Forum motoryzacyjne motokirc.pl http://motokirc.pl/ |
|
Tuning silnika jawki http://motokirc.pl/tuning-tech-f27/tuning-silnika-jawki-t687-435.html |
Strona 30 z 32 |
Autor: | bosek3 [ Wto Mar 24, 2009 10:09 pm ] |
Temat postu: | Re: Tuning silnika jawki |
Hehe bo wlasnie sie zastanawiam co by wyciagnac sprzet z piwnicy i cos konkretnego z tym silnikiem 023 zrobic. 14stka zdawcza to chyba z mz-y pasuje o ile dobrze pamietam tylko troche duza jest i karter trzeba by bylo spilowac. |
Autor: | mlodyellow [ Wto Mar 24, 2009 10:10 pm ] |
Temat postu: | Re: Tuning silnika jawki |
apollan masz jakieś fotki tych części? |
Autor: | Olo [ Wto Mar 24, 2009 10:11 pm ] |
Temat postu: | Re: Tuning silnika jawki |
bosek3 napisał(a): 14stka zdawcza to chyba z mz-y pasuje o ile dobrze pamietam tylko troche duza jest i karter trzeba by bylo spilowac. O, a nie z WSK? mlodyellow Przecież podałem link do zdjęć. |
Autor: | bosek3 [ Wto Mar 24, 2009 10:11 pm ] |
Temat postu: | Re: Tuning silnika jawki |
http://www.bikepics.com/members/15olo/p1/" target="_blank" target="_blank czytaj posty dokladniej. Calkiem mozliwe ze z wski. |
Autor: | kazik3193 [ Wto Mar 24, 2009 10:18 pm ] |
Temat postu: | Re: Tuning silnika jawki |
Od wsk wchodzi zębatką do 223 a nie do 023!!! |
Autor: | byku55 [ Wto Kwi 07, 2009 4:40 pm ] |
Temat postu: | Re: Tuning silnika jawki |
a co do tuningu jawki silnika to mozna z planowac głowice, zwiekszy sie kompresja i bedzie miec buta |
Autor: | adaś [ Wto Kwi 07, 2009 10:10 pm ] |
Temat postu: | Re: Tuning silnika jawki |
Głowicę się planuje po to aby było odpowiednie sprężanie! Jak wsadze trampka do schowka w charcie, to też będzie miał buta? |
Autor: | byku55 [ Śro Kwi 08, 2009 4:08 pm ] |
Temat postu: | Re: Tuning silnika jawki |
to ja wiem ze bedzie sprezanie lepsze |
Autor: | adaś [ Pon Kwi 13, 2009 11:15 am ] |
Temat postu: | Re: Tuning silnika jawki |
Za duże sprężanie nie jest dobre dla silnika. |
Autor: | Kamis [ Wto Kwi 14, 2009 7:41 am ] |
Temat postu: | Re: Tuning silnika jawki |
Nie jest dobre ale podwyższa moc. W jawce proponuje głowice planować max o 2mm. Wtedy to jest sprężanie |
Autor: | Olo [ Wto Kwi 14, 2009 1:17 pm ] |
Temat postu: | Re: Tuning silnika jawki |
No i po co Wam to? Wiecie w jakim celu się zwiększa sprężanie? I nie chodzi tu bynajmniej o to, żeby miał więcej "pary" silnik |
Autor: | Kamis [ Wto Kwi 14, 2009 3:06 pm ] |
Temat postu: | Re: Tuning silnika jawki |
Olo napisał(a): No i po co Wam to? Wiecie w jakim celu się zwiększa sprężanie? I nie chodzi tu bynajmniej o to, żeby miał więcej "pary" silnik Nie rozumiem tego pytania "po co wam to?" tytuł tematu to Tuning silnika jawki a zwiększenie stopnia sprężania to jeden z podstawowych zabiegów w tuningu silników 2T |
Autor: | byku55 [ Wto Kwi 14, 2009 7:32 pm ] |
Temat postu: | Re: Tuning silnika jawki |
ja chce wymienic cylinder na 60 czy trzeba sprawdzac wał czy wytrzyma wieksza pojemnosc hmm |
Autor: | Olo [ Wto Kwi 14, 2009 9:44 pm ] |
Temat postu: | Re: Tuning silnika jawki |
Kamis napisał(a): to jeden z podstawowych zabiegów w tuningu silników 2T Heh, widzę poglądy p.Sałka głosisz. Powiem tak: Sałek - to przeszłość Stopień sprężania i tak jest dosyć spory, nie ma potrzeby zwiększania go, zakładając już sam cylinder 55 cm3 przy seryjnej głowicy będzie on wynosił ok. 1:10,5 a Wy chcecie jeszcze planować głowicę... no to powodzenia, tylko potem nie pisać tematów "Silnik się rozsypał" albo "Duży luz na wale, co robić?" |
Autor: | przem578 [ Wto Kwi 14, 2009 9:53 pm ] |
Temat postu: | Re: Tuning silnika jawki |
No racja stopień sprężania nie musi być wcale taki duży np: ja w moim przerabianym silniku od charta jeździłem na tłoku od simsona i seryjnej nie planowanej głowicy co przy wręcz płaskim denku tłoka dało bardzo nie wielki stopień sprężania, a motor i tak rwał jak głupi |
Strona 30 z 32 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |