Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

ISKRA!!
https://motokirc.pl/problemy-tech-f29/iskra-t4936.html
Strona 1 z 1

Autor:  misio745 [ Wto Cze 12, 2007 5:24 pm ]
Temat postu:  ISKRA!!

Witam!
Mój Ogar nie chciał palić!
Pomyślałem kondensator.
Wymieniłem kondensator.
nic.
Myślę cewka.
Wymieniłem cewkę.
Nic.
Sprawdziłem fajkę-DOBRA.
Dalej nic .
Nie wiem co to może być,ale wiem że nawet iskry nie ma,więc co??
Wogule same problemy mam z nim.
Kupiłem go 3 tygodnie temu i ani razu nim nie jeździłem,bo ciągle jakieś naprawy i jeszce takie pytanie czy gdy odkręce paliwo tak aby w wężyku było do połowy i napompuje i zamkne kranik czy odpali??
Pozdrawiam!
misio745

[ Dodano: 12 Czerwiec 2007, 18:26 ]
Aha czy jak mam nie ustawiony zapłon to wogule nie ma być iskry?? (Bo nie mam ustawionego:D)

Autor:  roso [ Wto Cze 12, 2007 5:49 pm ]
Temat postu: 

moj ogar odpala na zakreconym kraniku i raczej kazdy odpali, a co do zaplonu to jest róznie, raz masz zle ustawiony i jest iskra a raz nie ma, przynajmniej w moim przypadku tak jest,
jak nie masz ustawionego zaplonu to go ustaw jak to nie pomoze to bedziem:) sie dalej głowić

Autor:  Jacek-J129 [ Wto Cze 12, 2007 6:14 pm ]
Temat postu: 

misio745 napisał(a):
Aha czy jak mam nie ustawiony zapłon to wogule nie ma być iskry?? (Bo nie mam ustawionego:D)

Oczywiście, a to jest odpowiedz na Twój problem.
misio745 napisał(a):
czy gdy odkręce paliwo tak aby w wężyku było do połowy i napompuje i zamkne kranik czy odpali??

Tak ale nie na długo gdy skończy się benzyna to zgaśnie.

Autor:  Kadziu27 [ Wto Cze 12, 2007 10:31 pm ]
Temat postu: 

moga byc platynki zuzyte badz zwarcie:)

Autor:  misio745 [ Śro Cze 13, 2007 12:45 pm ]
Temat postu: 

Aha dzięki Wam!!!
Być może jeszce dziś wstawie go do warsztatu aby mi wyregulowali zapłon,ponieważ jest to mój pierwszy motor i nie znam się na tym a szkoda:D

Autor:  roso [ Śro Cze 13, 2007 3:55 pm ]
Temat postu: 

poszukaj w necie o ustawianiu zaplonu lub poszukaj na forum bylo o tym bardzo duzo

Autor:  Kadziu27 [ Śro Cze 13, 2007 8:55 pm ]
Temat postu: 

no ale jak ktos sie nie zna to nie zrobi sam jak nalezy wiec lepiej niech odda i da te 10 czy 20 zl a ma git:)

Autor:  o_O [ Czw Cze 14, 2007 6:58 pm ]
Temat postu: 

jeżeli zapłon nic niepomoże to sprawdź kondensator, świecę i kabel do świecy. Ewentualnie mogło się coś stać z kabelkiem do cewki zapłonowej.

Autor:  Jacek-J129 [ Sob Cze 16, 2007 11:47 am ]
Temat postu: 

o_O napisał(a):
Ewentualnie mogło się coś stać z kabelkiem do cewki zapłonowej.

To raczej odpada, bo kabelek może się jedynie przetrzeć.

Autor:  o_O [ Wto Cze 19, 2007 6:18 pm ]
Temat postu: 

Jacek-J129, albo się odczepić tak jak u mnie było :).

Autor:  micho a [ Wto Cze 19, 2007 7:40 pm ]
Temat postu: 

no od przerwy i ustawienia zapłonu bardzo zależy iskra .......szczerze mi sie wydaje że lepiej jak sam ustawisz bo sie nauczysz a uwierz mi ten silnik (jawa 223) jest tragiczny niesamowicie awaryjny a już zapłon to nie skomentuje .......zapłacisz 20 zł minie miesiąc i znowu będziesz ustawiał .......

w internecie są tysiące i miliony metod ustawiana zapłonu prawda jest taka że i tak ten zapłon chodzi jak chce :D:D:D:D są metody sprawdzania kondensatora choćby omomierzem pogoogluj troche

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/