Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
12v zamiast 6v https://motokirc.pl/problemy-tech-f29/12v-zamiast-6v-t2336.html |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Flash [ Śro Sie 23, 2006 4:07 pm ] |
Temat postu: | 12v zamiast 6v |
witam. kupiłem jakiś czas temu nowe cewki świetlne i jak ostatnio je sprawdzałem to dają na wolnych obrotach 10V a na wysokich13V. czy nic się nie stanie. a i mam jeszcze pytanie na temat mostków prostowniczych. czy można do jednego mostka podpiąć dwie cewki czy na jedną cewkę jeden mostek? |
Autor: | Olo [ Śro Sie 23, 2006 9:06 pm ] |
Temat postu: | |
WOW chłopie gdzieś ty kupił takie cewki ja też chce takie mieć (bo mam aku 12v) a co do mastków to lepiej na jedna cewkę bo będzie się przegrzewało i może się pojarać |
Autor: | Lashlo [ Śro Sie 23, 2006 10:27 pm ] |
Temat postu: | |
A jakieś obciążenie prądowe miałeś podczas pomiaru napięcia Możesz zastosować jeden mostek prostowniczy do dwóch cewek pod warunkiem że cewki są połączone szeregowo. Oczywiście chyba nie musze pisać że wtedy zostaną zsumowane napięcia z obydwóch cewek... |
Autor: | Artizzz [ Pią Sie 25, 2006 11:38 am ] |
Temat postu: | |
Flash, hehe jak ja mierzyłem napięcie to wychodziło nawet do 25V wszystko zależy od tego jakiego miernika używasz i czy magneto jest obciążone światłami. a co do mostków to zalecam do każdej cewki osobny prostownik |
Autor: | Flash [ Pią Sie 25, 2006 12:38 pm ] |
Temat postu: | |
Już wiem dlaczego mam 12V a nie 6V. po moim małym dochodzeniu dowiedziałem się że w silnikach 223 były montowane 2 typy statorów(iskrowników) i kół magnesowych. jeden typ wytważał 6V 20W a drugi typ wytważał 12V 30W i do tego było dobierane odpowiednie koło magnesowe, więc problem rozwiązany. |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |