Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

Kanały płuczące
https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/kana-y-p-ucz-ce-t4545-90.html
Strona 7 z 7

Autor:  MaximusResetus [ Pią Paź 26, 2007 11:15 pm ]
Temat postu: 

Faktycznie z tym otworem w miejscu pierwszego pierścienia to palłem jak dzik w sosne <gafa> r4g3, ma racje nie będzie sprężania. Skupiłem się tylko nad tym jak tu dostarczyć mieszankę do cylindra ale całkiem zapomniałem że trzeba ją sprężyć he he :)


Ale zrobić za pierwszym pierścionkiem w ten sposób się nie da bo tam juz przy DMP jest kanał ssacy.

hahaha napisał(a):
a wogole po jakiego czorta ja robic.

Sie zastanawiałem jak dorobić górny kanał nie uzywając do tego membrany, po to to robić, no ale faktycznie nie da sie.

hahaha napisał(a):
zastanawianie sie nad tym czy dziura w tloku ma byc nad pierscieniami czy pod jest gorzej niz smieszna bo przeciez ja bedzie nad to nie bedzie sprezani


A o czyms takim jak tłoki jednopierścieniowe nie słyszałeś? Jeden wystarczy zeby kompresja była. więc było się nad czym zastanawiać :)

r4g3 napisał(a):
Rozwiązaniem jest stworzenie dłuższego otworu w tulei, a kanał w tłoku umieścić poniżej pierścieni

No ale wtedy bez membrany sie nie obejdzie i wracamy do punktu wyjścia.

r4g3 napisał(a):
tu ogromną rolę będą odgrywały kąty otwarcia tego okna który doprowadzi dawkę do 3 kanału ( na tłoku ), bo jeżeli nie bedzą sie one zgrywać z pozostałymi to nic z tego nie wyjdzie

To akurat nie problem jest bo przeciez kątem otwarcia steruje tłok, wiec wystarczy zeby górny otwór w tuleji był w tych samych wymiarach co boczne.

hahaha, tak ot troche... jakoś nie wierze że jesteś na forum pierwszy raz tak ze niezły z Ciebie tchórz zeby zakładać nowe konto tylko po to żeby napisać post krytyki ;) bałeś sie zemsty czy co? :)

Autor:  hahaha [ Sob Paź 27, 2007 9:48 am ]
Temat postu: 

akurat tak jest ze na forum jestem 1 raz
O tlokach jednopierscieniowych slyszalem, ale sa to specjalne tloki, ktore maja troche inne pierscienie.

Autor:  r4g3 [ Sob Paź 27, 2007 10:20 am ]
Temat postu: 

hahaha napisał(a):
akurat tak jest ze na forum jestem 1 raz
O tlokach jednopierscieniowych slyszalem, ale sa to specjalne tloki, ktore maja troche inne pierscienie.

i proszę nie krytykuj innych za chęć przerabiania! Człowiek nie rodzi się z umiejętnościami pisania tylko sie ich uczy, tak samo jest tu, wszystkie pomysły, chęć majsterkowania, kombinowania, uzyskiwania lepszych efektów a na końcu sukces - to zaowocuje w przyszłości! pzdr

Autor:  hahaha [ Sob Paź 27, 2007 11:26 am ]
Temat postu: 

tu sie z toba zgodze bo sam kombinuje, i tez sie zdazaja bledy.
A co do dorabiuania kanalow to polecam wybic tuleje ;)
Aby to zrobic rozgrzej cylider do duzej temp i wycisnij na imadle. Po tym zabiegu zrobienie dodatkowych kanalow jest juz proste, tylko trzeba bardzo uwazac przy wbijaniu tuleji spowrotem

Autor:  Derek123 [ Nie Paź 28, 2007 9:45 pm ]
Temat postu: 

A poszezenie kanalu wylotowego wplynie na lepsza prace silnika ?

Autor:  Garry1 [ Nie Paź 28, 2007 10:34 pm ]
Temat postu: 

zwiekszy elastycznosc ale nie zrob okna szerszego niz 23 mm bo bedziesz mogl miec problemy z pierscionkami...

Autor:  omnia2005 [ Nie Paź 28, 2007 11:04 pm ]
Temat postu: 

Ja już nie wiem co o tym myśleć. Czytam już 7 stronę tych rozważań i nie wiem ;[
Mam nadzieję, że pamiętacie mój cylinder. Taki ostro szlifowany - niby pod Sałka - ten rys. z wymiarami okna - ale w efekcie okazało się, że nadal pozostają progi
No to progi zeszlifowałem do zera. Czyli czas otwarcia kanałów płuczących znacznie się zwiększył - okno otwarte bardziej od "góry" - czyli ten wymiar bliżej głowicy, wtedy gdy tłok wraca się do skrzyni korbowej szybciej odsłania kanały płuczące. Niby wszystko grało ale wiecie jak ciężko było ustawić gaźnik.
Każdy, kto decyduje się na takie zmiany musi się liczyć z indywidualnym dostrojeniem silnika, a to nie zawsze może się udać na gaźniku JIKOV - u mnie ledwo wyszło - tylko dzięki mozolnemu ustawianiu gaźnika i zmianie dysz -eksperymentalnie Gaźnik JIKOV może być po prostu za mały (z membraną nie kombinowałem)
Tak by moto nie paliło 5l/100km
Fakt moc ma. Myślę, że prawidłowo dotarłem i kręci wysoko. Mocy ma jak dobrze skrojony simek Ale to były tygodnie eksperymentów. Co do prędkości nie wypowiadam się - mam ponad 100 kg - jestem raczej "misiem" i nie mam licznika. Natomiast wszyscy moi kumple byli pozytywnie zaskoczeni.
Czyli Panowie Szlachta ostrożnie bo można przedobrzyć - albo na jakiś używkach eksperymentować, albo liczyć się z kosztami.

Autor:  Derek123 [ Pon Paź 29, 2007 7:41 am ]
Temat postu: 

Garry1 napisał(a):
zwiekszy elastycznosc ale nie zrob okna szerszego niz 23 mm bo bedziesz mogl miec problemy z pierscionkami...


Ten knala ma taki lekki stozek , mam go rozpilowac wszerz czy wzdłuż ?

Strona 7 z 7 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/