Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Nie Kwi 28, 2024 9:26 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 23 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Cylinder !!!
PostWysłany: Śro Maj 09, 2007 6:50 pm 
Offline

Rejestracja: Śro Maj 09, 2007 6:47 pm
Posty: 5
Miejscowość: asd
JAk myslicie ten cylinder beidze dobry ,slyszalem ze 2 piersconkowy bedzie lepszy co wy otym sadzicie ,...ps te cylindry sa sprowadzane z wegier!! oplaca sei ??jak myslicie

http://www.allegro.pl/item189964650_jaw ... 60ccm.html


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Maj 09, 2007 6:53 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców

Rejestracja: Czw Maj 05, 2005 2:33 pm
Posty: 2390
Miejscowość: Bytom/Lubliniec
Pojazd: VW Golf Mk3 1.9td '92,
3xMr01 Ryś'58,'59,'60 :]
Były ;( :
Romet Ogar 200'86 (223 70ccm),
Yamaha RD 350 YPVS '90
Jak dla mnie rewelacja, sam bym kupił gdybym wiedział wcześniej.

_________________
There are two kinds of motorbikes: two strokes, and four jokes. taak

Uczyłem się indyjskich tradycji, szukałem wyciszenia, ćwiczyłem jogę, uczyłem się "Kamasutry", spróbowałem herbatę "Lipton" i zdecydowałem dalej pić wódkę. takk


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Maj 09, 2007 6:55 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
Cena nie jest wygórowana, poczujesz lepsze "pociągnięcie"

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Maj 10, 2007 8:48 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 25, 2007 5:52 pm
Posty: 258
Miejscowość: Górny Śląsk
Tłok trzema pierścieniami da trochę lepszą kompresję i lepsze odprowadzanie ciepła z tłoka.

_________________
Jawa TS350/638.1


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Maj 10, 2007 9:11 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Czw Maj 10, 2007 8:58 pm
Posty: 10
Miejscowość: rzeszów
na którym tłoku 2 czy 3 pierścieniowym mamy większa moc

_________________
123456789


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Maj 10, 2007 9:47 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lis 04, 2006 6:42 pm
Posty: 423
Miejscowość: Łódź
Gdzieś wyczytałem że sprężanie jest takei samo, ale tarcie większe. Czyli nawet troszke mozemy straciuc na tłoku trzy pierścienowym


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Maj 11, 2007 7:48 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Nie Kwi 08, 2007 7:55 pm
Posty: 23
Miejscowość: konotop
lepszy jest ten z dwoma pierścieniami bo są mniejsze opory a spręzanie takie samo


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Maj 11, 2007 12:10 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Maj 16, 2006 7:10 pm
Posty: 620
Miejscowość: Słupsk
natomiast moje informacje trochę odbiegają od tego co piszecie ;)

w oryginalnych jawkach (v masz dochodzący do 80km/h ) były tłoki 3 pierścieniowe.mówie tu o jawkach mustang,jawkach 50 itp.natomiast w blokowanych polskich ogarach tłok miał 2 pierścienie ;) wyciągnijcie wnioski :D



no to aby nie było zbędnych pytań :przy większych obrotach musi być lepsza kompresja aby tą moc z niego uzyskać(oryg czeski silniki dochodziły do 7000,polskie 4000),tak więc jak odblokowuje się polski silnik wypada dać do niego 3 pierścieniowy tłok ;]

_________________
brum x100/s=mÃłj tłumik


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Maj 11, 2007 1:02 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców

Rejestracja: Czw Maj 05, 2005 2:33 pm
Posty: 2390
Miejscowość: Bytom/Lubliniec
Pojazd: VW Golf Mk3 1.9td '92,
3xMr01 Ryś'58,'59,'60 :]
Były ;( :
Romet Ogar 200'86 (223 70ccm),
Yamaha RD 350 YPVS '90
kroczus masz błędne info!

gadałem z paroma Czechami i potwierdzają, że dwupierścieniowe są lepsze.

Zresztą sam zmierzyłem i sprężanie jest takie samo, a na obroty wkręca się dużo łatwiej - mniejsze tarcie.

Zresztą zobacz ile pierścieni mają silniki sportowe, przejrzyj tuning silnika jawki.

pozdro

_________________
There are two kinds of motorbikes: two strokes, and four jokes. taak

Uczyłem się indyjskich tradycji, szukałem wyciszenia, ćwiczyłem jogę, uczyłem się "Kamasutry", spróbowałem herbatę "Lipton" i zdecydowałem dalej pić wódkę. takk


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Maj 11, 2007 9:24 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lis 04, 2006 6:42 pm
Posty: 423
Miejscowość: Łódź
Ale tez skoro niby na 3 pierscienowym ma lepsze sprezanie to maxmalne obroty mniejsze. Ale 2 pierścienowy jest lepeszy


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Maj 11, 2007 10:07 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Wrz 09, 2006 1:30 pm
Posty: 770
Miejscowość: Wałbrzych
Pojazd: łyżworolki
sam mam 3 piescieniowy i nie nazekam na niskie obroty :P ale wydaje mi sie ze miki1002, i apollan, mają racje. Popatrzcie na współczesne sQterki one mają tylko 1 pierscien i naprawde dają rade :D

_________________
moje PJ i BikePics.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Maj 11, 2007 10:15 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
nom a na czeskim schemacie silniczka też są 2 pierścienie narysowane :P


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Maj 12, 2007 12:58 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lis 04, 2006 6:42 pm
Posty: 423
Miejscowość: Łódź
Tez miałem 3 pierścieniowy i nie narzekałem, a na obroty wkrecał sie najlepiej z całej wiochy:D


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Maj 27, 2007 8:31 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Maj 21, 2007 11:26 pm
Posty: 259
Miejscowość: Znin
Ja mialem tlok z 2 pierscieniami.potem z 3 i roznicy nie bylo.moze na 2 lepiej chodzil na wolnych obrotach:)
ale slyszalem ze jak masz orginalny cylinder w ktorym na tloku pracowaly 2 pierscienie to nie powinno sie zakladac 3 bo beda pekac.
nie pytajcie dlaczego bo nie mam pojecia:)
mi faktycznie na 3 lamal:)

_________________
Kadziu:)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Maj 28, 2007 4:05 pm 
Kadziu27 napisał(a):
powinno sie zakladac 3 bo beda pekac.



Tworzysz jakąś nową teorię :P . Ja miałem 3 pierścienie i 2 i wszystko było dobrze.


Góra
  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 23 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. cylinder 65

ogar2007

5

3116

Czw Sie 16, 2007 2:30 pm

=XawiD= Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Cylinder 60 cm3

birs

9

5096

Nie Wrz 03, 2006 10:42 am

Olo Zobacz ostatni post

Brak nowych postów CYLINDER

HYCEL

5

2896

Pią Wrz 15, 2006 4:07 pm

mati590 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów cylinder

sidor1992

5

2403

Sob Sie 04, 2007 9:36 pm

Mikolaj211 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Wsk 125 cylinder

Jawor013

5

3365

Wto Paź 06, 2009 8:07 pm

Jawor013 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 35 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.079s | 25 Queries | GZIP : Off ]