Forum motoryzacyjne motokirc.pl
http://motokirc.pl/

[Romet Ogar 200 odpala i zaraz gaśnie]
http://motokirc.pl/problemy-tech-f29/topic-t35080-15.html
Strona 2 z 2

Autor:  Patryk82 [ Wto Kwi 30, 2013 9:02 pm ]
Temat postu:  Re: [Romet Ogar 200 odpala i zaraz gaśnie]

Na pewno nie do 1500zł, bo to jest budzet na jako takiego simsona, taka prawda... a zeby wyrwać coś pokroju rg80/mbx80, apki rs i to raczej stare, albo sendy (tanio, bo zajechane) to trzeba mieć minimum te 2500zł ;]

Autor:  pawelswdnpoznanska [ Śro Maj 01, 2013 8:07 pm ]
Temat postu:  Re: [Romet Ogar 200 odpala i zaraz gaśnie]

no w sumie tak ale RG mógłbym jeszcze wyrwać w tej cenie o simsonie nie ma mowy ja nie chce sie bawić w takie rzeczy bo nie mam zdrowia na to potrzebuje sprzętu w miare bezawaryjnego noi wiadomo te 1,5k zł to nie jest duża kwota ale myśle że coś znajde,jeśli ma ktoś jakieś propozycje to piszcie zastanawiałem sie też nad starszym markowym skuterem a w ostateczności coś niestety Chińskiego ale wolałbym nie,ja potrzebuje pojazdu dość bezawaryjnego którym mógłbym dojechać gdzieś do 120 km od domu oczywiście zależy to od stanu technicznego ale Simsona w tej roli czarno widze dlatego prosze was o pomoc.

Autor:  pawelswdnpoznanska [ Wto Cze 04, 2013 7:45 pm ]
Temat postu:  Re: [Romet Ogar 200 odpala i zaraz gaśnie]

Witam,troche uzupełnie informacje co do Ogara,kupiłem nowy cylinder,tłok,pierścienie po kupnie sprężyn do przedniego zawieszenia Ogar bedzie miał wymieniony Cylinder itd oraz sprężyne kopniaka i sprężyny w teleskopach.

Autor:  pawelswdnpoznanska [ Śro Cze 26, 2013 5:15 pm ]
Temat postu:  Re: [Romet Ogar 200 odpala i zaraz gaśnie]

Witam,Cylinder został już założony teraz tylko pozostało mi kupić sprężyny do przednich teleskopów i można bedzie zrobić próbe odpalania,i teraz pytanie na nowym cylindrze moto powinno odpalić z kopa czy na pycha ? bo obecnie kompresja jest tak duża że kopniakiem jest ciężko ruszyć,kto miał z tym do czynienia niech odpowie jak powinno wyglądać 1 odpalanie na nowym cylindrze ?

Autor:  pawelswdnpoznanska [ Wto Sie 06, 2013 1:43 pm ]
Temat postu:  Re: [Romet Ogar 200 odpala i zaraz gaśnie]

Witam,po dłuższej nieobecności zaktualizuje troche informacje dot. Ogara,Jak wcześniej mówiłem cylinder jest już na swoim miejscu razem z tłokiem (3p) sworzniem i zabezpieczeniami,sprężyny do teleskopów już kupiłem i zamontowałem teraz pozostało tylko założyć tulejki teleskopów (b.długo na nie czekałem) i można wszystko składać i robić próbe odpalania,jak już wszystko bedzie na swoim miejscu to wszystko tutaj opisze.

Autor:  pawelswdnpoznanska [ Sob Wrz 14, 2013 6:52 pm ]
Temat postu:  Re: [Romet Ogar 200 odpala i zaraz gaśnie]

Witam,Ogar jest już w pełni złożony jeśli chodzi o rame itd a co do silnika to został wyjęty z ramy i rozłożony,czeka go rozpoławianie po raz kolejny,ponieważ biegi są nie na swoim miejscu a dokładniej to luz jest między 2 a 3 a nie tj być powinno między 1 a 2,obecnie silnik czeka na rozpołowienie i usunięcię usterki.Jeśli ktoś z was wie czego to może być przyczyna to prosze o odpowiedż czym może być to spowodowane,Ja podejrzewam uszkodzenie wodzików,jeśli ktoś z was coś wie na ten temat prosze o odpowiedź,z góry dziękuje.

Autor:  dav6030 [ Pon Paź 07, 2013 5:14 pm ]
Temat postu:  Re: [Romet Ogar 200 odpala i zaraz gaśnie]

Przecież że to normalne (jeśli mówimy o silniku 223) że luz jest między 2 a 3 i między 1 a 2

Autor:  DoMinator94 [ Pon Paź 07, 2013 5:40 pm ]
Temat postu:  Re: [Romet Ogar 200 odpala i zaraz gaśnie]

do tej pory to juz pewnie rozebral ten silnik :) widać że kolega mało ma i miał do czynienia z tymi silnikami ;) w każdym tak jest że jest tam luz

Autor:  pawelswdnpoznanska [ Wto Paź 15, 2013 6:54 pm ]
Temat postu:  Re: [Romet Ogar 200 odpala i zaraz gaśnie]

Dokładnie,nie miałem wcześniej Motoroweru z silnikiem Jawa 223,miałem Ogara 205 i Rometa 50 T-1 z silnikiem Charta i nie miałem takich problemów,uszkodzony był automat zmiany biegów a jeśli nie to to w każdym razie część uszkodzona uniemożliwiała jazde ponieważ jedynka wchodziła jednak dźwignia zmiany biegów była za wysoko niż powinna być po jej wrzuceniu,jednak mam już drugi prawie kompletny silnik brakuje tylko cylindra,głowicy i aparatu zapłonowego,i teraz pozostaje wymiana tej części która uniemożliwiała jazde i powinno być ok.

Strona 2 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/