Forum motoryzacyjne motokirc.pl
http://motokirc.pl/

Tuning silnika jawki
http://motokirc.pl/tuning-tech-f27/tuning-silnika-jawki-t687-435.html
Strona 30 z 32

Autor:  bosek3 [ Wto Mar 24, 2009 10:09 pm ]
Temat postu:  Re: Tuning silnika jawki

Hehe bo wlasnie sie zastanawiam co by wyciagnac sprzet z piwnicy i cos konkretnego z tym silnikiem 023 zrobic. 14stka zdawcza to chyba z mz-y pasuje o ile dobrze pamietam tylko troche duza jest i karter trzeba by bylo spilowac.

Autor:  mlodyellow [ Wto Mar 24, 2009 10:10 pm ]
Temat postu:  Re: Tuning silnika jawki

apollan
masz jakieś fotki tych części?

Autor:  Olo [ Wto Mar 24, 2009 10:11 pm ]
Temat postu:  Re: Tuning silnika jawki

bosek3 napisał(a):
14stka zdawcza to chyba z mz-y pasuje o ile dobrze pamietam tylko troche duza jest i karter trzeba by bylo spilowac.

O, a nie z WSK? :>

mlodyellow
Przecież podałem link do zdjęć.

Autor:  bosek3 [ Wto Mar 24, 2009 10:11 pm ]
Temat postu:  Re: Tuning silnika jawki

http://www.bikepics.com/members/15olo/p1/" target="_blank" target="_blank czytaj posty dokladniej.

Calkiem mozliwe ze z wski.

Autor:  kazik3193 [ Wto Mar 24, 2009 10:18 pm ]
Temat postu:  Re: Tuning silnika jawki

Od wsk wchodzi zębatką do 223 a nie do 023!!!

Autor:  byku55 [ Wto Kwi 07, 2009 4:40 pm ]
Temat postu:  Re: Tuning silnika jawki

a co do tuningu jawki silnika to mozna z planowac głowice, zwiekszy sie kompresja i bedzie miec buta

Autor:  adaś [ Wto Kwi 07, 2009 10:10 pm ]
Temat postu:  Re: Tuning silnika jawki

Głowicę się planuje po to aby było odpowiednie sprężanie! Jak wsadze trampka do schowka w charcie, to też będzie miał buta?

Autor:  byku55 [ Śro Kwi 08, 2009 4:08 pm ]
Temat postu:  Re: Tuning silnika jawki

to ja wiem ze bedzie sprezanie lepsze

Autor:  adaś [ Pon Kwi 13, 2009 11:15 am ]
Temat postu:  Re: Tuning silnika jawki

Za duże sprężanie nie jest dobre dla silnika.

Autor:  Kamis [ Wto Kwi 14, 2009 7:41 am ]
Temat postu:  Re: Tuning silnika jawki

Nie jest dobre ale podwyższa moc. W jawce proponuje głowice planować max o 2mm. Wtedy to jest sprężanie :D

Autor:  Olo [ Wto Kwi 14, 2009 1:17 pm ]
Temat postu:  Re: Tuning silnika jawki

No i po co Wam to? Wiecie w jakim celu się zwiększa sprężanie? I nie chodzi tu bynajmniej o to, żeby miał więcej "pary" silnik :P

Autor:  Kamis [ Wto Kwi 14, 2009 3:06 pm ]
Temat postu:  Re: Tuning silnika jawki

Olo napisał(a):
No i po co Wam to? Wiecie w jakim celu się zwiększa sprężanie? I nie chodzi tu bynajmniej o to, żeby miał więcej "pary" silnik :P


Nie rozumiem tego pytania "po co wam to?" tytuł tematu to Tuning silnika jawki a zwiększenie stopnia sprężania to jeden z podstawowych zabiegów w tuningu silników 2T

Autor:  byku55 [ Wto Kwi 14, 2009 7:32 pm ]
Temat postu:  Re: Tuning silnika jawki

ja chce wymienic cylinder na 60 czy trzeba sprawdzac wał czy wytrzyma wieksza pojemnosc hmm

Autor:  Olo [ Wto Kwi 14, 2009 9:44 pm ]
Temat postu:  Re: Tuning silnika jawki

Kamis napisał(a):
to jeden z podstawowych zabiegów w tuningu silników 2T

Heh, widzę poglądy p.Sałka głosisz. Powiem tak: Sałek - to przeszłość :) Stopień sprężania i tak jest dosyć spory, nie ma potrzeby zwiększania go, zakładając już sam cylinder 55 cm3 przy seryjnej głowicy będzie on wynosił ok. 1:10,5 a Wy chcecie jeszcze planować głowicę... no to powodzenia, tylko potem nie pisać tematów "Silnik się rozsypał" albo "Duży luz na wale, co robić?" ;]

Autor:  przem578 [ Wto Kwi 14, 2009 9:53 pm ]
Temat postu:  Re: Tuning silnika jawki

No racja stopień sprężania nie musi być wcale taki duży np: ja w moim przerabianym silniku od charta jeździłem na tłoku od simsona i seryjnej nie planowanej głowicy co przy wręcz płaskim denku tłoka dało bardzo nie wielki stopień sprężania, a motor i tak rwał jak głupi ;-)

Strona 30 z 32 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/