyć że powiększenie komory spalania da coś mocy.
Stosowanie oleju markowego może dać troche Vmax. sam tego doświadczyłem(w tych samych warunkach i przy tej samej pogodzie:
MixolS-Vmax65km/h
Z piły motorowej nie pamiętam nazwy-70km/h

Autor:  Conqeror [ Wto Maj 23, 2006 1:25 pm ]
Temat postu: 

Husharna ? a ma kopa , a co ja sie pytam ty masz simsona :/

Autor:  omnia2005 [ Wto Maj 23, 2006 1:57 pm ]
Temat postu: 

Do: marcinapc
Ja też jestem sceptyczny co do takiego poprawiania natury
Zawsze wydawało mi się, że od stopnia sprężania zależy moc silnika
Jak ja robiłem tuning swojego to starałem się osiągnąć dwa cele Podnieść stopień sprężania - planowanie głowicy i podkowa w skrzyni korbowej oraz szybkoobrotowość całości układu tłokowo - korbowego Stąd też wszystko wypolerowane, żadnych progów, wylewek z formy, etc.
Załuję, że nie wypolerowałem korbowodu - ale nowy wał był taki ładny i nie chciałem naruszyć wyważenia wału

Autor:  apollan [ Wto Maj 23, 2006 2:50 pm ]
Temat postu: 

Powtarzam bzdura. wieczorem usunę wszystkie zbędne posty z tego tematu.

a Ty Conqeror, dalej będziesz pisał takie głupoty to polecisz z tego forum tak jak poleciałeś z... wiesz skąd poleciałeś...

Autor:  marcinpc [ Wto Maj 23, 2006 6:23 pm ]
Temat postu: 

apropo tej dziurki na środku tłoka - znalazłem dziś taki tłok który kiedyś tam kupiłem i jeździłem na nim jakis czas, założyłem go i jakoś nic nie czuje różnicy... dodam że poprzedni tłok był bez zadnych dziurek, dodatkowo byl przeze mnie odchudzony na nóżkach

Autor:  Conqeror [ Wto Maj 23, 2006 7:34 pm ]
Temat postu: 

apollan napisał(a):
Powtarzam bzdura. wieczorem usunę wszystkie zbędne posty z tego tematu.

a Ty Conqeror, dalej będziesz pisał takie głupoty to polecisz z tego forum tak jak poleciałeś z... wiesz skąd poleciałeś


jak nie jezdizles to nie wiesz prawda ?

to se kasuj ale to jest szantaż widze ze niecyzm nie roznisz sie od tamtych

marcinpc napisał(a):
apropo tej dziurki na środku tłoka - znalazłem dziś taki tłok który kiedyś tam kupiłem i jeździłem na nim jakis czas, założyłem go i jakoś nic nie czuje różnicy... dodam że poprzedni tłok był bez zadnych dziurek, dodatkowo byl przeze mnie odchudzony na nóżkach

]
Jak nic nie daje to trudno , wiec ten pomysl mozemy wykluczyc

[ Dodano: 23 Maj 2006, 19:39 ]
o musze doadac ze na tym tloku mniej mi sie silnik grzeje . To mi sie tez podoba :)

Autor:  apollan [ Śro Maj 24, 2006 7:37 am ]
Temat postu: 

dobra, poswiece jeden tłok i obaczymy.

Strona 5 z 21 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/