Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

Tuning silnika jawki
https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/tuning-silnika-jawki-t687-450.html
Strona 31 z 32

Autor:  Kamis [ Śro Kwi 15, 2009 3:21 pm ]
Temat postu:  Re: Tuning silnika jawki

Doba nie chce się kłócić jak uważasz że stopień sprężania w silniku jawki nie podwyższa mocy to nie planuj głowicy jednak ja z doświadczenia wiem że to daje i to sporo

Autor:  przem578 [ Śro Kwi 15, 2009 3:27 pm ]
Temat postu:  Re: Tuning silnika jawki

Kamis napisał(a):
jak uważasz że stopień sprężania w silniku jawki nie podwyższa mocy to nie planuj głowicy jednak ja z doświadczenia wiem że to daje i to sporo

Do kogo to? Jeśli do mnie to chciałem Cie poinformować, że nic takiego nie pisałem, że planowanie nic nie daje.

Autor:  Olo [ Śro Kwi 15, 2009 4:46 pm ]
Temat postu:  Re: Tuning silnika jawki

A napisałem tak? Jeśli napisałem to zacytuj ;) Ja twierdzę, że w seryjnym silniku stopień sprężania i tak jest wysoki, dodatkowe zwiększenie spowoduje duuużo szybsze zużywanie się łożysk. Lepiej się wziąć za przeróbkę cylindra, dolotu itp. a nie bawić się w przestarzałe metody tuningu :P Dziś już nikt tego nie stosuje.

Autor:  Kamis [ Śro Kwi 15, 2009 6:48 pm ]
Temat postu:  Re: Tuning silnika jawki

Moim zdaniem jak tuning to na maksa a nie zabiegi podwyższające moc o 0.1 konia. Więc jeśli chcemy dużo wycisnąć z silnika to i tak nie zależy nam na jego żywotności więc szybsze zużycie łożysk ma tutaj niewiele do "gadania"

Autor:  przem578 [ Śro Kwi 15, 2009 6:52 pm ]
Temat postu:  Re: Tuning silnika jawki

Każdy robi jak chce, kiedyś tez tak myślałem jak ty ale po tym jak zniszczyłem swój silnik przez zbyt duży stopień sprężania zmieniłem zdanie :P Można zrobić naprawdę mocny silnik nie podwyższając zbytnio stopnia sprężania :]

Autor:  Kamis [ Śro Kwi 15, 2009 7:42 pm ]
Temat postu:  Re: Tuning silnika jawki

Interesuje się ktoś tą stroną http://www.jawa50speed.wz.cz/jawa50speed.html często tam zaglądam i ostatnio zainteresowało mnie to zdjęcie http://www.jawa50speed.wz.cz/muj_stroj/ ... rabeni.jpg niby nic normalna tuleja, tylko że nie ma ona żadnych okien jest czysta. Wie ktoś może kto mógłby taką tuleje zrobić ?? Na takiej tulei można bez problemu zrobić 4 płuki i duży dzielony wydech i wtedy dać membranę do skrzyni korbowej nie robiąc ssącego.

Autor:  przem578 [ Śro Kwi 15, 2009 8:08 pm ]
Temat postu:  Re: Tuning silnika jawki

Tu masz stronę http://www.redo.dlawas.pl/ wchodzisz na nią, wysyłasz projekt tulei i robią Ci na zamówienie, koszt to chyba około 60zł. Następnie dorabiasz okna albo zlecasz komuś, wbijasz tuleje na miejsce starej i na koniec szlifujesz ;-)

Autor:  Conqeror [ Sob Maj 09, 2009 4:26 pm ]
Temat postu:  Re: Tuning silnika jawki

pytałem sie o tuleje z kołnierzem biorą 80 zl i wysyłka do 20 zl

Autor:  Dyjak [ Nie Maj 10, 2009 9:15 pm ]
Temat postu:  Re: Tuning silnika jawki

obojętnie pod jaką pojemność?

Autor:  Conqeror [ Wto Cze 09, 2009 10:49 pm ]
Temat postu:  Re: Tuning silnika jawki

nom dokaldnie ja bralem 55 na 50, mniejsze w tych samych cenach

Autor:  Olo [ Sob Sie 08, 2009 1:55 pm ]
Temat postu:  Re: Tuning silnika jawki

Wypadałoby coś napisać o pracy silnika na tłoku jedno-pierścieniowym :) No więc silnik pali od kopa, słychać tylko wydech i obrót wału, żadnego dzwonienia, i brzęczenia. Nie ma problemu z za małą kompresją, bardzo fajnie wskakuje na obroty, nie traci ich po rozgrzaniu. Cały efekt psuje kijowy wydech i gaźnik o przelocie za małym o 3mm, ale i tak jest o niebo lepiej niż na almocie. Niedługo zapodam filmik ;)

Autor:  Conqeror [ Pon Sie 17, 2009 11:18 am ]
Temat postu:  Re: Tuning silnika jawki

ja aktualnie jezdze na 1 pierścionku mimo że tłok jest przystosowany na 2 . Moc jest, można jechać bezproblemowo we dwóch a wraz z 4 kanałami i gaźnikiem 21 kręci bardzo wysoko . Prawie pełną paczke jechałem . Odpala od kopa nie ma żadnych problemów mimo tego dodatkowego wolnego rowka . Osobiście polecam

Autor:  apollan [ Pon Sie 17, 2009 1:07 pm ]
Temat postu:  Re: Tuning silnika jawki

Conq, od czego masz gaźnik?

Autor:  Conqeror [ Pon Sie 17, 2009 1:29 pm ]
Temat postu:  Re: Tuning silnika jawki

podrobe dellorto 21

Autor:  Olo [ Pon Sie 17, 2009 9:35 pm ]
Temat postu:  Re: Tuning silnika jawki

Czyli PHBG czy jak kto woli StylePro

Strona 31 z 32 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/