Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

Iskra
https://motokirc.pl/problemy-tech-f29/iskra-t1904-15.html
Strona 2 z 2

Autor:  bosek3 [ Śro Sie 16, 2006 10:25 pm ]
Temat postu: 

Jak masz przerywacz to od niego odchodzi taki bolec (mówimy o silniku jawki??)na tym bolcu są 3 kable, 1 chyba od kondensatora i on musi być odizolowany od podstawy tego bolca(podkładka z plastiku).

Autor:  Młody [ Pią Sie 18, 2006 4:09 pm ]
Temat postu: 

aha, a czy w przypadku barku odizolowania, moze dojsc do tego ze kondensator moze sie zepsuc/(spalic?) ?

Autor:  Artizzz [ Pią Sie 18, 2006 6:42 pm ]
Temat postu: 

Młody, nie ma takiej możliwości

Autor:  matiwi [ Wto Sie 22, 2006 10:34 pm ]
Temat postu: 

Witam porusze jeszcze raz sprawe tego klinu. Przeczytałem, że niektórzy robią go z podkładki. Z jakiej podkładki i jak go trzeba zrobić zeby pasował i sie nie scinał ?

Autor:  Zamotek [ Śro Sie 23, 2006 1:00 pm ]
Temat postu: 

musisz znaleśc grubszą podkładkę kupic nowy klin i przypasowac do boku podladki i odciąc bok podkładki, tylko musisz odpowiednią podkładkę znaleśc

Autor:  matiwi [ Śro Sie 23, 2006 1:13 pm ]
Temat postu: 

Natrafiłem na jeszcze jeden problem. Jak usunac pozostałośc po tym starym klinie która siedzi w wale? Za chiny nie moge jej wydobyc. Zamotek czy możesz jaśniej napisac o co Ci chodzi bo nie bardzo rozumiem z tym nowym klinem. pozrdrawiam :)

Autor:  SzyMZek [ Śro Sie 23, 2006 3:29 pm ]
Temat postu: 

Szkoda wam 0,50-1zł na nowego klina. Przecież ten z podkładki najprawdopodobniej długo nie wytrzyma, niema odpowiedniej twardości i go obetnie.......

Autor:  matiwi [ Śro Sie 23, 2006 6:05 pm ]
Temat postu: 

Mi nie szkoda na nowy klin tylko poprostu chciałem tą metode wypróbować a i tak wiecej kasy strace na bilety niż nowy klin. Ale głownie mam problem z tą pozostałoscia po klinie bo nie włoże nowego jak ten stary bedzie tam siedział :):)

Autor:  Olo [ Śro Sie 23, 2006 8:55 pm ]
Temat postu: 

weż jakieś małe wiertło (1-2 mm) i wywierć tą pozostałość (pisze 1-2 mm bo nie pamiętam ile ma ten klin) a tak na marginesie to w profilu masz że posiadasz 200 a tu pisaliśmy o klinie do 205 bo tam jest inny

Autor:  matiwi [ Śro Sie 23, 2006 9:09 pm ]
Temat postu: 

No fakt ale nie chcialalem robić nowego tematu :] a w 205 rzeczywiscie jest inny :) tylko. że rzeby to zrobić musze wyjąc caly wał i rozpołowić silnik bo za chiny nie włoże tam wiertła i wiertarki macie moze jakiś inny sposób :)

Autor:  Olo [ Śro Sie 23, 2006 9:22 pm ]
Temat postu: 

to ja nie widze innego sposobu możesz magnesem próbwac albo odessać :P :D

Więcej emotek być nie może-simson_s51

Autor:  Młody [ Czw Sie 24, 2006 11:06 am ]
Temat postu: 

a ja powróce do tematu, otoz nie mialem iskry, motor stal dobre dwa tygodnie, i nie wiedzialem co mu jest, okazalo sie ze kebelek od ceki zaplonowej na kole magnesowym sie przetarl, i co sie teraz okazalo mam 4 dzialajace swiece :P :)

Autor:  matiwi [ Czw Sie 24, 2006 3:00 pm ]
Temat postu: 

Już prowizorycznie poradziłem sobie z tym klinem ale i tak bede musiał go rozebrać :) Jeden problem z głowy ale nastepny sie pojawił iskra jest paliwo też a ogarek ani troche nie chce odpalić :) nie wiem co jest już wymiekam ;[ . Dziwi mnie to ze przy próbie odpalania co jakis czas strzela mi z tłumika normalnie jak w ścigaczu.

Autor:  =XawiD= [ Pią Sie 25, 2006 7:52 am ]
Temat postu: 

Jak strzela ci w tłumiku to jest znak że coś z zapłonem nie tak. Dam rade dokręcaj magneto porządnie, bo ja nie dokręcałem i mi się też klin zerwał. A stary klin wybiłem wybijakiem i młotkiem (delikatnie).

Autor:  Zamotek [ Pią Sie 25, 2006 8:19 am ]
Temat postu: 

na bank źle zapłon ustawiony, jak bedzie ci strzelalo w gaźnik to też wtedy jest źle

Strona 2 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/