Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
Tuning simsona https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/tuning-simsona-t8111-15.html |
Strona 2 z 2 |
Autor: | tomek1212 [ Śro Wrz 26, 2007 7:36 pm ] |
Temat postu: | |
PawelECO napisał(a): simson_s51 bolo ma elektronik ta jak włoży ten polski 60cmm to zapłonu nie trzeba ruszać W gaźniku dyszę główna zmień z tej co masz na 0,75mm i to wszystko[/b] Stosuj Polskie znaki /Jacek-J129 PawelECO, widze że odkryłeś nową metode oznaczania dysz. Przepustowość dysz podaje się w cm³/min, a nie w mm. A wracając do tematu, to głowica 50ccm pasuje do cylka 60ccm. Co do tych cylindrów z Almotu to są one całkiem przyzwoite, chociaż ja bym wolał przerobić ten oryginalny cylek 50ccm na 60ccm i ew. dorobić dodatkowe kanały płuczące. |
Autor: | =XawiD= [ Śro Wrz 26, 2007 8:48 pm ] |
Temat postu: | |
Jak kupujesz cylinder to tylko 70ccm - mniejszego nie ma po co. Najlepiej jakby to był jeszcze 70ccm DDR. Tylko przy takiej wymianie zobacz czy wał ma luzy - jak ma to długo nie pociągnie - trzeba oddaĆ do regeneracji lub kupiĆ nowy. |
Autor: | tomek1212 [ Śro Wrz 26, 2007 11:40 pm ] |
Temat postu: | |
=XawiD= do 70ccm trzeba już dać wzmacniany wał,bo zwykły może nie wytrzymać no i głowice do 70ccm. |
Autor: | Bolo070 [ Czw Wrz 27, 2007 8:38 pm ] |
Temat postu: | |
tak i jeszcze trzeba kartery wymienić bo 70 sie nie zmieści !! musiał bym miec worek pieniędzy na to wszystko a może zamiast cylindra kupić kosz z s70, co wy na to?? |
Autor: | PawelECO [ Czw Wrz 27, 2007 10:24 pm ] |
Temat postu: | |
tomek1212 ja wim że te jednostki to popier***** nawet nie wiem jak sie podaje dysze wiem tylko liczbę jaką mam i jaka powinna być A to że głowica z 50 do 60 to ja wiem że pasuje bo mniejsza przecież może być ale ja pisałem że te wymiary już nie są takie same |
Autor: | Antonio [ Pią Wrz 28, 2007 1:58 pm ] |
Temat postu: | |
Ludzie, zastanowcie sie czy chcecie miec simsona po tuningu na dluzej... Ja mam 60 ccm 2 rok simsona 3 rok. Kopa ma zdecydowanie wiekszego, ale przez te eksperymenty po 2 latach (no, moze troszeczke go katowalem, ale rzaadko) mam wal do wymiany, lozyska, simmeringi, luzy na skrzyni (pionowe na zembatkach i poziome na walku) niektore zembatki zjechane, magneto mi tez peklo. Niektorzy moga, a nawet sie nie zgodza ze mna ale ja wam pisze co uwazam. Taniej wam wyjdzie sprowadzic silnik simsona 90 ccm z krajow gdzie takie robili |
Autor: | Dawideq [ Pią Wrz 28, 2007 8:27 pm ] |
Temat postu: | |
Bolo070 napisał(a): trzeba kartery wymienić Po co kupować nowe, jeśli można rozwiercić stare ? |
Autor: | CharcikX [ Pią Wrz 28, 2007 9:52 pm ] |
Temat postu: | |
jak chcesz montowac cylek s70 to musisz wymienic:wiadomo cylek komplet s70,głowica,gaźnik na wieszky,wał,kosz sprzegła i rozwiercic kartery musisz miec na to worek pieniedzy to lepiej sobie kupic juz cos wiekszego |
Autor: | SzyMZek [ Pią Wrz 28, 2007 10:04 pm ] |
Temat postu: | |
Przeróbka na 70ccm3 jest droga ale przynajmniej efekty są widoczne Sam kosz od S70 wiele nie da.... Ja miałem wypełniacze wału i powiem że jest to tanie, dobre i skuteczne... Całkiem inny moto... Ale wszystkie przeróbki miałem na cylku DDR 50ccm3 i do tego jeszcze nominał Kasy nie trzeba wiele tylko umiejętności i pomysłowości.... |
Strona 2 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |