Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Czw Mar 28, 2024 10:19 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 9 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Problem silnik jawka 223
PostWysłany: Pią Wrz 26, 2014 7:32 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Sty 16, 2012 9:44 pm
Posty: 115
Miejscowość: Głogów
Pojazd: Romet Ogar 205 x2
Romet Kadet
Simson był
Romet Chart był
Witam mam problem z silnikiem jawki ustawiałem zapłon chyba ze 100 razy czyściłem gaźnik,regulowałem iglice i nic to nie pomagało ciągle jest tak ze jak dodam gazu to wejdzie na obroty i po chwili jest tylko buuuu i dusi się i jak przytkam ręka miejsce gdzie powinien być filtr powietrza to wejdzie na obroty macie możne jakieś pomysły co to możne być ? Jeszcze zamieszczę filmik jak to dokładnie wygląda


Pozdrawiam :-)

_________________
Ja chce tanią BENE!


Ostatnio edytowany przez duduś, Pią Wrz 26, 2014 7:44 pm, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Problem silnik jawka 223
PostWysłany: Pią Wrz 26, 2014 7:41 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Wrz 15, 2010 8:22 pm
Posty: 1843
Miejscowość: Wieluń [EWI]
Pojazd: Romet Chart 210 Elektronik '88
Piaggio Sfera NSL 50 '92
Honda Civic VI EJ9 '01
Był: Simson SR50/1 C "skuter" '88
Romet Pony 50-M-2 '87
Romet Komar 2330 '70
Opel Vectra A Irmscher CD Diamant 91'
Film jest prywatny ziom :F

_________________
łan cyl, tu stroke :F
Apollan napisał(a):
GNICIE I BRODA TO NASZA WYGODA lachvj
taak


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Problem silnik jawka 223
PostWysłany: Pią Wrz 26, 2014 7:42 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Sty 16, 2012 9:44 pm
Posty: 115
Miejscowość: Głogów
Pojazd: Romet Ogar 205 x2
Romet Kadet
Simson był
Romet Chart był
o kurde sorry już to zmieniam :D

_________________
Ja chce tanią BENE!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Problem silnik jawka 223
PostWysłany: Sob Wrz 27, 2014 7:58 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 31, 2005 10:58 am
Posty: 1182
Miejscowość: Gniezno
Pojazd: Ogar 200
Kawasaki KLF 300
Audi A4 Avant 1,9 TDI

był:
Renault Scenic 1,9 dti
Człowieku, bez filtra to nie będzie chodzić :F Nawet samo zdjęcie tylnej części puszki filtra powoduje taki efekt. To dwusuw, musi mieć opór na dolocie. Załóż filtr i gitara !

_________________
[quote="Dawideq"]kurwa spac nie mogiem brak alko we krwi jednak skzodzi :([/quote]

lachvj


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Problem silnik jawka 223
PostWysłany: Sob Wrz 27, 2014 8:53 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Sty 16, 2012 9:44 pm
Posty: 115
Miejscowość: Głogów
Pojazd: Romet Ogar 205 x2
Romet Kadet
Simson był
Romet Chart był
ok spróbuje i dam znać :)

_________________
Ja chce tanią BENE!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Problem silnik jawka 223
PostWysłany: Pon Wrz 29, 2014 2:46 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Sty 16, 2012 9:44 pm
Posty: 115
Miejscowość: Głogów
Pojazd: Romet Ogar 205 x2
Romet Kadet
Simson był
Romet Chart był
powiem tak jak zakładam filtr to nie chodzi wgl nawet próbowałem sama gumę założyć nie da rady od razu gaśnie i nie chce odpalić

_________________
Ja chce tanią BENE!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Problem silnik jawka 223
PostWysłany: Wto Wrz 30, 2014 8:27 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 31, 2005 10:58 am
Posty: 1182
Miejscowość: Gniezno
Pojazd: Ogar 200
Kawasaki KLF 300
Audi A4 Avant 1,9 TDI

był:
Renault Scenic 1,9 dti
Filtr, rura i puszka nie są dziurawe? Poziom paliwa w gaźniku ustawiony?

_________________
[quote="Dawideq"]kurwa spac nie mogiem brak alko we krwi jednak skzodzi :([/quote]

lachvj


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Problem silnik jawka 223
PostWysłany: Wto Wrz 30, 2014 1:56 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Sty 16, 2012 9:44 pm
Posty: 115
Miejscowość: Głogów
Pojazd: Romet Ogar 205 x2
Romet Kadet
Simson był
Romet Chart był
nie nie są dziurawe a poziomu nie umiem ustawić jeśli chodzi o ta blaszkę jak to zrobić prawidłowo ??

_________________
Ja chce tanią BENE!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Problem silnik jawka 223
PostWysłany: Śro Paź 01, 2014 1:55 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 31, 2005 10:58 am
Posty: 1182
Miejscowość: Gniezno
Pojazd: Ogar 200
Kawasaki KLF 300
Audi A4 Avant 1,9 TDI

był:
Renault Scenic 1,9 dti
kopiuj - wklej z mojej www :F

Przed uruchomieniem każdego silnika dwusuwowego w motorkach minionej epoki, trzeba go najpierw "przelać" - od tego głównie zależy czy silnik zapali od pierwszego kopa i czy w ogóle zapali ;) Czasem jest tak, że nie można za cholerę porządnie przelać silnika przez co trudno go odpalić - winny temu jest zbyt niski poziom paliwa w gaźniku. Zbyt wysoki - powoduje zalewanie silnika (a zwłaszcza świecy) oraz cieknięcie paliwa z gaźnika. Sama regulacja nie jest specjalnie trudna, jednak trzeba uzbroić się w cierpliwość. Bardzo pomocny, a wręcz konieczny, jest przeźroczysty wężyk paliwa. Dobrze też wiedzieć, jaki poziom jest aktualnie ustawiony - czy za niski, czy też zbyt wysoki.
Zamykamy dopływ paliwa z baku i odkręcamy pokrywę komory pływakowej. Pod pokrywą widoczna jest taka mała miedziana blaszka - to ona za wszystko odpowiada. Spłaszczając ją podwyższa się poziom paliwa, natomiast odginając - obniża. Są teraz dwie opcje :
- jeśli poziom paliwa był zbyt niski, blaszkę należy nieco spłaszczyć. Przykręcamy potem pokrywę, odkręcamy paliwo, próbujemy przelać silnik i patrzymy na wężyk paliwa - jeśli paliwo w nim zmienia swój poziom (tzn. obniża się podczas duszenia na pompkę i powraca do poprzedniego stanu po puszczeniu) to jest git - po kopnięciu startera, silnik powinien zapalić. Dajemy potem gaz na ful - jeśli spod pokrywy gaźnika nie pryska paliwo to jest ok, idziemy się umyć i po robocie. Jednak może stać się tak że paliwo w wężyku nie poruszy się - znaczy to że poziom jeszcze jest za niski, więc zakręcamy kranik i spłaszczamy blaszkę ponownie - i tak do skutku. Jeśli natomiast przy pracy silnika na wysokich obrotach, z gaźnika leje się paliwo znaczy to że poziom jest za wysoki - czyli odginamy blaszkę.
- jeżeli poziom jest zbyt wysoki, blaszkę minimalnie odginamy - po czym przykręcamy pokrywkę, odkręcamy paliwo i przelewamy silnik. Jeśli paliwo w wężyku porusza się - odpalamy silnik i dajemy gaz na maxa, gaźnik nie powinien pryskać paliwem. Jeżeli tak się dzieje, dajemy chwilę pochodzić silnikowi, po czym odkręcamy pokrywkę i odginamy blaszkę, a następnie ponownie próbujemy przelać silnik i odpalić. Zaznaczyć muszę że nawet minimalnie za wysoki poziom paliwa powoduje pryskanie paliwem - trzeba więc ustawić poziom dosłownie troszeczkę więcej niż wynosi dolna granica przelewania.
Ważna uwaga - blaszkę należy wyginać dosłownie o ułamki milimetra, lepiej wyginać kilka razy po trochu niż raz a za dużo. Jak pisałem wcześniej, nie jest to trudne ale wymaga nieco cierpliwości - poziom musi być dobrze ustawiony, nie może być ani za niski, ani tym bardziej za wysoki...

_________________
[quote="Dawideq"]kurwa spac nie mogiem brak alko we krwi jednak skzodzi :([/quote]

lachvj


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 9 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. [Ogar 200] silnik czeska jawka 50 - problemy

pablo1995

9

5085

Pon Sty 11, 2010 2:42 pm

Cinuz Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Silnik bez smarowania łożyska zębatki JAWKA

housemdt

6

3268

Sob Paź 01, 2011 1:52 pm

housemdt Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Problem z Jawka 50

magnat43

8

3644

Pon Sie 06, 2007 8:37 pm

Pasjonata Zobacz ostatni post

Brak nowych postów jawka problem

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

pucian

15

6603

Pią Paź 26, 2007 8:48 pm

paabson Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [Jawka] Problem z Odpaleniem

Gabi

6

3254

Pią Lis 07, 2008 12:05 pm

Semao Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 23 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.056s | 24 Queries | GZIP : Off ]