Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Czw Mar 28, 2024 5:07 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 7 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Tuningowy kosz sprzęgłowy
PostWysłany: Czw Paź 11, 2007 8:03 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Cze 29, 2007 6:09 pm
Posty: 98
Miejscowość: WALE TO FORUM
Co myślicie o tym koszu? 1.5 KM i 90 km/h za 90 zl to troche fajne :-)
Czy naprawdę daje takie osiągi?

Oto link: KLIK

_________________
DAJECIE WARNY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
romety.com jest lepsze!!!!!!!!!!!!!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Paź 11, 2007 8:17 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 25, 2007 5:52 pm
Posty: 258
Miejscowość: Górny Śląsk
Moc silnika zwiększać sprzęgłem <hahaha>
Więcej zębów-> większe przełożenie-> mniejsza prędkość.
Ta sama zasada co przy zębatce zdawczej.

_________________
Jawa TS350/638.1


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Paź 11, 2007 8:19 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Cze 21, 2007 8:36 am
Posty: 1617
Miejscowość: Ostrołęka
Pojazd: Audi A4 B5 1.6 '95

Poprzednie pojazdy:
Romet Ogar 200 '89
Romet Ogar 200 '83
Romet Ogar 200 '86
Romet Ogar 205 '82
Romet Komar 2350 '72
MZ TS 150 '82
WSK B3 125 '80
WSK B3 125 '81
Malaguti F-10 '92
mandos napisał(a):
Moc silnika zwiększać sprzęgłem <hahaha>
Więcej zębów-> większe przełożenie-> mniejsza prędkość.
Ta sama zasada co przy zębatce zdawczej.

Większa zębatka większa prędkość a mniejsza moc <spoko>

Raven Wierz kolesiowi co chce to sprzedać. ;] Jak tak dalej pójdzie to Simsonami będzie się jeździło 200km/h. Prędkość może trochę wzrośnie ale co do mocy to nie za bardzo. Ale reklamy robią coraz większe.

_________________
Było, minęło.


Ostatnio edytowany przez smyk Czw Paź 11, 2007 8:22 pm, edytowano w sumie 3 razy

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Paź 11, 2007 8:20 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5861
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
Raven, Sam kosz sprzęgłowy nie wiele da.... Większa prędkość kosztem mocy. Więc niema mowy o zwiększeniu mocy o 1.5 km. To najwyraźniej bzdura ... Chwyt marketingowy.

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Paź 11, 2007 8:53 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Cze 29, 2007 6:09 pm
Posty: 98
Miejscowość: WALE TO FORUM
ok. :) zawsze się upewniam na forum, czy te produkty sprzedawców dają tyle mocy/prędkości. dzięki za porady, nie kupuje kosza, bo zębatka jest o wieeele wiele tańsza i łatwiejsza w montażu :-)

_________________
DAJECIE WARNY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
romety.com jest lepsze!!!!!!!!!!!!!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Paź 11, 2007 9:00 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 25, 2007 5:52 pm
Posty: 258
Miejscowość: Górny Śląsk
Smyku1 napisał(a):
Większa zębatka większa prędkość a mniejsza moc


Zależy która. Z zębatką zdawczą może dałem zły przykład. Lepszym przykładem byłaby zębatka na kole. Większa liczba zębów w zębatce "odbierającej" napęd to większe przełożenie i tym samym mniejsza prędkość obrotowa.

_________________
Jawa TS350/638.1


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Paź 11, 2007 9:42 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 19, 2006 8:18 pm
Posty: 2043
Miejscowość: TBG
Pojazd: MZ ETZ 250 83r
VFR 800Fi
mandos tą na silniku łatwo dostać i to w rozmiarach od 13 do 17z. Sprawa wyjaśniona więc zamykam.

_________________
emsi napisał(a):
Adamie co za ostre słowa płyną przez twój modem od neostrady :o


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 7 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Simson s51 - kosz sprzęgłowy

marcintroc01

2

1434

Śro Kwi 16, 2008 5:03 pm

Pumba Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Cylinder tuningowy

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

Wołodja

21

7026

Pią Sty 06, 2006 2:26 pm

kuba848 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Tuningowy tłumik

Kamis

7

3403

Czw Maj 08, 2008 7:27 pm

Ziuton Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [223] Tuningowy cylinder

ghg999

3

2367

Czw Cze 11, 2009 3:46 pm

przem578 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Tuningowy tłok czy szlif

paabson

9

3903

Sob Paź 07, 2006 4:06 pm

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 12 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.049s | 24 Queries | GZIP : Off ]