Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
[xt50q] Kapiący olej https://motokirc.pl/problemy-tech-f29/kapi-cy-olej-t35370.html |
Strona 1 z 1 |
Autor: | mato977 [ Wto Cze 11, 2013 7:12 pm ] |
Temat postu: | [xt50q] Kapiący olej |
Witam szanownych urzytkowników forum Jestem nowy na forum więc proszę o wyrozumiałość Powracając do mego problemu .. Mam pęknięty karter. (lewy) kupiłem 2. Jade do mechanika zapytać się ile weźmie za wymianę i usłyszałem że 1 lewy karter nie może być tylko komplet bo nie będzie pasował a karter jest od tego samego silnika .. Jakie jest wasze zdanie ? I ile kosztuje wymiana bo się nie dowiedziałem .. Pozdrawiam ! |
Autor: | Patryk82 [ Wto Cze 11, 2013 7:38 pm ] |
Temat postu: | Re: [xt50q] Kapiący olej |
Kartery wymienia się do pary, choć w tym chinolu to pewnie jeden uj.. |
Autor: | mato977 [ Wto Cze 11, 2013 7:40 pm ] |
Temat postu: | Re: [xt50q] Kapiący olej |
Czyli da rade wymienić karter od innego silnika ? |
Autor: | Huberts [ Wto Cze 11, 2013 7:54 pm ] |
Temat postu: | Re: [xt50q] Kapiący olej |
To i tak jest ulepione z gliny Wsadź ten karter co masz, tylko dobrze go reinzem na łączeniu zalepić W sumie dobrze świadczy o mechaniku, bo według sztuki - powinno się wymieniać parami, ale w chinolach to i tak wszystko jedno. Co do ceny to jeżeli to jakiś serwis motocyklowy to licz się z ceną 150-400 zł, bo to jest "remont" silnika |
Autor: | mato977 [ Wto Cze 11, 2013 8:23 pm ] |
Temat postu: | Re: [xt50q] Kapiący olej |
Yhym no spoko. Jeszcze kilka pytań Uszczelić czerwonym sylikonem ? I najważniejsze pytanie .. UWAGA .. Jak wymienić ten karter ? Ogl boję się sam to robić bo to jest taka jakby moja perełka chromowana Trzeba zdjąć cylek głowice itd. Nic się nie poprzestawia jak złoże poprostu ? Będzie dalej tak jak było ? pozdrawiam |
Autor: | Huberts [ Wto Cze 11, 2013 8:58 pm ] |
Temat postu: | Re: [xt50q] Kapiący olej |
Napisałem - zakleić REINZEM Czerwony silikon to jest dobry do folkloru narodowego jak sobie góralki ubytki w koralach chcą uzupełnić. Jeżeli chcesz to robić sam to kup sobie coś takiego: http://tlokianek.pl/masa-uszczelniajaca-silikon-victor-reinz-reinzosil-duzy-200ml-p-3.html Ten duży koło 50 zł, taki w tubce 25 zł. To jest w sumie całkowity remont silnika, musisz: 1. Spuścić olej. 2. Wyciągnąć silnik z ramy. 3. Ściągnąć głowicę, cylinder. 4. Ściągnąć pokrywę od strony sprzęgła (rozmawiamy o lewym karterze). 5. Ściągnąć sprzęgło. 6. Ściągnąć pokrywę od zapłonu. 7. Ściągnąć magneto z zapłonem (w tych tryplach odpada regulacja zapłonu). 8. Rozbebszyć rozrząd, wykręcić śruby od mocowania połówek. 9. Zbić połówki. 10. Wymienić karter i montować w tej samej kolejności To jest w sumie proste jak budowa cepa, robić to powoli, dokumentacja zdjęciowa i jakoś to może sklepiesz potem |
Autor: | mato977 [ Śro Cze 12, 2013 5:47 am ] |
Temat postu: | Re: [xt50q] Kapiący olej |
uhuu Jak ja poskładam to do tyłu będzie mykał hah Lepiej dam kolesiowi z wiochy on to obczaja zrobi mi to za 40zł gadałem z nim --------- Śro Cze 12, 2013 8:11 pm Połączono --------- Jak czegoś nie będę wiedział to będę pisał Thx Pozdrawiam |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |