Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
ISKRA!! https://motokirc.pl/problemy-tech-f29/iskra-t4936.html |
Strona 1 z 1 |
Autor: | misio745 [ Wto Cze 12, 2007 5:24 pm ] |
Temat postu: | ISKRA!! |
Witam! Mój Ogar nie chciał palić! Pomyślałem kondensator. Wymieniłem kondensator. nic. Myślę cewka. Wymieniłem cewkę. Nic. Sprawdziłem fajkę-DOBRA. Dalej nic . Nie wiem co to może być,ale wiem że nawet iskry nie ma,więc co?? Wogule same problemy mam z nim. Kupiłem go 3 tygodnie temu i ani razu nim nie jeździłem,bo ciągle jakieś naprawy i jeszce takie pytanie czy gdy odkręce paliwo tak aby w wężyku było do połowy i napompuje i zamkne kranik czy odpali?? Pozdrawiam! misio745 [ Dodano: 12 Czerwiec 2007, 18:26 ] Aha czy jak mam nie ustawiony zapłon to wogule nie ma być iskry?? (Bo nie mam ustawionego:D) |
Autor: | roso [ Wto Cze 12, 2007 5:49 pm ] |
Temat postu: | |
moj ogar odpala na zakreconym kraniku i raczej kazdy odpali, a co do zaplonu to jest róznie, raz masz zle ustawiony i jest iskra a raz nie ma, przynajmniej w moim przypadku tak jest, jak nie masz ustawionego zaplonu to go ustaw jak to nie pomoze to bedziem:) sie dalej głowić |
Autor: | Jacek-J129 [ Wto Cze 12, 2007 6:14 pm ] |
Temat postu: | |
misio745 napisał(a): Aha czy jak mam nie ustawiony zapłon to wogule nie ma być iskry?? (Bo nie mam ustawionego:D) Oczywiście, a to jest odpowiedz na Twój problem. misio745 napisał(a): czy gdy odkręce paliwo tak aby w wężyku było do połowy i napompuje i zamkne kranik czy odpali?? Tak ale nie na długo gdy skończy się benzyna to zgaśnie. |
Autor: | Kadziu27 [ Wto Cze 12, 2007 10:31 pm ] |
Temat postu: | |
moga byc platynki zuzyte badz zwarcie:) |
Autor: | misio745 [ Śro Cze 13, 2007 12:45 pm ] |
Temat postu: | |
Aha dzięki Wam!!! Być może jeszce dziś wstawie go do warsztatu aby mi wyregulowali zapłon,ponieważ jest to mój pierwszy motor i nie znam się na tym a szkoda:D |
Autor: | roso [ Śro Cze 13, 2007 3:55 pm ] |
Temat postu: | |
poszukaj w necie o ustawianiu zaplonu lub poszukaj na forum bylo o tym bardzo duzo |
Autor: | Kadziu27 [ Śro Cze 13, 2007 8:55 pm ] |
Temat postu: | |
no ale jak ktos sie nie zna to nie zrobi sam jak nalezy wiec lepiej niech odda i da te 10 czy 20 zl a ma git:) |
Autor: | o_O [ Czw Cze 14, 2007 6:58 pm ] |
Temat postu: | |
jeżeli zapłon nic niepomoże to sprawdź kondensator, świecę i kabel do świecy. Ewentualnie mogło się coś stać z kabelkiem do cewki zapłonowej. |
Autor: | Jacek-J129 [ Sob Cze 16, 2007 11:47 am ] |
Temat postu: | |
o_O napisał(a): Ewentualnie mogło się coś stać z kabelkiem do cewki zapłonowej. To raczej odpada, bo kabelek może się jedynie przetrzeć. |
Autor: | o_O [ Wto Cze 19, 2007 6:18 pm ] |
Temat postu: | |
Jacek-J129, albo się odczepić tak jak u mnie było . |
Autor: | micho a [ Wto Cze 19, 2007 7:40 pm ] |
Temat postu: | |
no od przerwy i ustawienia zapłonu bardzo zależy iskra .......szczerze mi sie wydaje że lepiej jak sam ustawisz bo sie nauczysz a uwierz mi ten silnik (jawa 223) jest tragiczny niesamowicie awaryjny a już zapłon to nie skomentuje .......zapłacisz 20 zł minie miesiąc i znowu będziesz ustawiał ....... w internecie są tysiące i miliony metod ustawiana zapłonu prawda jest taka że i tak ten zapłon chodzi jak chce :D:D:D są metody sprawdzania kondensatora choćby omomierzem pogoogluj troche |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |