Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

regulacja k60b nie trzyma wolnych obrotów ;//
https://motokirc.pl/problemy-tech-f29/regulacja-k60b-nie-trzyma-wolnych-obrotow-t25562-15.html
Strona 2 z 3

Autor:  reso [ Nie Lip 04, 2010 10:46 am ]
Temat postu:  Re: regulacja k60b nie trzyma wolnych obrotów ;//

Wiem że k60b w charcie to głupota ale ja jak kupiłem charta to miałem w nim ten gaźnik ale czy z filtrem czy bez filtra trzymał obroty, i k60b ma gardziel 15mm więc więcej niż 14mc. Teoretycznie powinien lepiej chodzić ale ma za małą dysze i nadaje się do starszych rometów. Jedyny plus k60b w charcie to małe spalanie.

Autor:  chartolot [ Nie Lip 04, 2010 3:38 pm ]
Temat postu:  Re: regulacja k60b nie trzyma wolnych obrotów ;//

mam zwykły gaźnik 14mc ale chce k60b bo mniejsze zużycie paliwa ma i ponoć większą moc ; ))

Autor:  reso [ Nie Lip 04, 2010 4:13 pm ]
Temat postu:  Re: regulacja k60b nie trzyma wolnych obrotów ;//

Zużycie paliwa malutkie ale uwierz mi miałem 2 k60b w charcie malutko paliły ale jak zmieniłem na 14mc to moc była większa!

Autor:  krzysiuslapa [ Nie Lip 04, 2010 9:00 pm ]
Temat postu:  Re: regulacja k60b nie trzyma wolnych obrotów ;//

Dokładnie. Mityczne dodawanie mocy to tylko w starych silnikach. W charcie spada moc, ale trochę wyższe obroty może kręcić
(Uboższa mieszanka i 1mm większa gardziel. Na 3 biegu i tak nie wykręci więcej bo siły braknie).
Jedynie spalanie, ale czy warto się je___ tyle z tym gaźnikiem by spalanie zamiast 2,4l było ok. 2l i mniejsza "moc"? U mnie chart przy 50/4 spala w okolicach 2,2l/100 na 14MC przy prędkości 50-55km/h. Po mieście (rozkopany Chrzanów np. bo Jaworzno to luz :D) i w terenie 2,5l-3l ale to zrozumiałe bo mu w "trąbę" daje jak przyspieszam. Moim zdaniem 14MC najlepszy do serii, tylko trzeba umieć oszczędnie jeździć.

PS. Ja dysze w swoim 14MC potraktowałem wiertłem 0,7mm i na dobre mi to nie wyszło xD. Jak dam manetkę na maxa to zalewa troszkę. Musze minimalnie cofnąć ją. Mimo to spalanie mnie zadowala.

Autor:  chartolot [ Nie Lip 04, 2010 9:46 pm ]
Temat postu:  Re: regulacja k60b nie trzyma wolnych obrotów ;//

ja mam almota 60ccm[55ccm] albo szlif na 60 sam nie wiem także może coś da ; ))

Autor:  reso [ Nie Lip 04, 2010 9:53 pm ]
Temat postu:  Re: regulacja k60b nie trzyma wolnych obrotów ;//

Sory ale tak przy okazji mi na 14 mc palił 2,5 l czasami 3 jak jeździłem oporem a ty 50/4 i jeszcze rozwiercona dysza i ci tylko 2,4 pali ? :D niemożliwe

Autor:  Constantine [ Nie Lip 04, 2010 10:07 pm ]
Temat postu:  Re: regulacja k60b nie trzyma wolnych obrotów ;//

Dobrze wyregulowany gaźnik i przede wszystkim w dobrym stanie i jest to możliwe

Autor:  chartolot [ Nie Lip 04, 2010 10:39 pm ]
Temat postu:  Re: regulacja k60b nie trzyma wolnych obrotów ;//

sory za ot ale chciałbym zapytać ze jak silnik słychać że tak buczy czy tam dzwoni na wysokich to wał czy pierścienie?

Autor:  krzysiuslapa [ Pon Lip 05, 2010 9:14 am ]
Temat postu:  Re: regulacja k60b nie trzyma wolnych obrotów ;//

Zależy czy buczy, czy dzwoni.

Jak takie "Skrobanie" jakby piasek był przy tłoku to pierścienie.
Jak Buczy to albo go zalewa, albo wina braku "tłumika szmerów ssania"
Jak Dzwoni to może coś niedokręcone jest i się "obija".

Na 1 mi pomógł olej Castrol Racing (przy +55km/h), ale i tak będę wymieniał na tłok simacza za chwilę.
Jeżeli zalewa to regulacja gaźnika, a jeżeli buczy bo nie masz gumy do buczka to załatw sobie jakąś gumę by to połączyć xD
Jak dzwoni to poszukaj gdzie.

Cytuj:
Sory ale tak przy okazji mi na 14 mc palił 2,5 l czasami 3 jak jeździłem oporem a ty 50/4 i jeszcze rozwiercona dysza i ci tylko 2,4 pali ? niemożliwe

Jadąc w przedziale 50-55 wykorzystuje zjawisko rezonansu. Manetka wtedy na 1/2 otwarta i jest ok. Nawet jeżeli przyspieszam to nie daje manetki na maxa bo wtedy rozwiercona dysza daje o sobie znać, zawsze minimalnie mniej. Jest to możliwe bo na 1 baku robię około 300km, a jeżdżę sporo po polnych drogach i mieście ;]
Przed przeróbką palił właśnie 2,5 ale dla tego, że miał krzywe okna (asymetryczne), teraz doszło rezo i lepsze okna i spalanie niziutkie tylko powyżej 60 nie nadąża benzyna wciekać do komory pływakowej :/

Autor:  Piotrekwaw [ Pon Lip 05, 2010 9:00 pm ]
Temat postu:  Re: regulacja k60b nie trzyma wolnych obrotów ;//

Jeśli gażnik jest stary mogą być słabe gwinty na śrubach do regulacji i go nie ustawisz. A obroty się zwiększa ustawieniem przepustnicy(tzn.żeby zwiększyć wykęc srubę co przez nią linka przechodzi).

Autor:  reso [ Pon Lip 05, 2010 9:12 pm ]
Temat postu:  Re: regulacja k60b nie trzyma wolnych obrotów ;//

Takie to jest liche ustawianie obrotów skręci kierownicą w lewo i bd miał małe obroty skręci w prawo bd miał duże. ojapier Ustawia się śrubką z boku gaźnika !

Autor:  krzysiuslapa [ Pon Lip 05, 2010 10:55 pm ]
Temat postu:  Re: regulacja k60b nie trzyma wolnych obrotów ;//

Popieram Daniela, dobrze gada. Załóż 14MC i tyle.

Autor:  chartolot [ Wto Lip 06, 2010 12:56 pm ]
Temat postu:  Re: regulacja k60b nie trzyma wolnych obrotów ;//

i co i tyle i 80zl pojdzie sie ...? dzis dostalem nowa manteke gazu takze sie tym zajme i zobacze co i jak.

Autor:  krzysiuslapa [ Wto Lip 06, 2010 1:15 pm ]
Temat postu:  Re: regulacja k60b nie trzyma wolnych obrotów ;//

Wow, a co manetka ma do wolnych obrotów?? Nic!
80zł to już można mikuniego kupić, albo Delorto używane (100zł dałem za mikuniego VM20)
Odsprzedaj ten gaźnik i tyle. Nie trafiony zakup. Są charty co im K60B nie pasi i tyle.

PS. jak ten stożek na śrubce od wolnych obrotów był by krzywy to można pilniczkiem ładnie wyrównać. Ja miałem mały zadzior to ładnie pilnikiem przeciągnąłem 3 razy i o wiele lepiej.

Autor:  reso [ Wto Lip 06, 2010 2:20 pm ]
Temat postu:  Re: regulacja k60b nie trzyma wolnych obrotów ;//

Sprzedaj za 80 zł a do puki nie sprzedaż będziesz jeździł bez obrotów. ;) Ja na twoim miejscu bym sobie kupił gaźnik od sima nówkę bo kupisz jakiegoś zjechanego 14mc i będzie ci palił 5 na sto.

Strona 2 z 3 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/