Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
Tuning Ogar 200 [223] https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/tuning-ogar-200-t32199.html |
Strona 1 z 1 |
Autor: | ogar205 [ Śro Paź 26, 2011 3:37 pm ] |
Temat postu: | Tuning Ogar 200 [223] |
Cześć! Mam pytanie. Gdzie dostanę taką głowicę i cylinder??? http://iv.pl/images/17704097288061188486.jpg Czytałem że na takim sprzęcie jawka jedzie do 90km/h. Mam jeszcze pomysł, żeby wychromować cylinder od środka, tłok, pierścienie no i oczywiście wał. Czytałem, że te części są dożywotnie. I tu mam pytanie. Jak wychromować te części? Czy może są gdzieś na necie takie??? Proszę o pomoc. |
Autor: | Lukaaas [ Śro Paź 26, 2011 4:14 pm ] |
Temat postu: | Re: Tuning Ogar 200 [223] |
Było.. przeszukał cały dział. 90km/h widzę ambitnie, ale nie realnie.. Chyba że w silniku zostanie zmienione 90% części, co wiąże się z ogromnymi kosztami. |
Autor: | ogar205 [ Śro Paź 26, 2011 5:03 pm ] |
Temat postu: | Re: Tuning Ogar 200 [223] |
No a z tym chromem na cylindrze, pierścieniach i wale??? |
Autor: | melo999 [ Śro Paź 26, 2011 7:01 pm ] |
Temat postu: | Re: Tuning Ogar 200 [223] |
ale czym chcesz pochromować sprejem ? |
Autor: | Wojtek666 [ Śro Paź 26, 2011 7:07 pm ] |
Temat postu: | Re: Tuning Ogar 200 [223] |
melo Hm, w sumie sam się ostatnio zastanawiałem, 'co by było gdyby' gdyby tak pochromować tuleję? |
Autor: | melo999 [ Śro Paź 26, 2011 7:41 pm ] |
Temat postu: | Re: Tuning Ogar 200 [223] |
wiem o jaki chrom chodzi tak tylko zażartowałem. Większość pierścieni są chromowane z oryginału, bo w moim piaggio na pewno ostatnio nowe kupowałem i wiem. |
Autor: | Artizzz [ Śro Paź 26, 2011 9:46 pm ] |
Temat postu: | Re: Tuning Ogar 200 [223] |
tłok z duraluminium do chromu? powodzenia podobnie z wałem i pierścieniami - pozdro szejset! Chociaż co do pierścieni to się nie upieram, być może fabryka je czymś galwanizuje. Kiedyś omskło mi się o uszy o chromowanej tuleji cylindra, a było to w jakimś rasowanym silniku z prawdziwego zdarzenia - ale nie w łogrze! Był to jednak chrom techniczny, który jest cholernie drogi i na pewno kilkukrotnie by przedrożył wartość Twojego Ogara. |
Autor: | ogar205 [ Czw Paź 27, 2011 2:43 pm ] |
Temat postu: | Re: Tuning Ogar 200 [223] |
A wiecie gdzie można nabyć coś takiego jak na zdjęciu w pierwszym poście??? A to co do chromu to by było żeliwne |
Autor: | Artizzz [ Czw Paź 27, 2011 3:12 pm ] |
Temat postu: | Re: Tuning Ogar 200 [223] |
Ktoś to ponoć w czeskim necie / sklepie widział. Był kiedyś na forum podobny wątek. Nadal jednak nie widzę sensowności chromowania wału |
Autor: | plusminus [ Czw Paź 27, 2011 7:44 pm ] |
Temat postu: | Re: Tuning Ogar 200 [223] |
Cr techniczny wcale nie jest taki drogi. Wprawdzie jeszcze nie oddawałem swojego cylindra do chromowania, to w najbliższym czasie to uczynię i zdam relację i ile zapłaciłem. Chromem pokryjesz tylko tuleję cylindrową, pokrywanie innych części nie ma sensu. Cr techniczny zmniejszy o wiele tarcie oraz jest on dosyć twardy (70 hrc), więc wytrzymałość cylindra wzrośnie, maksymalna powłoka wynosi 1mm na całą średnicę tulei, więc nawet dosyć dużo. Chociaż nie widzę w jakim celu chromować cylinder z oryginalnego silnika.. |
Autor: | Garry1 [ Pią Paź 28, 2011 3:54 pm ] |
Temat postu: | Re: Tuning Ogar 200 [223] |
Artizzz, tłok jest siluminu a nie duraluminium ;p Pochromować, owszem, można ale nie ma to najmniejszego sensu. Lepiej na-anodować tłok, i pokryć dwusiarczkiem molibdenu (Mo2Si). Lub najprościej, dopasować z innego wysilonego silnika Chromowanie tulei, moim zdaniem kolejny bezsens, nie osiągniesz takiej mocy by było ci to potrzebne. W cylindrach na nikasilu chromuje się same alu, ale koszta, przynajmniej 600-700 zł... Pierścienie są chromowane, zwiększa to ich trwałość Co do głowicy to planuje taką stworzyć, także obserwuj dział sprzedam na pewno się kiedyś pojawi, taniej niż w czechach |
Autor: | plusminus [ Pią Paź 28, 2011 4:10 pm ] |
Temat postu: | Re: Tuning Ogar 200 [223] |
Garry1 napisał(a): Chromowanie tulei, moim zdaniem kolejny bezsens, nie osiągniesz takiej mocy by było ci to potrzebne. W cylindrach na nikasilu chromuje się same alu, ale koszta, przynajmniej 600-700 zł... Chrom, to chrom, a nicasil, to nicasil. Nicasil jest o wiele droższy i jest to mieszanina niklu zawierającego rozproszone ziarna węglika krzemu. No i aluminium z tego co mi wiadomo nie da się pochromować, ponieważ chrom się na nim nie trzyma.. |
Autor: | Garry1 [ Wto Lis 01, 2011 11:06 am ] |
Temat postu: | Re: Tuning Ogar 200 [223] |
Ok, moje nie doczytanie z tym nikasilem;) Co do chromowania aluminium to raczej jest to możliwe bo kiedyś w jakimś programie typu "operacja tuning" mówili właśnie że felgi alu chromowane ale było to cholernie drogie |
Autor: | Pelas [ Czw Lis 10, 2011 8:25 pm ] |
Temat postu: | Re: Tuning Ogar 200 [223] |
tak tylko to aluminium najpierw trzeba pokryć miedzią itd itd bo chrom się alu nie trzyma, i jest wielkie prawdopodobieństwo że alu się stopi czy coś jednym słowem mówiąc ryzykowna operacja.. do tego luzy montażowe się zmniejszą i to tez trzeba ogarnąć nie ? |
Autor: | Garry1 [ Czw Lis 10, 2011 10:44 pm ] |
Temat postu: | Re: Tuning Ogar 200 [223] |
"...alu się stopi czy coś..." no właśnie czy coś... alu się topi przy około 600 stopniach, gdyby tyle było w silniku to sory ale nie pojeździlibyśmy wcale... |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |