Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
Iskra https://motokirc.pl/problemy-tech-f29/iskra-t1904-15.html |
Strona 2 z 2 |
Autor: | bosek3 [ Śro Sie 16, 2006 10:25 pm ] |
Temat postu: | |
Jak masz przerywacz to od niego odchodzi taki bolec (mówimy o silniku jawki??)na tym bolcu są 3 kable, 1 chyba od kondensatora i on musi być odizolowany od podstawy tego bolca(podkładka z plastiku). |
Autor: | Młody [ Pią Sie 18, 2006 4:09 pm ] |
Temat postu: | |
aha, a czy w przypadku barku odizolowania, moze dojsc do tego ze kondensator moze sie zepsuc/(spalic?) ? |
Autor: | Artizzz [ Pią Sie 18, 2006 6:42 pm ] |
Temat postu: | |
Młody, nie ma takiej możliwości |
Autor: | matiwi [ Wto Sie 22, 2006 10:34 pm ] |
Temat postu: | |
Witam porusze jeszcze raz sprawe tego klinu. Przeczytałem, że niektórzy robią go z podkładki. Z jakiej podkładki i jak go trzeba zrobić zeby pasował i sie nie scinał ? |
Autor: | Zamotek [ Śro Sie 23, 2006 1:00 pm ] |
Temat postu: | |
musisz znaleśc grubszą podkładkę kupic nowy klin i przypasowac do boku podladki i odciąc bok podkładki, tylko musisz odpowiednią podkładkę znaleśc |
Autor: | matiwi [ Śro Sie 23, 2006 1:13 pm ] |
Temat postu: | |
Natrafiłem na jeszcze jeden problem. Jak usunac pozostałośc po tym starym klinie która siedzi w wale? Za chiny nie moge jej wydobyc. Zamotek czy możesz jaśniej napisac o co Ci chodzi bo nie bardzo rozumiem z tym nowym klinem. pozrdrawiam |
Autor: | SzyMZek [ Śro Sie 23, 2006 3:29 pm ] |
Temat postu: | |
Szkoda wam 0,50-1zł na nowego klina. Przecież ten z podkładki najprawdopodobniej długo nie wytrzyma, niema odpowiedniej twardości i go obetnie....... |
Autor: | matiwi [ Śro Sie 23, 2006 6:05 pm ] |
Temat postu: | |
Mi nie szkoda na nowy klin tylko poprostu chciałem tą metode wypróbować a i tak wiecej kasy strace na bilety niż nowy klin. Ale głownie mam problem z tą pozostałoscia po klinie bo nie włoże nowego jak ten stary bedzie tam siedział :) |
Autor: | Olo [ Śro Sie 23, 2006 8:55 pm ] |
Temat postu: | |
weż jakieś małe wiertło (1-2 mm) i wywierć tą pozostałość (pisze 1-2 mm bo nie pamiętam ile ma ten klin) a tak na marginesie to w profilu masz że posiadasz 200 a tu pisaliśmy o klinie do 205 bo tam jest inny |
Autor: | matiwi [ Śro Sie 23, 2006 9:09 pm ] |
Temat postu: | |
No fakt ale nie chcialalem robić nowego tematu a w 205 rzeczywiscie jest inny tylko. że rzeby to zrobić musze wyjąc caly wał i rozpołowić silnik bo za chiny nie włoże tam wiertła i wiertarki macie moze jakiś inny sposób |
Autor: | Olo [ Śro Sie 23, 2006 9:22 pm ] |
Temat postu: | |
to ja nie widze innego sposobu możesz magnesem próbwac albo odessać Więcej emotek być nie może-simson_s51 |
Autor: | Młody [ Czw Sie 24, 2006 11:06 am ] |
Temat postu: | |
a ja powróce do tematu, otoz nie mialem iskry, motor stal dobre dwa tygodnie, i nie wiedzialem co mu jest, okazalo sie ze kebelek od ceki zaplonowej na kole magnesowym sie przetarl, i co sie teraz okazalo mam 4 dzialajace swiece |
Autor: | matiwi [ Czw Sie 24, 2006 3:00 pm ] |
Temat postu: | |
Już prowizorycznie poradziłem sobie z tym klinem ale i tak bede musiał go rozebrać Jeden problem z głowy ale nastepny sie pojawił iskra jest paliwo też a ogarek ani troche nie chce odpalić nie wiem co jest już wymiekam . Dziwi mnie to ze przy próbie odpalania co jakis czas strzela mi z tłumika normalnie jak w ścigaczu. |
Autor: | =XawiD= [ Pią Sie 25, 2006 7:52 am ] |
Temat postu: | |
Jak strzela ci w tłumiku to jest znak że coś z zapłonem nie tak. Dam rade dokręcaj magneto porządnie, bo ja nie dokręcałem i mi się też klin zerwał. A stary klin wybiłem wybijakiem i młotkiem (delikatnie). |
Autor: | Zamotek [ Pią Sie 25, 2006 8:19 am ] |
Temat postu: | |
na bank źle zapłon ustawiony, jak bedzie ci strzelalo w gaźnik to też wtedy jest źle |
Strona 2 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |