Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

Akumulator Ogar 200
https://motokirc.pl/problemy-tech-f29/akumulator-ogar-200-t1011.html
Strona 1 z 1

Autor:  likom1 [ Sob Sty 14, 2006 9:26 am ]
Temat postu:  Akumulator Ogar 200

Możecie mi napisać jaki jest najlepszy akumulator do Ogara 200?

Autor:  gwh [ Sob Sty 14, 2006 10:01 am ]
Temat postu: 

do 6v instalacji która bardzo prosto zrobić to 6v6ah albo 6v10ah ja miałemt en 2 a dla 12v inslatacji (różne kobinacje) to akumulator 12v 5ah albo 7ah nawet 9ah zalezy jak bedziesz miał rpzewiniete cewki

Autor:  kamild17 [ Nie Sty 15, 2006 3:11 pm ]
Temat postu: 

a czy napszykład akuumulator 6v 2Ah moze być do 6 v instalacji do zapłonu bateryjnego????
jesli tak to napiszcie co jeszcze potreba zeby coś takiego zrobić

Autor:  gwh [ Nie Sty 15, 2006 4:47 pm ]
Temat postu: 

no bez ładowanie to był dał duzo wiekszy bo ten zaraz ci zje a z ładowanie m teoretycznie niepowinno przeszkadzać ale 2ah to strasznie mało

Autor:  kamild17 [ Nie Sty 15, 2006 6:04 pm ]
Temat postu: 

to wiem ze mało ale taki mam w domu a jak mu zrobić ładowanie ?????

Autor:  DaN [ Nie Sty 15, 2006 7:05 pm ]
Temat postu: 

poszukaj, jest o tym pelno i wszystko jest praktycznie uniwersalne...

Autor:  kuba848 [ Nie Sty 15, 2006 7:06 pm ]
Temat postu: 

poszukaj na allegry - wydaje mi sie że żelowy najlepszy.

Autor:  DAMIAN [ Nie Sty 15, 2006 8:47 pm ]
Temat postu: 

a czy akumulator 6v11ah do zapłonu bateryjnego kierunków stopu itd. będzie dobry? będzie on dzialał dobrze czy lepiej dać aku 6v7ah?

Autor:  gwh [ Pon Sty 16, 2006 7:15 am ]
Temat postu: 

jak robisz według artisa to obydwa beda dobre ale ja bym dał 11ah zawsze to zapas wrazie czegho

Autor:  pavlitto [ Sob Sty 21, 2006 10:39 am ]
Temat postu: 

Nom, żelowy jest lepszy niż zwykły kwasowy. Co do pojemności to polecam 6V 10Ah (taki jak był w Charcie).

Autor:  Fredi [ Śro Mar 08, 2006 6:55 pm ]
Temat postu: 

A co by bylo gdybym na Ogarze 205 zrobilbym tak:
do jednej cewke (6V 10W) tylnie i przednie zarowki ,kazda po 5W bym zalozyl
druga cewka by byla do ladowania do akumulatora tez 6V 10W a akumulator 6W 7Ah lub 5Ah
do akumulatora bym podlaczyl kierunki (kazda zarowka po 6V i 10W) i tez przednie zarowke 6V 21W (to by bylo 5/21W na swiatlo stop) ja bym wykorzystal do krotkie i dlugie swiatla z przodu... Oczywiscie beda kontakty zeby nie byc caly czas na dlugie swiatla i tez zeby pozwolic czy nie ladowanie.....mam schemat...

Co wy na to ??? jak cos to mozna pogadac na GG...Pozdrawiam

Autor:  marcinpc [ Śro Mar 08, 2006 7:42 pm ]
Temat postu: 

Fredi napisał(a):
do jednej cewke (6V 10W) tylnie i przednie zarowki ,kazda po 5W bym zalozy

po pierwsze nei wiem czy znajdziesz taka zarowke na przod po drugie bedzie swiecić tak jakby wcale...

potem znowu piszesz o swiatlach przednich długich krotkich nie rozumiem wogóle twojego toku myslenia :/

Autor:  Fredi [ Pią Mar 10, 2006 8:48 pm ]
Temat postu: 

Chodzi mi o zarowke 6V 5/21 W do tylnej lampy jak w motocyklach lub samochodach. A ja wlasnie chce to zalozyc z przodu.

Autor:  Airsofter [ Pon Maj 01, 2006 10:30 am ]
Temat postu: 

to wytłumaczy mi ktos ile ma jedna cewka swietlna w ogarze 205??? raz slysze ze 6V 10W a drugi raz 3V 10W , w ogarze bym zrobil takie ładowanie (aku 6V6Ah): 3x cewka 3V(6?) 10W , szeregowo czyli 9V potem na mostek prostowniczy, opornik na 8 V(?) i ladowanie mam zrobione tylko jak rozwiązać to z wattami???

Autor:  ALBAN09 [ Wto Maj 02, 2006 12:50 pm ]
Temat postu: 

poszukajcie na tym fotum w kategori innemotorowery/elektryka i tam byl opisany(sam schemat zapodalem)jak zrobić aku, kierunki do ogara 205.Osobiście teraz myśle nad pożądniejszą taką instalacją-jak skończe to zapodam schemat;)

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/