Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

Tuning simsona
https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/tuning-simsona-t8111-15.html
Strona 2 z 2

Autor:  tomek1212 [ Śro Wrz 26, 2007 7:36 pm ]
Temat postu: 

PawelECO napisał(a):
simson_s51 bolo ma elektronik ta jak włoży ten polski 60cmm to zapłonu nie trzeba ruszać

W gaźniku dyszę główna zmień z tej co masz na 0,75mm i to wszystko[/b]


Stosuj Polskie znaki /Jacek-J129



PawelECO, widze że odkryłeś nową metode oznaczania dysz. Przepustowość dysz podaje się w cm³/min, a nie w mm.
A wracając do tematu, to głowica 50ccm pasuje do cylka 60ccm. Co do tych cylindrów z Almotu to są one całkiem przyzwoite, chociaż ja bym wolał przerobić ten oryginalny cylek 50ccm na 60ccm i ew. dorobić dodatkowe kanały płuczące.

Autor:  =XawiD= [ Śro Wrz 26, 2007 8:48 pm ]
Temat postu: 

Jak kupujesz cylinder to tylko 70ccm - mniejszego nie ma po co. Najlepiej jakby to był jeszcze 70ccm DDR. Tylko przy takiej wymianie zobacz czy wał ma luzy - jak ma to długo nie pociągnie - trzeba oddaĆ do regeneracji lub kupiĆ nowy.

Autor:  tomek1212 [ Śro Wrz 26, 2007 11:40 pm ]
Temat postu: 

=XawiD= do 70ccm trzeba już dać wzmacniany wał,bo zwykły może nie wytrzymać no i głowice do 70ccm.

Autor:  Bolo070 [ Czw Wrz 27, 2007 8:38 pm ]
Temat postu: 

tak i jeszcze trzeba kartery wymienić bo 70 sie nie zmieści !! :P musiał bym miec worek pieniędzy na to wszystko :P a może zamiast cylindra kupić kosz z s70, co wy na to??

Autor:  PawelECO [ Czw Wrz 27, 2007 10:24 pm ]
Temat postu: 

tomek1212 ja wim że te jednostki to popier***** nawet nie wiem jak sie podaje dysze wiem tylko liczbę jaką mam i jaka powinna być :D
A to że głowica z 50 do 60 to ja wiem że pasuje bo mniejsza przecież może być ale ja pisałem że te wymiary już nie są takie same <spoko>

Autor:  Antonio [ Pią Wrz 28, 2007 1:58 pm ]
Temat postu: 

Ludzie, zastanowcie sie czy chcecie miec simsona po tuningu na dluzej... Ja mam 60 ccm 2 rok simsona 3 rok. Kopa ma zdecydowanie wiekszego, ale przez te eksperymenty po 2 latach (no, moze troszeczke go katowalem, ale rzaadko) mam wal do wymiany, lozyska, simmeringi, luzy na skrzyni (pionowe na zembatkach i poziome na walku) niektore zembatki zjechane, magneto mi tez peklo. Niektorzy moga, a nawet sie nie zgodza ze mna ale ja wam pisze co uwazam. Taniej wam wyjdzie sprowadzic silnik simsona 90 ccm z krajow gdzie takie robili :P

Autor:  Dawideq [ Pią Wrz 28, 2007 8:27 pm ]
Temat postu: 

Bolo070 napisał(a):
trzeba kartery wymienić


Po co kupować nowe, jeśli można rozwiercić stare <Czytaj> ?

Autor:  CharcikX [ Pią Wrz 28, 2007 9:52 pm ]
Temat postu: 

jak chcesz montowac cylek s70 to musisz wymienic:wiadomo cylek komplet s70,głowica,gaźnik na wieszky,wał,kosz sprzegła i rozwiercic kartery musisz miec na to worek pieniedzy to lepiej sobie kupic juz cos wiekszego

Autor:  SzyMZek [ Pią Wrz 28, 2007 10:04 pm ]
Temat postu: 

Przeróbka na 70ccm3 jest droga ale przynajmniej efekty są widoczne :P Sam kosz od S70 wiele nie da....

Ja miałem wypełniacze wału i powiem że jest to tanie, dobre i skuteczne... Całkiem inny moto... Ale wszystkie przeróbki miałem na cylku DDR 50ccm3 i do tego jeszcze nominał :P Kasy nie trzeba wiele tylko umiejętności i pomysłowości....

Strona 2 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/