Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pon Kwi 29, 2024 6:15 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 9 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Tuning dwusuwu.
PostWysłany: Wto Lip 31, 2007 1:05 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Lip 26, 2007 3:34 pm
Posty: 126
Miejscowość: Kraków
Co sądzicie o tym tuningu?
http://www.tuningdwusuw.prv.pl/

[ Dodano: 31 Lipiec 2007, 15:45 ]
Aż się prosi przy takich przelotach o zastosowanie doładowania i wtrysku paliwa.
No i oczywiście precyzyjnego zapłonu elektronicznego o zmiennym kącie wyprzedzenia
zależnym od prędkości obrotowej wału korbowego i obciążenia silnika.
Z 50ccm można by spokojnie uzyskać 10KM.
W latach 80-tych Honda wypuściła na rynek bardzo nowoczesny silnik dwusuwowy
chłodzony cieczą o pojemności 125ccm. Miał on tłumik rezonansowy z układem ATAC.
Patent polegał na tym, że tłumik miał dodatkową komorę, która była otwierana
regulatorem odśrodkowym powyżej 5000 obrotów. Ze 125ccm Honda uzyskała ponad
20KM przy 12000 obrotów na minutę. Jest to jeden z najlepszych silników dwusuwowych
o tej pojemności jaki kiedykolwiek wyprodukowano na tej planecie.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lip 31, 2007 7:45 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
W Hondzie być może i jest to możliwe, ale w konstrukcji typu Romet Ogar nie byłoby to takie łatwe.

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lip 31, 2007 10:17 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Lip 26, 2007 3:34 pm
Posty: 126
Miejscowość: Kraków
Zgadza się. Tak zaawansowane rozwiązania jak w silniku Hondy nie da się
raczej zastosować w naszych dwusuwach. Natomiast dodatkowe kanały
płuczące w silnikach pana Nogły wydają się być sensownym rozwiązaniem.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lip 31, 2007 11:00 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Cze 21, 2007 8:36 am
Posty: 1616
Miejscowość: Ostrołęka
Pojazd: Audi A4 B5 1.6 '95

Poprzednie pojazdy:
Romet Ogar 200 '89
Romet Ogar 200 '83
Romet Ogar 200 '86
Romet Ogar 205 '82
Romet Komar 2350 '72
MZ TS 150 '82
WSK B3 125 '80
WSK B3 125 '81
Malaguti F-10 '92
Ja mam nawet fotkę dodatkowych kanałów w romecie: :D <z jezorem>
http://bikepics.com/pictures/939715/

_________________
Było, minęło.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lip 31, 2007 11:09 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Maj 20, 2007 4:38 pm
Posty: 551
Miejscowość: Zabrze
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.6GLE
jak mozna zrobić takie dodatkowe kanały?

_________________
JEST:
FSO POLONEZ CARO 1.6GLE

Ef Es O.o


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lip 31, 2007 11:18 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Cze 21, 2007 8:36 am
Posty: 1616
Miejscowość: Ostrołęka
Pojazd: Audi A4 B5 1.6 '95

Poprzednie pojazdy:
Romet Ogar 200 '89
Romet Ogar 200 '83
Romet Ogar 200 '86
Romet Ogar 205 '82
Romet Komar 2350 '72
MZ TS 150 '82
WSK B3 125 '80
WSK B3 125 '81
Malaguti F-10 '92
Kanały jeśli robimy 2 dodatkowe zawsze powinny być pod kątem 90 stopni mierząc od śrotka tulei czyli prostopadle do siebie lub jeśli są blisko oryginalnych okien przelotowych można robić nawet więcej. Wysokość taka sama jak oryginałów kanały łączą się z oryginalnymi kanałami płuczącymi przy samym karterze, trzeba starać się zrobić tak aby kanał zwężał się w stronę okna. Kanały zostawić bez obrabiania czyli tak jak się wywierciły tak były, kąty wejścia do cylindra są złe (bo dziwne by było gdyby były dobre po spotkaniu z wiertarką)

_________________
Było, minęło.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lip 31, 2007 11:43 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Maj 20, 2007 4:38 pm
Posty: 551
Miejscowość: Zabrze
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.6GLE
no a czym to w ogóle zrobić czy trzeba z tym isc do jakiegos zakładu czy mozna zrobić na własną ręke??

_________________
JEST:
FSO POLONEZ CARO 1.6GLE

Ef Es O.o


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Sie 01, 2007 2:24 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Cze 21, 2007 8:36 am
Posty: 1616
Miejscowość: Ostrołęka
Pojazd: Audi A4 B5 1.6 '95

Poprzednie pojazdy:
Romet Ogar 200 '89
Romet Ogar 200 '83
Romet Ogar 200 '86
Romet Ogar 205 '82
Romet Komar 2350 '72
MZ TS 150 '82
WSK B3 125 '80
WSK B3 125 '81
Malaguti F-10 '92
Te kanały które ja podałem koleś zrobił na własną rękę. Pilniki i wiertarka.

_________________
Było, minęło.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sie 10, 2007 8:20 am 
Offline

Rejestracja: Pią Sie 03, 2007 1:40 pm
Posty: 2
Miejscowość: włodawa
czy ktos mi pomoże z hondą pal ?!? zwiedziłęm juz wiele forum i nic nie moge znaleźć ..jak sciagnac z niej blokady bo jakos mi słabo leci ..pomużcie
gg 4504435


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 9 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów tuning

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

brabus9o

15

7778

Pią Sty 13, 2006 5:04 pm

SMOG Zobacz ostatni post

Brak nowych postów ten tuning

omnia2005

13

5873

Nie Cze 11, 2006 5:13 pm

Zonk Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Tuning..

zawada

8

4667

Sob Paź 14, 2006 6:02 pm

Adrian31592 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów tuning

ogar2007

3

3004

Czw Wrz 21, 2006 8:35 pm

Artizzz Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Tuning

romet

1

2030

Nie Mar 18, 2007 7:24 pm

=XawiD= Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 42 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.062s | 24 Queries | GZIP : Off ]