Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

Brak mocy-wszystkie możliwe przyczyny
https://motokirc.pl/problemy-tech-f29/brak-mocy-wszystkie-mo-liwe-przyczyny-t11706-30.html
Strona 3 z 4

Autor:  pawlak73 [ Śro Maj 07, 2008 7:38 pm ]
Temat postu: 

A mam pytanie czy jak sie złoży cylinder z głowicą to jak sie ja dokreci to tam jest szpara czy to idealnie dolega do cylindra? Bo jak ja to skręciłem to tam jest taka szpara, ja wiem moze z 3 mm, o ile sie nie myle. A to wynika z tej budowy czy cos mam zle?
Dzięki!!!

Autor:  kroczus [ Śro Maj 07, 2008 8:10 pm ]
Temat postu: 

to nie przypadkiem ta gruba uszczelka?

Autor:  BEBAK [ Śro Maj 07, 2008 8:43 pm ]
Temat postu: 

Zawsze lepiej dac uszczelke dla pewnosci ;)

Autor:  kroczus [ Śro Maj 07, 2008 10:12 pm ]
Temat postu: 

no tak,ale ta niby-dziura to może z pozoru tak wyglądać gdyż uszczelka jest gruba

Autor:  BEBAK [ Czw Maj 08, 2008 6:32 am ]
Temat postu: 

Moze i tak byc. Ale uszczelka powina byc takiej grubosci jak sie nalezy, dlatego nie powino byc problemow skora takie uszczelki kiedys byly dawane do moto i jezdzily. Kup uszczelke i musi pasowac ona ma juz odpowiednie rozmiary i grubość :D

Autor:  Lenar90 [ Czw Maj 08, 2008 1:10 pm ]
Temat postu: 

sam zrobie uszczelke z twardej tektury znaczy pełnej w środku:P

Autor:  pawlak73 [ Czw Maj 08, 2008 9:15 pm ]
Temat postu: 

Dzięki chłopaki za pomoc!!!
Mam do Was pytanie czy wiecie w jaki sposób uszczelnić gaźnik? Czy sa jakies uszczelki, czy można zakleić sylikonem? Bo jak np.: chce go odpalić na kopa to odkręcam kurek z paliwa (nie pompuje bo samo dolatuje do komory pływakowej) i jak kopie to z takiej dziurki pod gaźnikiem tryska benzyna na cylinder. Da się to jakoś "załatać"?
Jak można najlepiej uszczelnić gaźnik?
Dzięki!!! <piwo>
Pozdrawiam!!!

Autor:  kroczus [ Czw Maj 08, 2008 9:31 pm ]
Temat postu: 

sylikon ten czerwony i będzie miód malina ;]

Autor:  BEBAK [ Pią Maj 09, 2008 5:42 am ]
Temat postu: 

Moze gaznk jest pękniety? Jezeli mie to napewno bedzie jakas uszczelka do kupna ;)
silikonem tez mozna :]

Autor:  pawlak73 [ Sob Maj 10, 2008 10:05 am ]
Temat postu: 

Wczoraj zakleiłem gaźnik sylikonem. I wystąpił taki problem gdy go odpaliłem nie utrzymywał wolnych obrotów. Podkręciłem śrubę od regulacji obrotów na max i nic. Tylko sie da mniej gazu i gaśnie. Czy to może być przyczyna uszczelnienia tego gaźnika?
Jak coś to powiem co uszczelniłem:
-deklik od pływaka
-2 śruby co sa na dole gaźnika tj. pod pływakiem
-dziurkę która jest obok krućca

Dzięki!!!

Autor:  BEBAK [ Sob Maj 10, 2008 2:01 pm ]
Temat postu: 

Moze zakleiłeś jakas dziurke przelotowa i nawed jak dasz srube na maxa to nie lapie. Sprawdz czy nie zakleiles czegos nie potrzebnie ;)

Autor:  pawlak73 [ Wto Maj 13, 2008 5:08 pm ]
Temat postu: 

Dzięki za wszystkie odpowiedzi. <piwo>

Mam jeszcze takie pytanie bo tam gdzie jest sprzęgło to jest taka śrubka na prawym deklu. Co zrobić żeby się nie odkręcała? Bo ja jechałem sobie i nagle patrze sprzęgło nie działa, no to w czasie jazdy jakoś dokręciłem ja. Później znowu patrze i sprzęgło nie działa, chciałem dokręcić srube a tu prawy dekiel prawie że odkręcony.
Dzięki!!!
Pozdrawiam!!!

Autor:  kroczus [ Wto Maj 13, 2008 7:16 pm ]
Temat postu: 

śrubka na prawym deklu?nie mówisz przypadkiem o wkręcie regulacyjnym?bo jak mówisz że masz dekiel odkręcony to byś cały olej stracił ;]

Autor:  pawlak73 [ Wto Maj 13, 2008 7:51 pm ]
Temat postu: 

kroczus napisał(a):
śrubka na prawym deklu?nie mówisz przypadkiem o wkręcie regulacyjnym?bo jak mówisz że masz dekiel odkręcony to byś cały olej stracił ;]


Nie o ten dekiel mi chodzi. Jak siedzisz na motorze to ten z prawej strony. Tam jest śrubka co reguluje sprzęgło, wiecie jak zrobić żeby sie nie odkręcała?

Autor:  Adrians [ Wto Maj 13, 2008 9:10 pm ]
Temat postu: 

Powinieneś na niej mieć nakrętkę dokręconą do oporu. Wtedy ta śruba nie ma prawa się poruszyć.

Strona 3 z 4 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/