Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pon Kwi 29, 2024 4:15 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 36 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: SWAP Chart
PostWysłany: Nie Mar 27, 2011 7:00 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Nie Sie 08, 2010 10:24 am
Posty: 47
Pojazd: Chart 210, kadet M781, motorynka M1, pegaz M750, polo M760
Siema, Mam zamiar wsadzić do mojego charta silnik z derbi gpr 70ccm. Co o tym sądzicie, dużo jest roboty z przeróbkami ramy?? Ma ktoś tu na forum charta z mocniejszym sercem i pomógł by mi? Wasze opinie,porady,pomysły i komentarze.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: SWAP Chart
PostWysłany: Czw Kwi 07, 2011 7:23 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Lis 04, 2010 5:46 pm
Posty: 68
Pojazd: Gilera SMT 70cc,Romet Kadet 60/4M am5 edition!!
Na youtubie koleś ma w chrcie silnik z sendy to sie go zapytaj co i jak.A tak w ogóle to ja mam minarelli am5 w charcie, bardzo fajnie się jeżdzi:D
Jeśli chcesz taki silnik to pasowałoby chamulce lepsze najlepiej tarcze na przód bo ogywinalne chamulce wymiekaja


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: SWAP Chart
PostWysłany: Pią Kwi 08, 2011 3:23 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Paź 14, 2009 7:55 pm
Posty: 217
Miejscowość: Łosice
Pojazd: WSK125,Chart(silnik MBX80),Mińsk,Nsr 125(sprzedam na części)
ja miałem silnik Hondy mtx 80,służę radą ;)

_________________
Chart 80ccm LC 10hp,5biegów...... YEAH!!! ;)


Dobra Wuma nie jest zła ;p
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/WSK/125/52693" target="_blank


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: SWAP Chart
PostWysłany: Nie Kwi 10, 2011 10:41 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Nie Sie 08, 2010 10:24 am
Posty: 47
Pojazd: Chart 210, kadet M781, motorynka M1, pegaz M750, polo M760
a jakie koła przypasują do charta ? (tarcza na przodzie)
dudu44,Jasio125 - Dużo potrzeba czasu/przeróbek na wsadzenie takiego silnika??
I co trzeba przerabiać?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: SWAP Chart
PostWysłany: Nie Kwi 10, 2011 2:48 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Lis 04, 2010 5:46 pm
Posty: 68
Pojazd: Gilera SMT 70cc,Romet Kadet 60/4M am5 edition!!
Ja silnik z bratem włożylem do ramy w 1 dzień.Dzień wcześniej wszystko rozplanowałem a na nastepny robiłem.Praca na tym zajeła mi ok.12h.Najlepiej jest miec instalacje z aprilii rs(ja taa posiadałem)lub innego motoroweru z tym silnkiem i włożyć ją do Charta bo pasuje.Koła posiadam od KTM-a ale niewiem jakiego modelu.Posiadają tarcze w przednim kole a teraz robie jeszcze tarczę do tyłu.
Jakbyś miał jakieś pytania to pisz na PW


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: SWAP Chart
PostWysłany: Nie Kwi 10, 2011 3:05 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Nie Sie 08, 2010 10:24 am
Posty: 47
Pojazd: Chart 210, kadet M781, motorynka M1, pegaz M750, polo M760
A jak z kosztami? chodzi mi o jakieś dodatkowe koszta ( nie silnik). Aha i czy mocowania trzeba przespawać?? Co do elektryki, to co trzeba mieć żeby było ładowanie, rozrusznik światła? (chodzi mi o cewki, moduły czy coś podobnego)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: SWAP Chart
PostWysłany: Nie Kwi 10, 2011 3:16 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Lis 04, 2010 5:46 pm
Posty: 68
Pojazd: Gilera SMT 70cc,Romet Kadet 60/4M am5 edition!!
Mocowania miełem na początku przykręcane do oryginalnych o charta ale teraz będę spawał.Żeby silnik odpalić trzeba moduł , regulator napięcia , akumulator i chyba tyle(w tym momencie dokładnie nie pamiętam czy jeszcze coś potrzebne do odpalenia musiałbym sprawdzić)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: SWAP Chart
PostWysłany: Nie Kwi 10, 2011 5:16 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Nie Sie 08, 2010 10:24 am
Posty: 47
Pojazd: Chart 210, kadet M781, motorynka M1, pegaz M750, polo M760
Miałbyś może zdj twojego charta z tym silnikiem?? Ja dopiero będę kupować silnik, ale wolę już sobie wszystko powoli po planować, dowiedzieć co i jak. Czyli silnik masz przykręcony do oryginalnych mocowań?? Jakie osiągi silnika w tym charcie masz??


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: SWAP Chart
PostWysłany: Pon Kwi 11, 2011 3:10 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Lis 04, 2010 5:46 pm
Posty: 68
Pojazd: Gilera SMT 70cc,Romet Kadet 60/4M am5 edition!!
Osiągów dokładnie nie zmierzyłem ale myśle ze ponad 100 km/h.A zdjęcia moge wrzucić wieczorem


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: SWAP Chart
PostWysłany: Pon Kwi 11, 2011 3:12 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Nie Sie 08, 2010 10:24 am
Posty: 47
Pojazd: Chart 210, kadet M781, motorynka M1, pegaz M750, polo M760
ok wrzuć, zrób zdj jak jest silnik przymocowany


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: SWAP Chart
PostWysłany: Pon Kwi 11, 2011 5:30 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Paź 14, 2009 7:55 pm
Posty: 217
Miejscowość: Łosice
Pojazd: WSK125,Chart(silnik MBX80),Mińsk,Nsr 125(sprzedam na części)
mój Chart z silnikiem hondy latał ponad 100km/h ;] odradzam Ci wsadzania silnika am6,bo części cholernie drogie i nie wyrobisz na to po prostu,a i oryginalny silnik nie będzie miał mega mocy ;/
Proponuje Ci iść moją drogą,wsadź silnik japoni 80ccm np,Honda MTX (powietrzaka Ci radzę bo mniej kłopotu z miejscem na chłodnice i nie musisz spawać z przodu mocowania,a w przypadku LC tak jak u mnie to było więcej kombinowania),Yamaha DT,Suzuki ts(moce około 15 koni co powinno Ci starczyć). Te silniczki wyglądają jak 50ccm i nikt się nie skapnie.A i gwarantuje Ci że osiągami są lepsze niż te nowe 50ccm choć mają już grubo ponad 20 lat. O kosztach utrzymania takiego silnika to nie muszę nikogo przekonywać bo są dużo tańsze niż Am6.Powiem więcej,za cenę samego silnika AM6 kupisz silnik (wymienianych przeze mnie wyżej modeli ) z osprzętem + pełna elektryka która Ci będzie potrzebna czyli cała wiązka.Minusem będzie to że palisz z kopniaka,ale dla mnie to głupota rozrusznik w dwusuwie.Tyle o silniku,zastanów się dobrze dwa razy zanim wybierzesz silnik,dobrze Ci radzę.
Jeśli chodzi o ramę to spawaj nowe,grubsze mocowania,nie kombinuj z oryginałami bo to za cienkie jest.Koszta są żadne jeśli ktoś ma trochę sprzętu i chęci,o czas pracy nie powinieneś pytać bo im dłużej przy tym posiedzisz to lepiej będziesz miał zrobione....

_________________
Chart 80ccm LC 10hp,5biegów...... YEAH!!! ;)


Dobra Wuma nie jest zła ;p
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/WSK/125/52693" target="_blank


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: SWAP Chart
PostWysłany: Pon Kwi 11, 2011 6:18 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Nie Sie 08, 2010 10:24 am
Posty: 47
Pojazd: Chart 210, kadet M781, motorynka M1, pegaz M750, polo M760
A silnik derbi gpr 70 ?? To podobno nie am6 tylko coś innego. Podobno spisuje się lepiej niż silniki am6? No i nie dysponuje za dużą gotówką a ten silnik z derbi z osprzętam za 400zł mam, opłaca się? No i muszę zostawić $ na jakieś koła z tarczą z przodu. Pooglądam na allegro silniki tych modeli co proponujesz.

--------- Pon Kwi 11, 2011 9:46 pm Połączono ---------

Aha, i co myślicie o tych felgach http://allegro.pl/kawasaki-ar-80-felgi- ... 68249.html wejdą?
Wymiary które mi wysłał -
Koło przednie:
Opona 3.00-18
Szerokość felgi w miejscu ośki: 125mm
długość ośki (całkowita) : 210mm
Średnica ośki 12mm

Koło tylne:
Opona 3.00-18
Szerokość felgi w miejscu ośki wraz z dystansami: 170mm
Szerokość felgi w miejscu ośki bez dystansów: 130mm
długość ośki (całkowita) : 210mm
Średnica ośki 12mm


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: SWAP Chart
PostWysłany: Pon Kwi 11, 2011 9:10 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Paź 14, 2009 7:55 pm
Posty: 217
Miejscowość: Łosice
Pojazd: WSK125,Chart(silnik MBX80),Mińsk,Nsr 125(sprzedam na części)
Do derbi też strasznie drogie części,a za 400zł to jakieś padło musi być.... ale zrobisz jak uważasz.
Jak chcesz to części z Charta co mam w awatarze są na sprzedasz... Jak chcesz fele i przednie zawieszenie to napisz na PW.

a z tym Derbi to musi być zwykłe 50ccm tylko z tuningowym cylem, to chyba sam sie domyśl że do ruina za tą cenę bo za 400 to takie cylindry chodzą... Derbi odradzam bo kumpel ma sendę po tunie i ceny części go rujnują...

_________________
Chart 80ccm LC 10hp,5biegów...... YEAH!!! ;)


Dobra Wuma nie jest zła ;p
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/WSK/125/52693" target="_blank


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: SWAP Chart
PostWysłany: Pon Kwi 11, 2011 11:14 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Lis 21, 2005 9:16 pm
Posty: 1086
Miejscowość: Ozorków
Pojazd: Opel Astra 1.4
Suzuki RG 80
ja dałem silnik od Yamahy RD/ DT 50 MX. W oryginale jeżdzi jak dobry simson, wiec trzeba troche przerobić. Ja taki kupiłem za 250 zl, cylinder airsal za 200zl, podrobe za 75 zl, 5 biegowy osiągi około 100 km/h. Ale tak jak kolega mówi lepjej od mtx 80 ostatnio mozna tanio wyrwać a rozwiercić można do jakiś 100 110 cm3 ?

_________________
http://www.bikepics.com/members/conqeror/

SUZUKI RG 125 YPVS
Opel Astra 1.4 MPI


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: SWAP Chart
PostWysłany: Wto Kwi 12, 2011 6:04 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Nie Sie 08, 2010 10:24 am
Posty: 47
Pojazd: Chart 210, kadet M781, motorynka M1, pegaz M750, polo M760
Ja daje 400 zł + rometa pegaza, za silnik chciał 750 ale się z nim dogadałem na wymiane + dopłata. Silnik podobno z cylem airsala 70, wał wzmocniony i gaźnik 21 ( albo 19 nie pamiętam) Poszukam jeszcze innych silników.


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 36 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów ogar 205 swap

wariat1753

11

5502

Śro Wrz 29, 2010 11:01 am

wariat1753 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Swap 023 na 027 ogar 205

666DylaN666

2

2354

Pon Maj 09, 2011 11:05 am

reso Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Motorynka SWAP (silnik wsk 125 [3])

Ficaq

2

3227

Sob Lis 05, 2011 11:07 pm

stunterKapi Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Swap silnika 223 do rometa kadeta, możliwość powrotu do org.

jurek-673

13

5415

Wto Wrz 27, 2011 11:02 pm

Conqeror Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Avanti Kobra 3g swap na silnik simsona lub 139fmb

pawelswdnpoznanska

0

13221

Sob Sie 23, 2014 1:45 pm

pawelswdnpoznanska Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 31 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.063s | 24 Queries | GZIP : Off ]